20.03.17, 16:03

Monika Mieczkowska awansuje w Best Brands PR

Monika Mieczkowska
Fot.: materiały prasowe

Na początku marca br., dotychczasowa PR Senior Account Executive w Best Brands PR - Monika Mieczkowska, objęła stanowisko PR Account Managera. 

Mieczkowska w agencji Best Brands PR pracuje od trzech lat. Specjalizując się w komunikacji marek z branży spożywczej, modowej, beauty oraz healthcare. Zajmuje się planowaniem i realizacją strategii komunikacji, współpracą z mediami, moderowaniem kanałów social media, obsługą kampanii reklamowych oraz organizacją eventów.

Komentarze

Powiązane

30.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Timecode z nową identyfikacją wizualną
Dom produkcyjny TIMECODE rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.
29.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Czytam sobie! Mogę być, kim chcę! Startuje II edycja akcji promującej czytanie wśród dzieci
W Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci, 2 kwietnia br., ruszy II edycja akcji Czytam sobie promująca samodzielne czytanie wśród dzieci.
29.03.17, 16:03
reklama & PR » ludzie
Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki w White Paper Agency
Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki obejmują w agencji White Paper Agency nowo utworzone stanowiska Project Directors.
29.03.17, 15:03
reklama & PR » ludzie
Monika Brzezińska i Łukasz Król awansują w McCann & MRM
Agencja McCann & MRM ma nowego Account Supervisora i nowego Account Directora.
29.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
Łowicz, Gillette i morele.net na czele. TOP 10 reklam wideo online
Łowicz, Gillette i morele.net ─ spoty tych marek były w lutym 2017 r. odtwarzane przez największą liczbę polskich internautów. Z analizy firmy Gemius wynika, że filmy reklamowe Łowicza oglądało 4 mln osób. Najwięcej emisji w ramach TOP 10 odnotowały kreacje YouTube’a ─ ponad 11 mln wyświetleń.
29.03.17, 11:03
reklama & PR » ludzie
Dariusz Stolarz w Abanana
W połowie marca br., do agencji Abanana dołączył Dariusz Stolarz i objął stanowisko senior copywritera. 
29.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Lech Ice Bloody Orange rusza z ogólnopolską kampanią reklamową
Bloody Orangeto nowy smak rodziny Lech Ice. Premierze towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
29.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin klientem Big Picture
Big Picture będzie odpowiadało za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną.
28.03.17, 20:03
reklama & PR » informacje
Adaptacja polskiej kampanii Ciśnienie pod kontrolą na czeskim rynku
W marcu br. na czeskim rynku wystartowała kampania edukacyjna Michelin przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. 
28.03.17, 18:03
reklama & PR » ludzie
Agata Krynicka w Grupie Netsprint
Agata Krynicka (wcześniej Dyrektor Zarządzająca agencji Scoop/Adnext) dołączyła do Grupy Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. Content Marketingu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.17

Do zdobyca jeden egzemplarz książki.

do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 29.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL