28.03.17, 11:03

Eholiday ma nowe logo i zapowiada kampanię outdoorową

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Zupełnie zmienione zostało logo, kolory, a także elementy graficzne na stronie internetowej. Modernizacja wizerunku to jeden z elementów procesu, jaki firma rozpoczęła wprowadzając system rezerwacji online. 

Trzy lata temu eholiday uruchomił rezerwacje online w obiektach noclegowych. Pilotażowy jeszcze wtedy projekt miał być nową jakością na polskim rynku turystycznym i noclegowym. Eholiday jako pierwszy postanowił zastosować możliwość internetowej rezerwacji miejsc w małych i średnich obiektach, takich jak pensjonaty, apartamenty czy obiekty agroturystyczne. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej ma być z jednej strony podsumowaniem tego okresu, a z drugiej zapowiedzią dalszych zmian i kierunku w jakim zmierza eholiday - od katalogu miejsc noclegowych do serwisu turystycznego z możliwością rezerwacji online.

Trendy na rynku e-commerce, rola nowych technologii i ich udział w decyzjach zakupowych wywracają stare schematy i sposoby funkcjonowania. Branża turystyczna nie jest tu żadnym wyjątkiem. Idea katalogów noclegowych, nawet najlepiej opisanych i przygotowanych, powoli odchodzi do lamusa. Gdy trzy lata temu wprowadzaliśmy system rezerwacji wśród naszych klientów większość z nich była sceptyczna, mówiąc, że to co działa w hotelach nie musi zadziałać np. w niewielkim obiekcie agroturystycznym. A jednak to my mieliśmy rację o czym świadczy i skala nowych umów i wartość transakcji. Dziś telefon jest narzędziem zakupowym - kilka klików i mamy dokonaną rezerwację, płatność i potwierdzenie na telefonie. Po co dzwonić i pytać o wolne miejsca i terminy?” - mówi Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl sp. z o.o.

Według badań zewnętrznych oraz tych prowadzonych przez eholiday liczba osób dokonujących rezerwacji online cały czas rośnie. Mają tę tendencję potwierdzać także wyniki finansowe eholiday oraz liczba obiektów, które przyłączają się do tej formy sprzedaży miejsc noclegowych. Rok 2016 zakończył się wzrostem sprzedaży online o 108 proc. (łączna sprzedaż ponad 10 milionów zł) w stosunku do 2015 r., a dane za pierwsze dwa miesiące 2017 r. pokazują wzrost o 45 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami minionego roku. Według prognoz eholiday sprzedaż miejsc noclegowych w modelu online w 2017 r. powinna osiągnąć minimum 16 milionów zł.

Nowe logo to połączenie trzech elementów kluczowych dla filozofii biznesowej spółki: internet, noclegi, satysfakcja. Nowy znak został znacznie uproszczony w stosunku do poprzedniego, zmieniona też została kolorystyka na lżejszą i bardziej stonowaną. Interfejs strony i poszczególne jej elementy zostały przystosowane do nowej stylistyki. Przygotowanie nowego znaku oraz identyfikacji wizualnej powierzono studiu projektowemu IKAR.

Nowe logo powinno akcentować przyjazność usług, wygodę i łatwość ich nabywania. W ikonę marki, którą jest powiększona litera "e", wpisaliśmy kształt domku, jako sugestię rezerwacji noclegów. Dolna część znaku przedstawia drogę do tego miejsca. Kształt litery kojarzy się również z uśmiechem zadowolonych użytkowników serwisu. Elementy te zebrane razem to prosty i przyjazny dla oka znak, który będzie czytelny pod każdą szerokością geograficzną” - mówi Ireneusz Korczyński ze Studia IKAR.

Na wiosnę, w największych polskich miastach zostanie uruchomiona kampania outdoorowa promująca odświeżony eholiday. Duża część działań reklamowych będzie prowadzona również w internecie.

Komentarze

Powiązane

19.04.17, 19:04
internet » informacje
Smaker także na iOS
W App Store pojawiła się bezpłatna aplikacja Smaker – 37 tysięcy przepisów z najpopularniejszego serwisu kulinarnego w polskim internecie, należącego do Grupy Interia.pl.
18.04.17, 13:04
internet » ludzie
Michał Sosnowski, Łukasz Bajkowski i Sylwia Has w Havas Engage
Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby: Michał Sosnowski i Łukasz Bajkowski, którzy objęli stanowiska Art Directorów, oraz Sylwia Has, Senior Copywriter.
13.04.17, 21:04
internet » badania rynku
Marzec rekordowy dla Interii
Według badania Gemius/PBI za marzec 2017 r. Grupa Interia.pl osiągnęła najwyższy wynik oglądalności w historii – ze stron i aplikacji Grupy korzystało 18,8 mln użytkowników. 
12.04.17, 12:04
internet » informacje
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops.pl, która umożliwia prowadzenie kampanii z udziałem blogerów i vlogerów. Celem transakcji jest szybszy rozwój usług oraz wzrost liczby współpracujących z WhitePress influencerów.
10.04.17, 11:04
internet » ludzie
Monika Krześniak-Sajewicz i Juliusz Szalek w Interii
Do ekipy portalu Interia.pl dołączyły dwie nowe osoby: Monika Krześniak-Sajewicz (serwis Biznes) oraz Juliusz Szalek (serwis Motoryzacja). 
09.04.17, 10:04
internet » informacje
Spotify i Universal Music Group podpisały globalną umowę licencyjną
Spotify, wiodący międzynarodowy muzyczny serwis streamingowy i Universal Music Group (UMG), światowy lider w dziedzinie rozrywki muzycznej, ogłosiły dziś podpisanie nowej, wieloletniej umowy licencyjnej.
08.04.17, 17:04
internet » informacje
Hotpoint podsumowuje roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary
Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumowuje swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Marka objęła swoim patronatem blog Marysi i Michała Góreckich, którzy stali się ambasadorami urządzeń marki. 
07.04.17, 20:04
internet » informacje
W Katowicach powstaje największy na świecie sportowy serwis live
Perform Group stworzy w katowicach sto miejsc pracy dla programistów obsługujących DAzn - największy sportowy serwis livestreamingowy.
07.04.17, 10:04
internet » informacje
Intermarché z nową aplikacją
Sieć Intermarché uruchomiła dla swoich klientów aplikacje mobilną Intermarché Polska. Znajdują w niej m.in. aktualne gazetki wszystkich sklepów sieci Intermarché, informacje o akcjach specjalnych oraz atrakcyjne promocje.
06.04.17, 16:04
internet » informacje
Plotek.pl z nową aplikacją mobilną na Androida i iOS
W sieci udostępniono nową aplikację serwisu Plotek.pl. Nowa aplikacja została wzbogacona o nowoczesną nawigację ułatwiającą przeglądanie treści oraz możliwość dodawania i przeglądania komentarzy innych użytkowników.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

do 20.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Fortuna i namiętności. Zemsta” Małgorzaty Gutkowskiej-Adamczyk.

Kalendarium
Dziś jest 24 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

22.04.2017 r., Lublin.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL