28.03.17, 11:03

Eholiday ma nowe logo i zapowiada kampanię outdoorową

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Zupełnie zmienione zostało logo, kolory, a także elementy graficzne na stronie internetowej. Modernizacja wizerunku to jeden z elementów procesu, jaki firma rozpoczęła wprowadzając system rezerwacji online. 

Trzy lata temu eholiday uruchomił rezerwacje online w obiektach noclegowych. Pilotażowy jeszcze wtedy projekt miał być nową jakością na polskim rynku turystycznym i noclegowym. Eholiday jako pierwszy postanowił zastosować możliwość internetowej rezerwacji miejsc w małych i średnich obiektach, takich jak pensjonaty, apartamenty czy obiekty agroturystyczne. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej ma być z jednej strony podsumowaniem tego okresu, a z drugiej zapowiedzią dalszych zmian i kierunku w jakim zmierza eholiday - od katalogu miejsc noclegowych do serwisu turystycznego z możliwością rezerwacji online.

Trendy na rynku e-commerce, rola nowych technologii i ich udział w decyzjach zakupowych wywracają stare schematy i sposoby funkcjonowania. Branża turystyczna nie jest tu żadnym wyjątkiem. Idea katalogów noclegowych, nawet najlepiej opisanych i przygotowanych, powoli odchodzi do lamusa. Gdy trzy lata temu wprowadzaliśmy system rezerwacji wśród naszych klientów większość z nich była sceptyczna, mówiąc, że to co działa w hotelach nie musi zadziałać np. w niewielkim obiekcie agroturystycznym. A jednak to my mieliśmy rację o czym świadczy i skala nowych umów i wartość transakcji. Dziś telefon jest narzędziem zakupowym - kilka klików i mamy dokonaną rezerwację, płatność i potwierdzenie na telefonie. Po co dzwonić i pytać o wolne miejsca i terminy?” - mówi Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl sp. z o.o.

Według badań zewnętrznych oraz tych prowadzonych przez eholiday liczba osób dokonujących rezerwacji online cały czas rośnie. Mają tę tendencję potwierdzać także wyniki finansowe eholiday oraz liczba obiektów, które przyłączają się do tej formy sprzedaży miejsc noclegowych. Rok 2016 zakończył się wzrostem sprzedaży online o 108 proc. (łączna sprzedaż ponad 10 milionów zł) w stosunku do 2015 r., a dane za pierwsze dwa miesiące 2017 r. pokazują wzrost o 45 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami minionego roku. Według prognoz eholiday sprzedaż miejsc noclegowych w modelu online w 2017 r. powinna osiągnąć minimum 16 milionów zł.

Nowe logo to połączenie trzech elementów kluczowych dla filozofii biznesowej spółki: internet, noclegi, satysfakcja. Nowy znak został znacznie uproszczony w stosunku do poprzedniego, zmieniona też została kolorystyka na lżejszą i bardziej stonowaną. Interfejs strony i poszczególne jej elementy zostały przystosowane do nowej stylistyki. Przygotowanie nowego znaku oraz identyfikacji wizualnej powierzono studiu projektowemu IKAR.

Nowe logo powinno akcentować przyjazność usług, wygodę i łatwość ich nabywania. W ikonę marki, którą jest powiększona litera "e", wpisaliśmy kształt domku, jako sugestię rezerwacji noclegów. Dolna część znaku przedstawia drogę do tego miejsca. Kształt litery kojarzy się również z uśmiechem zadowolonych użytkowników serwisu. Elementy te zebrane razem to prosty i przyjazny dla oka znak, który będzie czytelny pod każdą szerokością geograficzną” - mówi Ireneusz Korczyński ze Studia IKAR.

Na wiosnę, w największych polskich miastach zostanie uruchomiona kampania outdoorowa promująca odświeżony eholiday. Duża część działań reklamowych będzie prowadzona również w internecie.

Komentarze

Powiązane

18.09.17, 12:09
internet » badania rynku
Kobiety częściej korzystają z aplikacji mobilnej Instagram
Aplikacja Instagram w Polsce przyciąga przed ekrany nawet dziesięć razy więcej kobiet niż mężczyzn – wynika z danych Gemius.
14.09.17, 15:09
internet » informacje
Cały Wrocław, jeden adres. Nowa kampania serwisu Wroclaw Wyborcza
Przez cały wrzesień br. będzie trwać kampania promocyjna „Cały Wrocław, jeden adres” wspierająca serwis Wrocław Wyborcza.
13.09.17, 19:09
internet » informacje
Serwis MobiDeal.pl wchodzi na rynek sprzedaży samochodów
Wkrótce startuje nowy serwis MobiDeal.pl – platforma kojarząca kupujących z dealerami samochodów w całej Polsce i upraszczająca proces zakupu nowych aut.
07.09.17, 08:09
internet » informacje
TVN nawiązał współpracę z Grupą ONET-RAS
Player.pl jest fostępny również pod nowym adresem . Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zposzerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym.
05.09.17, 11:09
internet » informacje
TV PULS i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu Lombard. Życie pod zastaw
Telewizja Puls i OLX otwierają serwis internetowy z rekwizytami, które zagrały w serialu. Zabawa rozpoczęła się 4 września br. na stronie olx.pl, podczas premiery pierwszego odcinka w TV Puls.
04.09.17, 12:09
internet » informacje
Powracają programu Onetu
Od poniedziałku, 4 września br. ruszają programy publicystyczne Grupy Onet-RAS Polska.
01.09.17, 20:09
internet » informacje
EuroBasket 2017 w STS TV
STS będzie transmitować wszystkie spotkania w ramach EuroBasket 2017. 
31.08.17, 23:08
internet » informacje
Interia i Deutsche Welle szukają dzieci zrabowanych podczas II wojny światowej
„Zrabowane dzieci / Geraubte Kinder” to wspólna akcja portalu Interia.pl i telewizji Deutsche Welle. To pierwsze polsko-niemieckie poszukiwania polskich dzieci zrabowanych w czasie II wojny światowej i poddanych germanizacji. Akcja rozpoczyna się 1 września br.
31.08.17, 18:08
internet » informacje
Wakacyjne podróże Polaków w cyklu reportaży wideo Gazeta.pl
W każdą środę swoją premierę w serwisie Gazeta.pl ma kolejny odcinek cyklu „Gazeta do pociągu”. To wideoreportaże z podróży pociągami na najpopularniejszych wakacyjnych trasach w całej Polsce, podczas których Tomasz Golonko poznał niesamowite historie Polaków z całego kraju.
31.08.17, 13:08
internet » informacje
BabyApp - ciąża i poród. Nowa aplikacja Mjakmama.pl i M jak Mama
Serwis Mjakmama.pl i miesięcznik „M jak Mama” uruchomiły aplikację dla kobiet w ciąży: BabyApp – ciąża i poród. To podręczny asystent, który zawiera ważne informacje o każdym etapie ciąży i porodu, porady dla przyszłych i świeżo upieczonych mam, a także powiadomienia i przypomnienia o badaniach lekarskich.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 22.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Ten jeden rok".

do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

Kalendarium
Dziś jest 23 września 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL