28.03.17, 11:03

Eholiday ma nowe logo i zapowiada kampanię outdoorową

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Zupełnie zmienione zostało logo, kolory, a także elementy graficzne na stronie internetowej. Modernizacja wizerunku to jeden z elementów procesu, jaki firma rozpoczęła wprowadzając system rezerwacji online. 

Trzy lata temu eholiday uruchomił rezerwacje online w obiektach noclegowych. Pilotażowy jeszcze wtedy projekt miał być nową jakością na polskim rynku turystycznym i noclegowym. Eholiday jako pierwszy postanowił zastosować możliwość internetowej rezerwacji miejsc w małych i średnich obiektach, takich jak pensjonaty, apartamenty czy obiekty agroturystyczne. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej ma być z jednej strony podsumowaniem tego okresu, a z drugiej zapowiedzią dalszych zmian i kierunku w jakim zmierza eholiday - od katalogu miejsc noclegowych do serwisu turystycznego z możliwością rezerwacji online.

Trendy na rynku e-commerce, rola nowych technologii i ich udział w decyzjach zakupowych wywracają stare schematy i sposoby funkcjonowania. Branża turystyczna nie jest tu żadnym wyjątkiem. Idea katalogów noclegowych, nawet najlepiej opisanych i przygotowanych, powoli odchodzi do lamusa. Gdy trzy lata temu wprowadzaliśmy system rezerwacji wśród naszych klientów większość z nich była sceptyczna, mówiąc, że to co działa w hotelach nie musi zadziałać np. w niewielkim obiekcie agroturystycznym. A jednak to my mieliśmy rację o czym świadczy i skala nowych umów i wartość transakcji. Dziś telefon jest narzędziem zakupowym - kilka klików i mamy dokonaną rezerwację, płatność i potwierdzenie na telefonie. Po co dzwonić i pytać o wolne miejsca i terminy?” - mówi Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl sp. z o.o.

Według badań zewnętrznych oraz tych prowadzonych przez eholiday liczba osób dokonujących rezerwacji online cały czas rośnie. Mają tę tendencję potwierdzać także wyniki finansowe eholiday oraz liczba obiektów, które przyłączają się do tej formy sprzedaży miejsc noclegowych. Rok 2016 zakończył się wzrostem sprzedaży online o 108 proc. (łączna sprzedaż ponad 10 milionów zł) w stosunku do 2015 r., a dane za pierwsze dwa miesiące 2017 r. pokazują wzrost o 45 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami minionego roku. Według prognoz eholiday sprzedaż miejsc noclegowych w modelu online w 2017 r. powinna osiągnąć minimum 16 milionów zł.

Nowe logo to połączenie trzech elementów kluczowych dla filozofii biznesowej spółki: internet, noclegi, satysfakcja. Nowy znak został znacznie uproszczony w stosunku do poprzedniego, zmieniona też została kolorystyka na lżejszą i bardziej stonowaną. Interfejs strony i poszczególne jej elementy zostały przystosowane do nowej stylistyki. Przygotowanie nowego znaku oraz identyfikacji wizualnej powierzono studiu projektowemu IKAR.

Nowe logo powinno akcentować przyjazność usług, wygodę i łatwość ich nabywania. W ikonę marki, którą jest powiększona litera "e", wpisaliśmy kształt domku, jako sugestię rezerwacji noclegów. Dolna część znaku przedstawia drogę do tego miejsca. Kształt litery kojarzy się również z uśmiechem zadowolonych użytkowników serwisu. Elementy te zebrane razem to prosty i przyjazny dla oka znak, który będzie czytelny pod każdą szerokością geograficzną” - mówi Ireneusz Korczyński ze Studia IKAR.

Na wiosnę, w największych polskich miastach zostanie uruchomiona kampania outdoorowa promująca odświeżony eholiday. Duża część działań reklamowych będzie prowadzona również w internecie.

Komentarze

Powiązane

24.05.17, 09:05
internet » informacje
Gazeta Wyborcza z nową aplikacją mobilną
23 maja br. czytelnikom cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” udostępniono nową odsłonę aplikacji dziennika, która umożliwia m.in. personalizację treści i zachowanie wybranych artykułów na później.
22.05.17, 12:05
internet » badania rynku
Gemius: w kwietniu internauci krócej surfowali w sieci niż w marcu
W kwietniu br. Polacy surfowali po sieci średnio dwie godz. 40 min dziennie, czyli o 20 min krócej niż w marcu. Krótką przerwę zrobili sobie podczas świąt – ale jedynie na komputerach osobistych i laptopach. 
21.05.17, 12:05
internet » informacje
Jakdojade.pl z nowymi funkcjonalnościami
Aplikacja Jakdojade.pl zyskała kolejne funkcjonalności.  Nową, responsywną wersję strony internetowej rozbudowano o wyszukiwarkę miast, dodano alternatywne trasy dojazdu, a w wybranych miejscowościach wprowadzono planowanie podróży z uwzględnieniem rzeczywistego położenia pojazdów.
18.05.17, 19:05
internet » informacje
Agencja Ad Craft dla marki lodów Algida
Agencja Ad Craft przygotowała nową stronę bigmilk.pl dla marki lodów Algida. 
18.05.17, 17:05
internet » e-commerce
Wszystkie supermarkety dołączyły do usługi click & collect eCarrefour.pl
Usługa click&collect sklepu eCarrefour.pl została rozszerzona o wszystkie supermarkety sieci. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w łącznie 217 lokalizacjach należących do Carrefour na terenie całego kraju.
18.05.17, 14:05
internet » informacje
Rusza Avanti24 Men
Ruszył nowy tematyczny serwis Avanti24 Men, który powstał z myślą o modowych potrzebach mężczyzn.
17.05.17, 17:05
internet » informacje
Newsweek.pl rusza z nową stroną
 W sieci zadebiutowała nowa odsłona Newsweek.pl. Zmiany objęły design strony, poszerzenie serwisu, zmianę nawigacji i architektury na stronie oraz optymalizację produktu reklamowego.
16.05.17, 11:05
internet » informacje
Kamila Sidor w Wysokich Obcasach
Kamila Sidor dołączyła do zespołu „Wysokich Obcasów”. Będzie odpowiadała za nowatorski projekt edukacyjny - Akademię Wysokich Obcasów.
14.05.17, 12:05
internet » badania rynku
Lewandowscy wciąż rządzą Instagramem w Polsce
Na początku roku NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych kont na Instagramie w Polsce. Wówczas otwierali go Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta. Jakie zmiany zaszły na tym serwisie w ciągu ostatnich miesięcy? 
12.05.17, 07:05
internet » badania rynku
Interia zbliżyła się do Onetu i Wirtualnej Polski
Grupa Interia.pl rozwija się w szybkim tempie. Kwiecień br. był dla portalu kolejnym rekordowym miesiącem - według badania Gemius/PBI ze stron i aplikacji Grupy korzystało 19,04 milionów użytkowników.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 maja 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL