29.03.17, 16:03

Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki w White Paper Agency

Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki obejmują w agencji White Paper Agency nowo utworzone stanowiska Project Directors.

White Paper Agency wprowadza do struktury nowe stanowisko Project Director. Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki mają za zadanie usprawnić procesy współpracy na linii klient-agencja-media. Ponadto w zakresie ich obowiązków leży śledzenie trendów na rynku reklamy i marketingu oraz czuwanie nad przygotowaniem koncepcji strategicznych dla nowych kontrahentów.

Leszek Sułek jest od ponad dziesięciu lat związany z branżą internetową, reklamą i mediami. Ostatnio kierował kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za realizację niestandardowych kampanii dla klientów Biura Reklamy Grupy Wirtualna Polska - począwszy od opracowania koncepcji i planowania promocji, poprzez nadzorowanie produkcji, po analizę efektów i optymalizację. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów dla wielu różnych marek, w tym dla klientów farmaceutycznych (Polpharma, Novartis, Merck), co dodatkowo wzmacnia kompetencje White Paper Agency w tej branży. Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym MediaCom.

Łukasz Wodnicki z branżą reklamową związany jest od ponad dziewięciu lat. Zawodowe szlify zbierał w mediowych spółkach z globalnym zapleczem: Mediacom (WPP), Media Direction (OMD) oraz Brand Connection (IPG). Ma doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowymi zespołami. W dorobku ma doradztwo i obsługę klientów z wielu sektorów: telekomunikacja (Plus), FMCG (Coca-Cola, S.C. Johnson), motoryzacja (VW grupa), finanse (BPH, Vivus, Ergo Hestia), farmacja (Polpharma, Pfizer/ Wyeth, Nursea) oraz telewizja (Cyfrowy Polsat).

Komentarze

Powiązane

28.05.17, 14:05
reklama & PR » informacje
Havas Engage ponownie dla H&M
Havas Engage nawiązał współpracę z H&M. Agencja jest odpowiedzialna za promocję trzech otwarć sklepów marki w Polsce. To już kolejna współpraca Havas Engage z H&M.
27.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Mistrzowie grillowania. Rusza aplikacja Henryka Kani
ZM Henryk Kania S.A. na swojej stronie internetowej oraz profilu marki Maestro na Facebooku wystartował właśnie z aplikacją konkursową „Mistrzowie grillowania”. Codziennie do wygrania będzie jeden, spersonalizowany fartuch, a w finale grill gazowy wraz z akcesoriami.
27.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Royal Canin służy radą właścicielom kotów
Opus B przygotował dla Royal Canin kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.
27.05.17, 13:05
reklama & PR » informacje
Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24
Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.
27.05.17, 12:05
reklama & PR » informacje
Piotr Żyła promuje fotele VIP w sieci Multikino
 W ofercie Multikina, należącego do Grupy VUE, na widzów czekają luksusowe fotele VIP. W ich promocję sieć kinowa zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego, który wciela się w postaci głównych bohaterów z największych kinowych hitów.
27.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Bądź mądry i dalEKOwzroczny
Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.
27.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
Sokół i Dawid Podsiadło we wspólnym teledysku. Kolejny element kampanii Johnnie Walker
Johnnie Walker zaprosił do współpracy Sokoła, legendę polskiego hip-hopu, i Dawida Podsiadło, jednego z najbardziej znaczących obecnie artystów na polskiej scenie muzycznej. W ramach kampanii zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów "Świadomy sen". 
26.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Najnowsza kampania Bebilon 2: Marka najczęściej rekomendowana przez pediatrów
Ruszyła nowa kampania marki Bebilon 2, której celem jest budowanie świadomości wśród konsumentów, że Bebilon 2 z Pronutra+ to nr 1 w rekomendacjach pediatrów. Działania obejmują telewizję, prasę, internet i nośniki OOH.
26.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel
W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.
26.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Canon ogłasza europejską kampanię Live For The Story
Firma Canon ogłosiła rozpoczęcie kampanii ”Live For The Story”, której celem jest zmiana postrzegania marki wśród młodych użytkowników. Zintegrowana i wielokanałowa kampania obejmuje 19 rynków europejskich.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 maja 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL