29.03.17, 16:03

Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki w White Paper Agency

Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki obejmują w agencji White Paper Agency nowo utworzone stanowiska Project Directors.

White Paper Agency wprowadza do struktury nowe stanowisko Project Director. Leszek Sułek oraz Łukasz Wodnicki mają za zadanie usprawnić procesy współpracy na linii klient-agencja-media. Ponadto w zakresie ich obowiązków leży śledzenie trendów na rynku reklamy i marketingu oraz czuwanie nad przygotowaniem koncepcji strategicznych dla nowych kontrahentów.

Leszek Sułek jest od ponad dziesięciu lat związany z branżą internetową, reklamą i mediami. Ostatnio kierował kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za realizację niestandardowych kampanii dla klientów Biura Reklamy Grupy Wirtualna Polska - począwszy od opracowania koncepcji i planowania promocji, poprzez nadzorowanie produkcji, po analizę efektów i optymalizację. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów dla wielu różnych marek, w tym dla klientów farmaceutycznych (Polpharma, Novartis, Merck), co dodatkowo wzmacnia kompetencje White Paper Agency w tej branży. Wcześniej pracował m.in. w domu mediowym MediaCom.

Łukasz Wodnicki z branżą reklamową związany jest od ponad dziewięciu lat. Zawodowe szlify zbierał w mediowych spółkach z globalnym zapleczem: Mediacom (WPP), Media Direction (OMD) oraz Brand Connection (IPG). Ma doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowymi zespołami. W dorobku ma doradztwo i obsługę klientów z wielu sektorów: telekomunikacja (Plus), FMCG (Coca-Cola, S.C. Johnson), motoryzacja (VW grupa), finanse (BPH, Vivus, Ergo Hestia), farmacja (Polpharma, Pfizer/ Wyeth, Nursea) oraz telewizja (Cyfrowy Polsat).

Komentarze

Powiązane

23.04.17, 19:04
reklama & PR » informacje
FIRST LINE Polska z loterią promocyjną dla marki Sadolin
Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin. Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.
23.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną
Hand Made i Hoop Polska pogłębiają i rozwijają współpracę w oparciu o flagowy produkt (Hoop Colę), która przechodzi właśnie istotny relaunch.
23.04.17, 15:04
reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona kampanii promocyjnej salonów Agata z udziałem Małgorzaty Sochy
20 kwietnia br. ruszyła nowa odsłona kampanii salonów Agata - jednego z największych dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce.
23.04.17, 13:04
reklama & PR » informacje
Comitor klientem OKK!
Agencja OKK! rozpoczęła współpracę z firmą Comitor, importerem kontraktowym zlewozmywaków takich firm, jak Blanco, Best, Novy czy Küppersbusch. 
22.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty. Rusza nowa kampania dla wątroby
Wątroba to jeden z najważniejszych narządów w organizmie . W celu zwiększenia świadomości na temat tego kluczowego narządu, firma Sanofi, rozpoczyna kampanię edukacyjną „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty”.
22.04.17, 17:04
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited wprowadza nowy styl dla Super-Pharm Polska
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.
22.04.17, 14:04
reklama & PR » informacje
Acana Polska nowy klientem BJ Group
Agencja BJ Group rozpoczęła współpracę z Acana Polska, dystrybutorem wysokiej klasy Biologicznie Odpowiedniego Jedzenia oraz różnorodnych artykułów dla psów i kotów. 
22.04.17, 13:04
reklama & PR » informacje
click community dla marki Iluve
Agencja click community od marca br. prowadzi profil na Facebooku, Instagramie i Pintereście marki Iluve, która oferuje designerskie oświetlenie do pomieszczeń wewnętrznych. 
21.04.17, 19:04
reklama & PR » informacje
Marka momondo nowym klientem Grayling Poland
Grayling Poland ogłosił rozpoczęcie współpracy z momondo – globalną, niezależną i darmową wyszukiwarką porównującą miliardy cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie.
21.04.17, 17:04
reklama & PR » informacje
Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea
18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

do 20.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Fortuna i namiętności. Zemsta” Małgorzaty Gutkowskiej-Adamczyk.

Kalendarium
Dziś jest 24 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

11.05.2017 r., Katowice.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL