03.04.17, 15:04

Zmiany w agencji IMAGINE

Justyna Staszewska awansowała na stanowisko Client Service Director, a Aleksander Tryzna objął nowo utworzone stanowisko New Business Manager. Równocześnie zespół agencji wzmocniła nowa osoba - Magdalena Mazurkiewicz, która pełnić będzie funkcję PR Manager.

Aleksander Tryzna awansował ze stanowiska Account Manager, obejmując nowo utworzoną funkcję New Business Managera. Wcześniej pozyskiwanie klientów było zadaniem Tomasza Mazurka, Client Service Directora, który odszedł z agencji w lutym br. Obowiązki zarządzania działem obsługi klienta dotychczas należące do Tomasza Mazurka, przejęła z kolei Justyna Staszewska, która awansowała ze stanowiska Senior Account Manager na stanowisko Client Service Directora.

Tryzna posiada sześcioletnie doświadczenie agencyjne. Bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował w agencji kreatywnej Oxymoron, gdzie obsługiwał klientów takich jak m.in.: Infosys, Headlines PR czy Uniwersytet Łódzki. Pracę w IMAGINE rozpoczął w marcu 2016 r., na stanowisku Account Manager, w ramach którego zarządzał projektami dla takich klientów jak: Bank Pocztowy, Mitsubishi i Oberthur Technologies. Obecnie, jako New Business Manager, zajmie się m.in. planowaniem strategii i rozwoju agencji poprzez pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Do jego obowiązków będą należeć również: analiza rynku, przygotowywanie i prezentowanie ofert współpracy oraz reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych.

Justyna Staszewska posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Przed przejściem do IMAGINE pracowała m.in. w agencji reklamowej Vision, współpracowała z porównywarką cen Okazje.info oraz koordynowała marketing start-upów dla GreenMedia. W IMAGINE pracuje od dwóch lat. Na stanowisku Senior Account Manager zarządzała projektami dla takich klientów jak: Smyk, Orange, Nest Bank i mBank. Od teraz zarządza również działem obsługi klienta. Do jej obowiązków w roli Client Service Directora będą należeć m.in. utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie najważniejszymi projektami i działem obsługi klienta. Odpowiadać będzie za zgodność podejmowanych prac z opracowanymi strategiami marketingowymi i briefami klientów, oraz planowanie rozwoju spółki, w tym poszerzanie oferty poprzez wdrażanie nowych produktów i usług.

Jednocześnie do zespołu IMAGINE dołączyła Magdalena Mazurkiewicz, która objęła stanowisko PR Manager. Wcześniej pracowała m.in. w agencji kreatywnej 2inCreatives, odpowiadając za kreowanie treści na potrzeby mediów społecznościowych. Współpracuje również z Łódź Art Center przy projektach dla Łódź Design Festival.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
22.11.17, 12:11
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Marketing miejsc to coś więcej niż reklama. VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.
22.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Grupa Havas inwestuje w platformę Octoly
Komercyjna platforma Octoly zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 tys. influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.