03.04.17, 15:04

Zmiany w agencji IMAGINE

Justyna Staszewska awansowała na stanowisko Client Service Director, a Aleksander Tryzna objął nowo utworzone stanowisko New Business Manager. Równocześnie zespół agencji wzmocniła nowa osoba - Magdalena Mazurkiewicz, która pełnić będzie funkcję PR Manager.

Aleksander Tryzna awansował ze stanowiska Account Manager, obejmując nowo utworzoną funkcję New Business Managera. Wcześniej pozyskiwanie klientów było zadaniem Tomasza Mazurka, Client Service Directora, który odszedł z agencji w lutym br. Obowiązki zarządzania działem obsługi klienta dotychczas należące do Tomasza Mazurka, przejęła z kolei Justyna Staszewska, która awansowała ze stanowiska Senior Account Manager na stanowisko Client Service Directora.

Tryzna posiada sześcioletnie doświadczenie agencyjne. Bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował w agencji kreatywnej Oxymoron, gdzie obsługiwał klientów takich jak m.in.: Infosys, Headlines PR czy Uniwersytet Łódzki. Pracę w IMAGINE rozpoczął w marcu 2016 r., na stanowisku Account Manager, w ramach którego zarządzał projektami dla takich klientów jak: Bank Pocztowy, Mitsubishi i Oberthur Technologies. Obecnie, jako New Business Manager, zajmie się m.in. planowaniem strategii i rozwoju agencji poprzez pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Do jego obowiązków będą należeć również: analiza rynku, przygotowywanie i prezentowanie ofert współpracy oraz reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych.

Justyna Staszewska posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Przed przejściem do IMAGINE pracowała m.in. w agencji reklamowej Vision, współpracowała z porównywarką cen Okazje.info oraz koordynowała marketing start-upów dla GreenMedia. W IMAGINE pracuje od dwóch lat. Na stanowisku Senior Account Manager zarządzała projektami dla takich klientów jak: Smyk, Orange, Nest Bank i mBank. Od teraz zarządza również działem obsługi klienta. Do jej obowiązków w roli Client Service Directora będą należeć m.in. utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie najważniejszymi projektami i działem obsługi klienta. Odpowiadać będzie za zgodność podejmowanych prac z opracowanymi strategiami marketingowymi i briefami klientów, oraz planowanie rozwoju spółki, w tym poszerzanie oferty poprzez wdrażanie nowych produktów i usług.

Jednocześnie do zespołu IMAGINE dołączyła Magdalena Mazurkiewicz, która objęła stanowisko PR Manager. Wcześniej pracowała m.in. w agencji kreatywnej 2inCreatives, odpowiadając za kreowanie treści na potrzeby mediów społecznościowych. Współpracuje również z Łódź Art Center przy projektach dla Łódź Design Festival.

Komentarze

Powiązane

28.05.17, 14:05
reklama & PR » informacje
Havas Engage ponownie dla H&M
Havas Engage nawiązał współpracę z H&M. Agencja jest odpowiedzialna za promocję trzech otwarć sklepów marki w Polsce. To już kolejna współpraca Havas Engage z H&M.
27.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Mistrzowie grillowania. Rusza aplikacja Henryka Kani
ZM Henryk Kania S.A. na swojej stronie internetowej oraz profilu marki Maestro na Facebooku wystartował właśnie z aplikacją konkursową „Mistrzowie grillowania”. Codziennie do wygrania będzie jeden, spersonalizowany fartuch, a w finale grill gazowy wraz z akcesoriami.
27.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Royal Canin służy radą właścicielom kotów
Opus B przygotował dla Royal Canin kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji.
27.05.17, 13:05
reklama & PR » informacje
Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24
Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.
27.05.17, 12:05
reklama & PR » informacje
Piotr Żyła promuje fotele VIP w sieci Multikino
 W ofercie Multikina, należącego do Grupy VUE, na widzów czekają luksusowe fotele VIP. W ich promocję sieć kinowa zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego, który wciela się w postaci głównych bohaterów z największych kinowych hitów.
27.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Bądź mądry i dalEKOwzroczny
Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.
27.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
Sokół i Dawid Podsiadło we wspólnym teledysku. Kolejny element kampanii Johnnie Walker
Johnnie Walker zaprosił do współpracy Sokoła, legendę polskiego hip-hopu, i Dawida Podsiadło, jednego z najbardziej znaczących obecnie artystów na polskiej scenie muzycznej. W ramach kampanii zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów "Świadomy sen". 
26.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Najnowsza kampania Bebilon 2: Marka najczęściej rekomendowana przez pediatrów
Ruszyła nowa kampania marki Bebilon 2, której celem jest budowanie świadomości wśród konsumentów, że Bebilon 2 z Pronutra+ to nr 1 w rekomendacjach pediatrów. Działania obejmują telewizję, prasę, internet i nośniki OOH.
26.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel
W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.
26.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Canon ogłasza europejską kampanię Live For The Story
Firma Canon ogłosiła rozpoczęcie kampanii ”Live For The Story”, której celem jest zmiana postrzegania marki wśród młodych użytkowników. Zintegrowana i wielokanałowa kampania obejmuje 19 rynków europejskich.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 29 maja 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL