03.04.17, 15:04

Zmiany w agencji IMAGINE

Justyna Staszewska awansowała na stanowisko Client Service Director, a Aleksander Tryzna objął nowo utworzone stanowisko New Business Manager. Równocześnie zespół agencji wzmocniła nowa osoba - Magdalena Mazurkiewicz, która pełnić będzie funkcję PR Manager.

Aleksander Tryzna awansował ze stanowiska Account Manager, obejmując nowo utworzoną funkcję New Business Managera. Wcześniej pozyskiwanie klientów było zadaniem Tomasza Mazurka, Client Service Directora, który odszedł z agencji w lutym br. Obowiązki zarządzania działem obsługi klienta dotychczas należące do Tomasza Mazurka, przejęła z kolei Justyna Staszewska, która awansowała ze stanowiska Senior Account Manager na stanowisko Client Service Directora.

Tryzna posiada sześcioletnie doświadczenie agencyjne. Bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował w agencji kreatywnej Oxymoron, gdzie obsługiwał klientów takich jak m.in.: Infosys, Headlines PR czy Uniwersytet Łódzki. Pracę w IMAGINE rozpoczął w marcu 2016 r., na stanowisku Account Manager, w ramach którego zarządzał projektami dla takich klientów jak: Bank Pocztowy, Mitsubishi i Oberthur Technologies. Obecnie, jako New Business Manager, zajmie się m.in. planowaniem strategii i rozwoju agencji poprzez pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Do jego obowiązków będą należeć również: analiza rynku, przygotowywanie i prezentowanie ofert współpracy oraz reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych.

Justyna Staszewska posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Przed przejściem do IMAGINE pracowała m.in. w agencji reklamowej Vision, współpracowała z porównywarką cen Okazje.info oraz koordynowała marketing start-upów dla GreenMedia. W IMAGINE pracuje od dwóch lat. Na stanowisku Senior Account Manager zarządzała projektami dla takich klientów jak: Smyk, Orange, Nest Bank i mBank. Od teraz zarządza również działem obsługi klienta. Do jej obowiązków w roli Client Service Directora będą należeć m.in. utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie najważniejszymi projektami i działem obsługi klienta. Odpowiadać będzie za zgodność podejmowanych prac z opracowanymi strategiami marketingowymi i briefami klientów, oraz planowanie rozwoju spółki, w tym poszerzanie oferty poprzez wdrażanie nowych produktów i usług.

Jednocześnie do zespołu IMAGINE dołączyła Magdalena Mazurkiewicz, która objęła stanowisko PR Manager. Wcześniej pracowała m.in. w agencji kreatywnej 2inCreatives, odpowiadając za kreowanie treści na potrzeby mediów społecznościowych. Współpracuje również z Łódź Art Center przy projektach dla Łódź Design Festival.

Komentarze

Powiązane

23.04.17, 19:04
reklama & PR » informacje
FIRST LINE Polska z loterią promocyjną dla marki Sadolin
Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin. Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.
23.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną
Hand Made i Hoop Polska pogłębiają i rozwijają współpracę w oparciu o flagowy produkt (Hoop Colę), która przechodzi właśnie istotny relaunch.
23.04.17, 15:04
reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona kampanii promocyjnej salonów Agata z udziałem Małgorzaty Sochy
20 kwietnia br. ruszyła nowa odsłona kampanii salonów Agata - jednego z największych dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce.
23.04.17, 13:04
reklama & PR » informacje
Comitor klientem OKK!
Agencja OKK! rozpoczęła współpracę z firmą Comitor, importerem kontraktowym zlewozmywaków takich firm, jak Blanco, Best, Novy czy Küppersbusch. 
22.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty. Rusza nowa kampania dla wątroby
Wątroba to jeden z najważniejszych narządów w organizmie . W celu zwiększenia świadomości na temat tego kluczowego narządu, firma Sanofi, rozpoczyna kampanię edukacyjną „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty”.
22.04.17, 17:04
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited wprowadza nowy styl dla Super-Pharm Polska
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.
22.04.17, 14:04
reklama & PR » informacje
Acana Polska nowy klientem BJ Group
Agencja BJ Group rozpoczęła współpracę z Acana Polska, dystrybutorem wysokiej klasy Biologicznie Odpowiedniego Jedzenia oraz różnorodnych artykułów dla psów i kotów. 
22.04.17, 13:04
reklama & PR » informacje
click community dla marki Iluve
Agencja click community od marca br. prowadzi profil na Facebooku, Instagramie i Pintereście marki Iluve, która oferuje designerskie oświetlenie do pomieszczeń wewnętrznych. 
21.04.17, 19:04
reklama & PR » informacje
Marka momondo nowym klientem Grayling Poland
Grayling Poland ogłosił rozpoczęcie współpracy z momondo – globalną, niezależną i darmową wyszukiwarką porównującą miliardy cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie.
21.04.17, 17:04
reklama & PR » informacje
Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea
18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

do 20.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Fortuna i namiętności. Zemsta” Małgorzaty Gutkowskiej-Adamczyk.

Kalendarium
Dziś jest 24 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL