03.04.17, 15:00

Zmiany w agencji IMAGINE

Justyna Staszewska awansowała na stanowisko Client Service Director, a Aleksander Tryzna objął nowo utworzone stanowisko New Business Manager. Równocześnie zespół agencji wzmocniła nowa osoba - Magdalena Mazurkiewicz, która pełnić będzie funkcję PR Manager.

Aleksander Tryzna awansował ze stanowiska Account Manager, obejmując nowo utworzoną funkcję New Business Managera. Wcześniej pozyskiwanie klientów było zadaniem Tomasza Mazurka, Client Service Directora, który odszedł z agencji w lutym br. Obowiązki zarządzania działem obsługi klienta dotychczas należące do Tomasza Mazurka, przejęła z kolei Justyna Staszewska, która awansowała ze stanowiska Senior Account Manager na stanowisko Client Service Directora.

Tryzna posiada sześcioletnie doświadczenie agencyjne. Bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował w agencji kreatywnej Oxymoron, gdzie obsługiwał klientów takich jak m.in.: Infosys, Headlines PR czy Uniwersytet Łódzki. Pracę w IMAGINE rozpoczął w marcu 2016 r., na stanowisku Account Manager, w ramach którego zarządzał projektami dla takich klientów jak: Bank Pocztowy, Mitsubishi i Oberthur Technologies. Obecnie, jako New Business Manager, zajmie się m.in. planowaniem strategii i rozwoju agencji poprzez pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Do jego obowiązków będą należeć również: analiza rynku, przygotowywanie i prezentowanie ofert współpracy oraz reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych.

Justyna Staszewska posiada wieloletnie doświadczenie w branży digital. Przed przejściem do IMAGINE pracowała m.in. w agencji reklamowej Vision, współpracowała z porównywarką cen Okazje.info oraz koordynowała marketing start-upów dla GreenMedia. W IMAGINE pracuje od dwóch lat. Na stanowisku Senior Account Manager zarządzała projektami dla takich klientów jak: Smyk, Orange, Nest Bank i mBank. Od teraz zarządza również działem obsługi klienta. Do jej obowiązków w roli Client Service Directora będą należeć m.in. utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie najważniejszymi projektami i działem obsługi klienta. Odpowiadać będzie za zgodność podejmowanych prac z opracowanymi strategiami marketingowymi i briefami klientów, oraz planowanie rozwoju spółki, w tym poszerzanie oferty poprzez wdrażanie nowych produktów i usług.

Jednocześnie do zespołu IMAGINE dołączyła Magdalena Mazurkiewicz, która objęła stanowisko PR Manager. Wcześniej pracowała m.in. w agencji kreatywnej 2inCreatives, odpowiadając za kreowanie treści na potrzeby mediów społecznościowych. Współpracuje również z Łódź Art Center przy projektach dla Łódź Design Festival.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Startuje Lechstarter. Piotr Vienio Więcławski ambasadorem programu
Cut The Mustard poprowadzi komunikację kolejnej edycji programu LECHSTARTER. Do nowej edycji zaangażowano Piotra “Vienia” Więcławskiego.
24.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Face It! zajmie się launchem Cookingbox.pl
Agencja Face It! zajmie się launchem firmy Cookingbox.pl na polskim rynku.
24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL