08.04.17, 17:04

Hotpoint podsumowuje roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary

Państwo Góreccy

Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumowuje swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Marka objęła swoim patronatem blog Marysi i Michała Góreckich, którzy stali się ambasadorami urządzeń marki. Współpraca bazowała na świadomym i merytorycznym lokowaniu sprzętów Hotpoint w komunikacji ambasadorów,  a także na organizacji warsztatów kulinarnych.

Na blogu Mike&Mary pojawiają się treści tworzone głównie przez Michała Góreckiego, „tatę” blogerskiej rodziny. Na łamach swojej przestrzeni w Internecie informuje czytelników o subiektywnych przemyśleniach dotyczących prowadzenia rodzinnego życia, a także sposobów uatrakcyjniania chwil z bliskimi. Ważnym elementem w domu rodziny Góreckich jest kuchnia – w której nie tylko wspólnie przygotowują swoje posiłki na co dzień, ale także bawią się, rozmawiają i wzajemnie inspirują.

Z początkiem kwietnia 2016 r. marka objęła blog patronatem, wyposażając kuchnię rodziny Góreckich sprzętami do zabudowy marki Hotpoint ze swojej najnowszej linii wzorniczej. Dzięki temu brand stał się towarzyszem dnia codziennego blogerów, widocznym w kilkudziesięciu wpisach na blogu, a także w przestrzeni social media rodziny Góreckich. Hotpoint stał się jednocześnie narzędziem do przygotowywania posiłków, jak i stworzył przestrzeń  do przeprowadzania rodzinnych zabaw, m. in. wspólnego wróżenia z okazji andrzejek.

W trakcie współpracy małżeństwo Góreckich przeprowadziło dwa warsztaty kuchenne w łódzkim studiu kulinarnym „Book&Cook”. Pierwszy dotyczył konkursu z okazji Dnia Ojca. Zadaniem uczestnika konkursu było napisanie treści krótkiego, kreatywnego dialogu, prowadzonego przez trójkę dzieci – dialog miał być spójnym komentarzem do zdjęcia, na którym trójka dzieci gotuje razem w kuchni. Nagrodą było wspólne gotowanie w studiu „Book&Cook”.

Drugi z warsztatów był kierowany do blogerów kulinarnych w ramach wspólnego świętowania Europejskigo dnia Zdrowego Jedzenia i Gotowania. Zebrana grupa wraz z ambasadorami marki gotowała na sprzętach Hotpoint. Motywem przewodnim spotkania były łatwe i lekkie przekąski dla dzieci i ich rodziców, które możemy szybko przygotować w ciągu dnia. Odzew po wydarzeniu był bardzo pozytywny, a warsztaty miały realną wartość merytoryczną dla wszystkich zebranych. Uczestnicy spotkania mogli samodzielnie przetestować działanie sprzętów marki Hotpoint oraz nauczyć się nowych przepisów pasujących do codziennej kuchni rodzinnej. Zdjęcia z warsztatów umieszczone w kanałach social media zaproszonych gości cieszyły się dużym zainteresowaniem i interakcją ze strony odbiorców.

Komunikacja marki Hotpoint tworzona z rodziną Góreckich objęła blogi mikemary.pl oraz mamygadzety.pl wraz z kanałami Social Media powyższych blogów. Treści zawierały zarówno wpisy, zdjęcia, jak i materiały wideo. Celem współpracy było zwiększenie świadomości marki oraz podtrzymywanie wizerunku brandu kierowanego do nowoczesnej rodziny oraz jej otoczenia.

Komentarze

Powiązane

19.04.17, 19:04
internet » informacje
Smaker także na iOS
W App Store pojawiła się bezpłatna aplikacja Smaker – 37 tysięcy przepisów z najpopularniejszego serwisu kulinarnego w polskim internecie, należącego do Grupy Interia.pl.
18.04.17, 13:04
internet » ludzie
Michał Sosnowski, Łukasz Bajkowski i Sylwia Has w Havas Engage
Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby: Michał Sosnowski i Łukasz Bajkowski, którzy objęli stanowiska Art Directorów, oraz Sylwia Has, Senior Copywriter.
13.04.17, 21:04
internet » badania rynku
Marzec rekordowy dla Interii
Według badania Gemius/PBI za marzec 2017 r. Grupa Interia.pl osiągnęła najwyższy wynik oglądalności w historii – ze stron i aplikacji Grupy korzystało 18,8 mln użytkowników. 
12.04.17, 12:04
internet » informacje
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops.pl, która umożliwia prowadzenie kampanii z udziałem blogerów i vlogerów. Celem transakcji jest szybszy rozwój usług oraz wzrost liczby współpracujących z WhitePress influencerów.
10.04.17, 11:04
internet » ludzie
Monika Krześniak-Sajewicz i Juliusz Szalek w Interii
Do ekipy portalu Interia.pl dołączyły dwie nowe osoby: Monika Krześniak-Sajewicz (serwis Biznes) oraz Juliusz Szalek (serwis Motoryzacja). 
09.04.17, 10:04
internet » informacje
Spotify i Universal Music Group podpisały globalną umowę licencyjną
Spotify, wiodący międzynarodowy muzyczny serwis streamingowy i Universal Music Group (UMG), światowy lider w dziedzinie rozrywki muzycznej, ogłosiły dziś podpisanie nowej, wieloletniej umowy licencyjnej.
08.04.17, 17:04
internet » informacje
Hotpoint podsumowuje roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary
Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumowuje swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Marka objęła swoim patronatem blog Marysi i Michała Góreckich, którzy stali się ambasadorami urządzeń marki. 
07.04.17, 20:04
internet » informacje
W Katowicach powstaje największy na świecie sportowy serwis live
Perform Group stworzy w katowicach sto miejsc pracy dla programistów obsługujących DAzn - największy sportowy serwis livestreamingowy.
07.04.17, 10:04
internet » informacje
Intermarché z nową aplikacją
Sieć Intermarché uruchomiła dla swoich klientów aplikacje mobilną Intermarché Polska. Znajdują w niej m.in. aktualne gazetki wszystkich sklepów sieci Intermarché, informacje o akcjach specjalnych oraz atrakcyjne promocje.
06.04.17, 16:04
internet » informacje
Plotek.pl z nową aplikacją mobilną na Androida i iOS
W sieci udostępniono nową aplikację serwisu Plotek.pl. Nowa aplikacja została wzbogacona o nowoczesną nawigację ułatwiającą przeglądanie treści oraz możliwość dodawania i przeglądania komentarzy innych użytkowników.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

do 20.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Fortuna i namiętności. Zemsta” Małgorzaty Gutkowskiej-Adamczyk.

Kalendarium
Dziś jest 24 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL