05.04.17, 10:00

Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Joanna Górecka
Fot.: materiały prasowe

Od początku kwietnia br., Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 

Górecka dołączyła do struktur Dentsu Aegis Network Polska w styczniu. Przez ostatnie trzy miesiące, jako PR Manager, odpowiadała za działania z zakresu PR oraz marketingu agencji iProspect Polska. Wcześniej, przez prawie rok, jako Corporate Communication Manager, zarządzała komunikacją wewnętrzną oraz media relations w koncernie farmaceutycznym GlaxoSmithKline.

W latach 2012-2016 związana była z Grupą Generali Polska, w której od września 2014 r. pełniła obowiązki rzecznika prasowego. W Grupie Generali odpowiadała także, jako project manager, za obszar customer experience, w tym wdrożenie transakcyjnego badania Net Promoter Score. Wcześniej związana była z Bankiem DnB NORD, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty ds. PR, a także pełniła obowiązki rzecznika prasowego banku. Doświadczenie zdobyła w ITBC Communication, gdzie realizowała kampanie produktowe oraz B2B. Odpowiadała za obsługę PR firmy Hewitt Associates oraz Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Pracowała również w firmie Encore Personnel Services Ltd.

Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej specjalizacja: socjologia mediów i public relations w WSHE w Łodzi oraz London School of Public Relations.

Piotr Bożek który kierował zespołem marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska zdecydował rozstać się z organizacją.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Startuje Lechstarter. Piotr Vienio Więcławski ambasadorem programu
Cut The Mustard poprowadzi komunikację kolejnej edycji programu LECHSTARTER. Do nowej edycji zaangażowano Piotra “Vienia” Więcławskiego.
24.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Face It! zajmie się launchem Cookingbox.pl
Agencja Face It! zajmie się launchem firmy Cookingbox.pl na polskim rynku.
24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL