07.04.17, 13:11

Awanse i nowe osoby w dziale marketingu sieci Multikino

W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale marketingu sieci kin Multikino. Awanse otrzymali Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Ponadto do zespołu dołączyli: Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko Dyrektor Działu Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła w sieci kin Ster Century, a kolejne doświadczenia zdobywała w firmie Cushman&Wakefield oraz grupie Agora. Do działu marketingu Multikina dołączyła w 2005 r. Jako Dyrektor Działu Marketingu jest odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu oraz wdrażanie kluczowych, dedykowanych projektów.

Igor Przespolewski, który z Multikinem jest związany od 2013 r., awansował na Marketing Managera. Na nowym stanowisku Przespolewski odpowiedzialny jest za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino S.A. Obowiązki te wiążą się ze ścisłą współpracą z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami kontentu pozafilmowego.

Natalia Kaleta-Nguyen awansowała na stanowisko PR Managera. Ma osiem lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). Do sieci Multikino dołączyła w 2012 r. W nowej roli poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz prowadzenie współpracy z influencerami.

Wraz ze zmianami w strukturze działu marketingu sieci Multikino do zespołu dołączyły dwie nowe osoby: Marzena Piotrowska oraz Radosław Rybicki.

Marzena Piotrowska pełni funkcję Specjalisty ds. Marketingu i jest odpowiedzialna m.in. za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych oraz współpracę z partnerami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metrohouse S.A.

Radosław Rybicki objął stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Marketingu. Jego zadaniem jest wsparcie działań Marketing Managera. Wcześniej pracował między innymi w Ferrero.

Dział marketingu sieci Multikino odpowiada za: promocję filmów oraz wydarzeń specjalnych, prowadzenie kluczowych akcji z partnerami, jak na przykład „Środy z Orange”, działania w mediach społecznościowych, tworzenie contentu oraz projektów dedykowanych poszczególnym grupom widzów.

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
19.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Producent stolarki okiennej Vetrex dla Shake Hands
Agencja SHAKE HANDS odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
19.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości pół miliarda zł
Polska firma Maspex prowadzi obecnie duże inwestycje prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach Maspeksu – na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. Dotyczą one obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych. 
19.02.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Sawicki w TenderHut
Grupa TenderHut pozyskała nowego specjalistę – Dariusza Sawickiego, eksperta sprzedaży, marketingu i wdrażania nowych technologii.
19.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji
Z początkiem lutego br., ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.
19.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania PR w kampanii marki FUZETEA
Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu firmy Coca-Cola.
18.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
AFORTI sponsorem strategicznym klubu żużlowego GTM Start Gniezno i tytularnym drużyny Juniorów
Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego - AFORTI. Jednocześnie grupa finansowa zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.
18.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zimie na złość. Kampania IKEA z głosem Fisza
31 stycznia br., ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają własne cztery kąty.
18.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group
Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL