07.04.17, 13:04

Awanse i nowe osoby w dziale marketingu sieci Multikino

W pierwszym kwartale 2017 r. nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale marketingu sieci kin Multikino. Awanse otrzymali Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Ponadto do zespołu dołączyli: Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki.

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska awansowała na stanowisko Dyrektor Działu Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła w sieci kin Ster Century, a kolejne doświadczenia zdobywała w firmie Cushman&Wakefield oraz grupie Agora. Do działu marketingu Multikina dołączyła w 2005 r. Jako Dyrektor Działu Marketingu jest odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej firmy, kierowanie działem marketingu oraz wdrażanie kluczowych, dedykowanych projektów.

Igor Przespolewski, który z Multikinem jest związany od 2013 r., awansował na Marketing Managera. Na nowym stanowisku Przespolewski odpowiedzialny jest za kreowanie i nadzorowanie strategii marketingowych oraz działań promocyjnych związanych z filmami i wydarzeniami specjalnymi wprowadzanymi przez Multikino S.A. Obowiązki te wiążą się ze ścisłą współpracą z dystrybutorami filmowymi oraz dostawcami kontentu pozafilmowego.

Natalia Kaleta-Nguyen awansowała na stanowisko PR Managera. Ma osiem lat doświadczenia w branży public relations. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). Do sieci Multikino dołączyła w 2012 r. W nowej roli poza zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy jest odpowiedzialna za budowanie strategii content marketingowej oraz prowadzenie współpracy z influencerami.

Wraz ze zmianami w strukturze działu marketingu sieci Multikino do zespołu dołączyły dwie nowe osoby: Marzena Piotrowska oraz Radosław Rybicki.

Marzena Piotrowska pełni funkcję Specjalisty ds. Marketingu i jest odpowiedzialna m.in. za komunikację sieci Multikino w mediach społecznościowych oraz współpracę z partnerami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w Metrohouse S.A.

Radosław Rybicki objął stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Marketingu. Jego zadaniem jest wsparcie działań Marketing Managera. Wcześniej pracował między innymi w Ferrero.

Dział marketingu sieci Multikino odpowiada za: promocję filmów oraz wydarzeń specjalnych, prowadzenie kluczowych akcji z partnerami, jak na przykład „Środy z Orange”, działania w mediach społecznościowych, tworzenie contentu oraz projektów dedykowanych poszczególnym grupom widzów.

Komentarze

Powiązane

20.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Good One PR dla SoftServe
W połowie lipca br. warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z SoftServe, globalnym liderem rozwiązań cyfrowych. 
20.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
Faster&Better z obsługą marki Krakus
Agencja Faster&Better będzie odpowiedzialna za całoroczną współpracę marki Krakus z influencerami i blogerami. 
20.07.17, 09:07
reklama & PR » informacje
Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii
Galbani – należąca do Lactalis marka włoskich serów – ruszyła z nową komunikacją, którą przygotowały agencje LiquidThread, Zenith i Perfomics.
20.07.17, 08:07
reklama & PR » informacje
Wizerunek Roberta Lewandowskiego na samolocie Lufthansy
Nowy design Airbusa A340-600 Lufthansy, którym podróżują piłkarze FC Bayern Monachium, zostanie po raz pierwszy zaprezentowany podczas 12-dniowej podróży klubu po Azji na „Audi Summer Tour 2017”. Na kadłubie znajdzie się m.in. portret Roberta Lewandowskiego.
19.07.17, 15:07
reklama & PR » informacje
Kserkop nowym klientem ContentHouse
Od maja br. zespół ContentHouse odpowiada za opracowanie strategii dla dwóch serwisów contentowych dla firmy Kserkop.
19.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Kamikaze przygotowała kampanię konta osobistego active
Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital - dla konta active oraz offline - dla konta na co dzień.
19.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes dla rowerów miejskich Veturilo. Jest to pierwsza taka kampania brandingowa na terenie Warszawy.
19.07.17, 10:07
reklama & PR » ludzie
Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital
Andrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.
18.07.17, 19:07
reklama & PR » ludzie
Mark Thorne nowym Dyrektorem Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard
Stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard z dniem 1 lipca br. objął Mark Thorne, dotychczasowy Dyrektor Marek Standard Blend i Usług Marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.
18.07.17, 18:07
reklama & PR » ludzie
Anna Ryll Juniorem Kreatywnym w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego, do agencji El Padre dołączyła Anna Ryll, obejmując stanowisko Junior Kreatywny.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 21.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Posłaniec".

do 20.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 21 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

15.09.2017 r., Kraków.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL