14.04.17, 17:04

Paweł Maria Kwiatkowski i Michał Korycki wspólnikami agencji TEN Team

Log TEN Team
Fot.: materiały prasowe

Paweł Maria Kwiatkowski i Michał Korycki związani z branżą eventowo - koncertową, poszerzyli kompetencje agencji TEN Team o wiedzę z zakresu organizowania wydarzeń muzycznych, imprez sportowych, produkcji telewizyjnych i projektów klasy premium.

Decyzja o fuzji została podjęta w czasie przygotowań do wspólnie zorganizowanej uroczystej inauguracji budowy VARSO PLACE - najnowszej inwestycji firmy deweloperskiej HB Reavis w Polsce. Gala odbyła się 2 marca 2017 br. w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie.

Agencja TEN Team była odpowiedzialna za kreację oraz kompleksową realizację imprezy. Na potrzeby wydarzenia wybrany został jeden z najbardziej prestiżowych obiektów eventowych w stolicy - Arkady Kubickiego. U podnóża Zamku Królewskiego stanęła hala namiotowa, w której zbudowana została scena i widownia na 500 miejsc. Wyjątkowości wydarzeniu dodała innowacyjnie zaprojektowana scenografia. Scena i zamontowane na niej 26 ekranów, kształtem nawiązywały do logotypu inwestycji i wprowadzały efekt trójwymiarowej przestrzeni.

Fabuła wydarzenia została osadzona w opowieści na temat historii wieżowców, nawiązując do kolebki drapaczy chmur jakim jest Nowy Jork, przenosząc się powoli - za sprawą gościa specjalnego Ryszarda Horowitza, do Warszawy. Opowieść obrazowały materiały archiwalne z przedwojennej stolicy, które przeplatały występy gwiazd: Ewy Bem, Doroty Miśkiewicz, Sławka Uniatowskiego, Anny Sroki-Hryń, skrzypaczki Patrycji Piekutowskiej oraz artystów z Teatru Roma. 

Galę poprowadził Tomasz Kammel, a oprawę muzyczną bankietu zapewnił DJ Adamus. Kulminacyjnym punktem oficjalnej części imprezy była animacja 3D ukazująca najważniejsze atuty VARSO PLACE.

Komentarze

Powiązane

21.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Andrzej Kaczmarczyk w Isobar Poland Group
Do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
21.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Wznoszenie Żubra owocuje. Nowy spot już w TV
19 września br. Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.
21.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Maciej Kapuściński awansuje w Result Media
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych. 
21.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Maciej Cłapiński udziałowcem TEN Team
Skład agencji TEN Team powiększył się o nowego udziałowca - Macieja Cłapińskiego. 
20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Ten jeden rok".

do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

Kalendarium
Dziś jest 23 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL