14.04.17, 17:00

Paweł Maria Kwiatkowski i Michał Korycki wspólnikami agencji TEN Team

Log TEN Team
Fot.: materiały prasowe

Paweł Maria Kwiatkowski i Michał Korycki związani z branżą eventowo - koncertową, poszerzyli kompetencje agencji TEN Team o wiedzę z zakresu organizowania wydarzeń muzycznych, imprez sportowych, produkcji telewizyjnych i projektów klasy premium.

Decyzja o fuzji została podjęta w czasie przygotowań do wspólnie zorganizowanej uroczystej inauguracji budowy VARSO PLACE - najnowszej inwestycji firmy deweloperskiej HB Reavis w Polsce. Gala odbyła się 2 marca 2017 br. w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego w Warszawie.

Agencja TEN Team była odpowiedzialna za kreację oraz kompleksową realizację imprezy. Na potrzeby wydarzenia wybrany został jeden z najbardziej prestiżowych obiektów eventowych w stolicy - Arkady Kubickiego. U podnóża Zamku Królewskiego stanęła hala namiotowa, w której zbudowana została scena i widownia na 500 miejsc. Wyjątkowości wydarzeniu dodała innowacyjnie zaprojektowana scenografia. Scena i zamontowane na niej 26 ekranów, kształtem nawiązywały do logotypu inwestycji i wprowadzały efekt trójwymiarowej przestrzeni.

Fabuła wydarzenia została osadzona w opowieści na temat historii wieżowców, nawiązując do kolebki drapaczy chmur jakim jest Nowy Jork, przenosząc się powoli - za sprawą gościa specjalnego Ryszarda Horowitza, do Warszawy. Opowieść obrazowały materiały archiwalne z przedwojennej stolicy, które przeplatały występy gwiazd: Ewy Bem, Doroty Miśkiewicz, Sławka Uniatowskiego, Anny Sroki-Hryń, skrzypaczki Patrycji Piekutowskiej oraz artystów z Teatru Roma. 

Galę poprowadził Tomasz Kammel, a oprawę muzyczną bankietu zapewnił DJ Adamus. Kulminacyjnym punktem oficjalnej części imprezy była animacja 3D ukazująca najważniejsze atuty VARSO PLACE.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Startuje Lechstarter. Piotr Vienio Więcławski ambasadorem programu
Cut The Mustard poprowadzi komunikację kolejnej edycji programu LECHSTARTER. Do nowej edycji zaangażowano Piotra “Vienia” Więcławskiego.
24.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Face It! zajmie się launchem Cookingbox.pl
Agencja Face It! zajmie się launchem firmy Cookingbox.pl na polskim rynku.
24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL