18.04.17, 08:04

Orange odświeża komunikację z Robertem Górskim

Kadr z dawnej reklamy Orange
Fot.: materiały prasowe

Robert Górski opuszcza kiosk, by być jeszcze bliżej ludzi. Orange, we współpracy z agencją Publicis, odświeża format kreatywny promujący ofertę na kartę.

Pierwszą okazją do prezentacji nowej koncepcji jest kampania informująca o ofercie z nielimitowanymi rozmowami ze wszystkimi sieciami za 25 zł miesięcznie. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i radiu.

Robert Górski wcielał się w rolę kioskarza od 2013 roku. Reklamową długowieczność zawdzięczał popularności stworzonego przez nas formatu. Po czterech latach przyszedł czas na zmiany. Nasz bohater opuszcza bezpowrotnie kiosk, dzięki czemu może nawiązać bardziej bezpośredni kontakt z klientami, ponieważ jest przede wszystkim sobą. W pierwszej odsłonie odświeżonego formatu zobaczymy go na planie filmu o polskiej noblistce, gdzie w sprytny i humorystyczny sposób wdaje się w interakcję z jego bohaterami” – mówi Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot będzie emitowany od 14 kwietnia na kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. Wersję radiową wyemitują m.in. Radio RMF FM czy Radio Zet.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Mateusz Gruca (Copywriter), Karolina Niedzielska (Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner). Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Paweł Patkowski (Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Films, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Komentarze

Powiązane

21.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Andrzej Kaczmarczyk w Isobar Poland Group
Do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
21.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Wznoszenie Żubra owocuje. Nowy spot już w TV
19 września br. Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.
21.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Maciej Kapuściński awansuje w Result Media
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych. 
21.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Maciej Cłapiński udziałowcem TEN Team
Skład agencji TEN Team powiększył się o nowego udziałowca - Macieja Cłapińskiego. 
20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Ten jeden rok".

do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

Kalendarium
Dziś jest 24 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL