18.04.17, 08:00

Orange odświeża komunikację z Robertem Górskim

Kadr z dawnej reklamy Orange
Fot.: materiały prasowe

Robert Górski opuszcza kiosk, by być jeszcze bliżej ludzi. Orange, we współpracy z agencją Publicis, odświeża format kreatywny promujący ofertę na kartę.

Pierwszą okazją do prezentacji nowej koncepcji jest kampania informująca o ofercie z nielimitowanymi rozmowami ze wszystkimi sieciami za 25 zł miesięcznie. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i radiu.

Robert Górski wcielał się w rolę kioskarza od 2013 roku. Reklamową długowieczność zawdzięczał popularności stworzonego przez nas formatu. Po czterech latach przyszedł czas na zmiany. Nasz bohater opuszcza bezpowrotnie kiosk, dzięki czemu może nawiązać bardziej bezpośredni kontakt z klientami, ponieważ jest przede wszystkim sobą. W pierwszej odsłonie odświeżonego formatu zobaczymy go na planie filmu o polskiej noblistce, gdzie w sprytny i humorystyczny sposób wdaje się w interakcję z jego bohaterami” – mówi Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot będzie emitowany od 14 kwietnia na kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. Wersję radiową wyemitują m.in. Radio RMF FM czy Radio Zet.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Mateusz Gruca (Copywriter), Karolina Niedzielska (Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner). Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Paweł Patkowski (Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Films, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Face It! zajmie się launchem Cookingbox.pl
Agencja Face It! zajmie się launchem firmy Cookingbox.pl na polskim rynku.
24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL