14.04.17, 22:04

Premiera spotu marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej ze Zbigniewem Wodecki

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

W Wielką Sobotę w TVP oraz TV POLSAT pojawi się nowy spot reklamowy marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego.

Emisja spotu jest częścią kampanii promującej m.in. nowe smaki lodów Bracia Koral produkowanych przez PPL Koral. W reklamie będzie można zobaczyć krakowski rynek oraz osoby w różnym wieku - od kilkuletnich dzieci do starszych ludzi.
„Scenariusz reklamy oraz dobór ambasadora mają podkreślać charakter marki Bracia Koral, czyli premium. Nasze lody produkowane z najwyższej jakości składników kojarzą się z wyjątkowymi uczuciami, które są niezależne od pokolenia i sytuacji” - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.

Emisja reklamy w telewizji rozpocznie się 15 kwietniaa, a zakończy 31 lipca br. Kampania w TVP obejmuje 30 - sekundowe spoty w blokach reklamowych oraz 8 - sekundowe billboardy sponsorskie emitowane przy prognozie pogody po Teleexpressie oraz po głównym wydaniu wiadomości. Kampania w telewizji POLSAT to emisja 30 - sekundowych spotów w blokach reklamowych w prime time oraz sponsoring głównego wydania prognozy pogody.

Oprócz kampanii w telewizji, działania reklamowe marki Bracia Koral obejmują materiały POS w punktach sprzedaży, Internet oraz prasę. W wakacje zostaną wykorzystane nośniki outdoorowe w największych miastach.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa, za działania w Internecie 365 agencja.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
22.11.17, 12:11
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Marketing miejsc to coś więcej niż reklama. VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.
22.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Grupa Havas inwestuje w platformę Octoly
Komercyjna platforma Octoly zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 tys. influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.