19.04.17, 09:04

Planeta Warka powraca z muzyką z Siedmiu Wspaniałych

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia br. nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”.

Nowy spot to kontynuacja ubiegłorocznej kampanii, przedstawiającej konsumentom Planetę Warka – pokazany z przymrużeniem oka wyimaginowany świat, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. 

W nowej odsłonie spotu świat mężczyzn jest nadal wolny od zmartwień i od świtu do wieczora wypełniony przyjemnościami. Tutaj podróż komunikacją miejską dostarcza najlepszych rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody. „Po raz kolejny wybraliśmy się z kamerą na Planetę Warka, aby podejrzeć zwyczaje jej mieszkańców. Intensywna praca reporterska zaowocowała nowymi spotami telewizyjnymi. Świat w dalszym ciągu funkcjonuje tam tak, aby męskie marzenia i potrzeby były w pełni zaspokojone” – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. „Jest tam więc miejsce na relaks, realizowanie swoich pasji czy delektowanie się piwem na spotkaniach z przyjaciółmi. Planeta Warka to męska przestrzeń pokazana z dystansem i humorem” – dodaje Król.

Spotom towarzyszy melodia autorstwa Elmera Bernsteina z filmu „Siedmiu wspaniałych”. Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Komentarze

Powiązane

23.04.17, 19:04
reklama & PR » informacje
FIRST LINE Polska z loterią promocyjną dla marki Sadolin
Agencja FIRST LINE Polska wygrała przetarg na organizację ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Sadolin. Akcja wspierana jest kampanią reklamową, a nagrodą główną jest drewniany dom nad jeziorem.
23.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
Hoop Cola i Hand Made rozwijają platformę komunikacyjną
Hand Made i Hoop Polska pogłębiają i rozwijają współpracę w oparciu o flagowy produkt (Hoop Colę), która przechodzi właśnie istotny relaunch.
23.04.17, 15:04
reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona kampanii promocyjnej salonów Agata z udziałem Małgorzaty Sochy
20 kwietnia br. ruszyła nowa odsłona kampanii salonów Agata - jednego z największych dystrybutorów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce.
23.04.17, 13:04
reklama & PR » informacje
Comitor klientem OKK!
Agencja OKK! rozpoczęła współpracę z firmą Comitor, importerem kontraktowym zlewozmywaków takich firm, jak Blanco, Best, Novy czy Küppersbusch. 
22.04.17, 18:04
reklama & PR » informacje
Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty. Rusza nowa kampania dla wątroby
Wątroba to jeden z najważniejszych narządów w organizmie . W celu zwiększenia świadomości na temat tego kluczowego narządu, firma Sanofi, rozpoczyna kampanię edukacyjną „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwy Ty”.
22.04.17, 17:04
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited wprowadza nowy styl dla Super-Pharm Polska
Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.
22.04.17, 14:04
reklama & PR » informacje
Acana Polska nowy klientem BJ Group
Agencja BJ Group rozpoczęła współpracę z Acana Polska, dystrybutorem wysokiej klasy Biologicznie Odpowiedniego Jedzenia oraz różnorodnych artykułów dla psów i kotów. 
22.04.17, 13:04
reklama & PR » informacje
click community dla marki Iluve
Agencja click community od marca br. prowadzi profil na Facebooku, Instagramie i Pintereście marki Iluve, która oferuje designerskie oświetlenie do pomieszczeń wewnętrznych. 
21.04.17, 19:04
reklama & PR » informacje
Marka momondo nowym klientem Grayling Poland
Grayling Poland ogłosił rozpoczęcie współpracy z momondo – globalną, niezależną i darmową wyszukiwarką porównującą miliardy cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie.
21.04.17, 17:04
reklama & PR » informacje
Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea
18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Chris’a Tvedt’a „W mroku tajemnic”.

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

Kalendarium
Dziś jest 25 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

11.05.2017 r., Katowice.

Http://www.Autodoc.PL