19.04.17, 09:04

Planeta Warka powraca z muzyką z Siedmiu Wspaniałych

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia br. nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”.

Nowy spot to kontynuacja ubiegłorocznej kampanii, przedstawiającej konsumentom Planetę Warka – pokazany z przymrużeniem oka wyimaginowany świat, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. 

W nowej odsłonie spotu świat mężczyzn jest nadal wolny od zmartwień i od świtu do wieczora wypełniony przyjemnościami. Tutaj podróż komunikacją miejską dostarcza najlepszych rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody. „Po raz kolejny wybraliśmy się z kamerą na Planetę Warka, aby podejrzeć zwyczaje jej mieszkańców. Intensywna praca reporterska zaowocowała nowymi spotami telewizyjnymi. Świat w dalszym ciągu funkcjonuje tam tak, aby męskie marzenia i potrzeby były w pełni zaspokojone” – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. „Jest tam więc miejsce na relaks, realizowanie swoich pasji czy delektowanie się piwem na spotkaniach z przyjaciółmi. Planeta Warka to męska przestrzeń pokazana z dystansem i humorem” – dodaje Król.

Spotom towarzyszy melodia autorstwa Elmera Bernsteina z filmu „Siedmiu wspaniałych”. Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
22.11.17, 12:11
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Marketing miejsc to coś więcej niż reklama. VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.
22.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Grupa Havas inwestuje w platformę Octoly
Komercyjna platforma Octoly zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 tys. influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.