19.04.17, 07:00

Święta w TV: TVN najchętniej oglądanym kanałem, M jak miłość i Milionerzy przebojami

Teleturniej "Milionerzy"
Fot.: materiały prasowe TVN

Najchętniej oglądanym kanałem podczas Wielkanocy była stacja TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość” oraz specjalne wydanie „Milionerów” – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl.

Polacy tradycyjnie chętnie oglądali podczas świąt telewizję. Średni czas spędzony przed telewizorem w tym roku był zdecydowanie wyższy niż rok temu (o prawie 11 minut) i wyniósł 5 godz. 18 min. i 13 sekund (rok temu 5 godz. i 7 min. i 25 s.). Hitem okazał się serial „M jak miłość” oraz specjalne wydanie teleturnieju „Milionerzy”. Wśród filmów w grupie komercyjnej największym zainteresowaniem cieszyły się komedie na czele z „Narzeczonym mimo woli”. Najpopularniejszym kanałem podczas świątecznego okresu była stacja TVN, tuż za nią Polsat, a na trzecim miejscu znalazła się Dwójka.

Najchętniej oglądane programy 15-17 kwietnia 2017 r.
W grupie ogólnej:
„M jak miłość” (TVP2) – 5 mln widzów, „Milionerzy” (TVN) – 4,04 mln widzów, „Wiadomości” (TVP1) – 2,83 mln widzów, „Barwy szczęścia” (TVP2) – 2,79 mln widzów, „Fakty” (TVN) – 2,77 mln widzów, „Kulisy serialu M jak miłość” (TVP2) – 2,64 mln widzów, „Rolnik szuka żony” (TVP1) – 2,62 mln widzów, „Teleexpress” (TVP1) – 2,52 mln widzów, „Jaka to melodia?” (TVP1) – 2,41 mln widzów, „Uwaga!” (TVN) – 2,21 mln widzów.
W grupie komercyjnej: „Milionerzy” (TVN) – 1,95 mln widzów, „M jak miłość” (TVP2) – 1,66 mln widzów, „Fakty” (TVN) – 1,12 mln widzów, „Narzeczony mimo woli” (TVN) – 1,1 mln widzów, „Królewna Śnieżka i łowca” (TVN) – 1,04 mln widzów, „Kulisy serialu M jak miłość” (TVP2) – 1,02 mln widzów, „Uwaga!” (TVN) – 960 tys. widzów, „Kabaret Paranienormalni: Żarty się skończyły” (Polsat) - 928 tys. widzów, „Sport” (TVN) – 866 tys. widzów, „Pingwiny z Madagaskaru” (Polsat) – 829 tys. widzów.

TOP 10 stacji w grupie 4+ (udział w rynku oglądalności w dniach 15-17.04.2017 r., porównanie do analogicznego okresu od 26 do 28.03.2016 r.): TVN – 9,92 proc. (8,8 proc.), Polsat – 9,18 proc. (9,17 proc.), TVP2 – 8,38 proc. (6,89 proc.), TVP1 – 8,27 proc. (11,87 proc.), TV Puls – 3,94 proc. (4,6 proc.), TVN7 – 3,72 proc. (3,8 proc.), TV4 – 3,49 proc. (3,58 proc.), TVN24 – 2,94 proc. (2,58 proc.), TVP INFO – 2,37 proc. (2,46 proc.), TTV – Twoja Telewizja – 2,1 proc. (1,45 proc.).

TOP 10 stacji w grupie 16-49 (udział w rynku oglądalności w dniach 15-17.04.2017 r., porównanie do analogicznego okresu od 26 do 28.03.2016 r.): TVN – 12,3 proc. (10,6 proc.), Polsat – 10,36 proc. (10,79 proc.), TVP2 – 6,96 proc. (5,87 proc.), TVP1 – 5,75 proc. (9,16 proc.), TVN7 – 4,36 proc. (4,11 proc.), TV Puls – 4,3 proc. (4,71 proc.), TV4 – 4,14 proc. (4,28 proc.), TTV – Twoja Telewizja – 2,89 proc. (1,85 proc.), Puls 2 – 1,96 proc. (2,21 proc.), TVN24 – 1,71 proc. (1,58 proc.).

Najwięcej na reklamę wydały takie korporacje jak: Aflofarm – 16,8 mln zł, Polkomtel – 7,5 mln zł, Volkswagen Group – 6 mln zł, Unilever – 6 mln zł oraz Maspex Wadowice - 5,7 mln zł. Dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów.

Komentarze

Powiązane

22.02.18, 13:00
| telewizja » informacje
Wspólna akcja BBC Brit i BlaBlaCar z okazji premiery 25. Sezonu Top Gear
Z okazji premiery nowego sezonu „Top Gear”, BBC Brit wspólnie z BlaBlaCar przygotowują dla polskich widzów sześć samochodowych przejazdów z siedmioma osobami.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 wciąż pierwsza, Wiadomości poza TOP 20
Transmisje z igrzysk olimpijskich, polskie seriale i programy informacyjne – to Polacy w zeszłym tygodniu oglądali najczęściej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 12 do 18 lutego 2019 r.).
20.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Wolf Creek. Ogólnopolska premiera w Stopklatce TV
Stopklatka TV jako pierwsza telewizja w Polsce zaprezentuje serial „Wolf Creek".
20.02.18, 15:06
| telewizja » badania rynku
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018: drużynowe skoki narciarskie z dużą widownią
Skoki narciarskie wciąż są chętnie oglądane przez telewidzów. Zdobycie brązowego medalu przez polskich skoczków na igrzyskach oglądało w Jedynce 4,21 mln widzów, a w Europsorcie 1 – prawie 1,1 mln widzów – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.
20.02.18, 09:00
| telewizja » seriale
Pensjonat nad rozlewiskiem w nowy dzień tygodnia
Serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” powracają na antenę Jedynki 27 lutego br. Premierowe odcinki nowej serii emitowane będą o nowej porze – we wtorki o godz. 21.35.
19.02.18, 20:00
| telewizja » informacje
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX3. Będą chwilowe utrudnienia przy odbiorze kanałów TVP
Telewizja Polska poinformowała o pracach serwisowych, które mogą wpłynąć na odbiór usług i kanałów TVP. 
19.02.18, 18:00
| telewizja » informacje
Dokument Ludzie duchy nagrodzony podczas London International Film Festival
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego. 
18.02.18, 22:07
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha
17 lutego br. , pierwszy złoty medal dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich w PjongCzang zdobył w konkursie indywidualnym na dużej skoczni Kamil Stoch. Jego sukces oglądało ponad 6 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 48 proc.
18.02.18, 17:00
| telewizja » informacje
Atomówki inspiracją nowej kolekcji Katy Eary i Cartoon Network
Cartoon Network i Katy Eary zaprezentowali nową kolekcję ubrań inspirowaną „Atomówkami”.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL