19.04.17, 07:04

Święta w TV: TVN najchętniej oglądanym kanałem, M jak miłość i Milionerzy przebojami

Teleturniej "Milionerzy"
Fot.: materiały prasowe TVN

Najchętniej oglądanym kanałem podczas Wielkanocy była stacja TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość” oraz specjalne wydanie „Milionerów” – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl.

Polacy tradycyjnie chętnie oglądali podczas świąt telewizję. Średni czas spędzony przed telewizorem w tym roku był zdecydowanie wyższy niż rok temu (o prawie 11 minut) i wyniósł 5 godz. 18 min. i 13 sekund (rok temu 5 godz. i 7 min. i 25 s.). Hitem okazał się serial „M jak miłość” oraz specjalne wydanie teleturnieju „Milionerzy”. Wśród filmów w grupie komercyjnej największym zainteresowaniem cieszyły się komedie na czele z „Narzeczonym mimo woli”. Najpopularniejszym kanałem podczas świątecznego okresu była stacja TVN, tuż za nią Polsat, a na trzecim miejscu znalazła się Dwójka.

Najchętniej oglądane programy 15-17 kwietnia 2017 r.
W grupie ogólnej:
„M jak miłość” (TVP2) – 5 mln widzów, „Milionerzy” (TVN) – 4,04 mln widzów, „Wiadomości” (TVP1) – 2,83 mln widzów, „Barwy szczęścia” (TVP2) – 2,79 mln widzów, „Fakty” (TVN) – 2,77 mln widzów, „Kulisy serialu M jak miłość” (TVP2) – 2,64 mln widzów, „Rolnik szuka żony” (TVP1) – 2,62 mln widzów, „Teleexpress” (TVP1) – 2,52 mln widzów, „Jaka to melodia?” (TVP1) – 2,41 mln widzów, „Uwaga!” (TVN) – 2,21 mln widzów.
W grupie komercyjnej: „Milionerzy” (TVN) – 1,95 mln widzów, „M jak miłość” (TVP2) – 1,66 mln widzów, „Fakty” (TVN) – 1,12 mln widzów, „Narzeczony mimo woli” (TVN) – 1,1 mln widzów, „Królewna Śnieżka i łowca” (TVN) – 1,04 mln widzów, „Kulisy serialu M jak miłość” (TVP2) – 1,02 mln widzów, „Uwaga!” (TVN) – 960 tys. widzów, „Kabaret Paranienormalni: Żarty się skończyły” (Polsat) - 928 tys. widzów, „Sport” (TVN) – 866 tys. widzów, „Pingwiny z Madagaskaru” (Polsat) – 829 tys. widzów.

TOP 10 stacji w grupie 4+ (udział w rynku oglądalności w dniach 15-17.04.2017 r., porównanie do analogicznego okresu od 26 do 28.03.2016 r.): TVN – 9,92 proc. (8,8 proc.), Polsat – 9,18 proc. (9,17 proc.), TVP2 – 8,38 proc. (6,89 proc.), TVP1 – 8,27 proc. (11,87 proc.), TV Puls – 3,94 proc. (4,6 proc.), TVN7 – 3,72 proc. (3,8 proc.), TV4 – 3,49 proc. (3,58 proc.), TVN24 – 2,94 proc. (2,58 proc.), TVP INFO – 2,37 proc. (2,46 proc.), TTV – Twoja Telewizja – 2,1 proc. (1,45 proc.).

TOP 10 stacji w grupie 16-49 (udział w rynku oglądalności w dniach 15-17.04.2017 r., porównanie do analogicznego okresu od 26 do 28.03.2016 r.): TVN – 12,3 proc. (10,6 proc.), Polsat – 10,36 proc. (10,79 proc.), TVP2 – 6,96 proc. (5,87 proc.), TVP1 – 5,75 proc. (9,16 proc.), TVN7 – 4,36 proc. (4,11 proc.), TV Puls – 4,3 proc. (4,71 proc.), TV4 – 4,14 proc. (4,28 proc.), TTV – Twoja Telewizja – 2,89 proc. (1,85 proc.), Puls 2 – 1,96 proc. (2,21 proc.), TVN24 – 1,71 proc. (1,58 proc.).

Najwięcej na reklamę wydały takie korporacje jak: Aflofarm – 16,8 mln zł, Polkomtel – 7,5 mln zł, Volkswagen Group – 6 mln zł, Unilever – 6 mln zł oraz Maspex Wadowice - 5,7 mln zł. Dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów.

Komentarze

Powiązane

22.04.17, 11:04
telewizja » informacje
Wielki Test o Podatkach po raz trzeci w TVP1
TVP1 i Ministerstwo Finansów organizują trzeci „Wielki Test o Podatkach”. 24 kwietnia, o godz. 20:15 w studiu zasiądą m.in. gwiazdy estrady, filmu, sportowcy, dziennikarze, którzy sprawdzą swoją wiedzę na temat podatków.
22.04.17, 10:04
telewizja » seriale
Dot. Polska premiera edukacyjnej serii animowane w POLSAT JimJam
Poznajcie Dot (Kropkę), jej przyjaciół, sympatyczną rodzinkę i psa! Ta rezolutna ośmiolatka jest wielką pasjonatką technologii, którą w umiejętny sposób wykorzystuje do zdobywania wiedzy i rozwiązywania bieżących problemów.
21.04.17, 18:04
telewizja » informacje
Disney Junior w oknie otwartym dla abonentów Multimedia Polska
Od 21 kwietnia do 21 maja br., w ramach otwartego okna, wszyscy abonenci Multimedia Polska otrzymają dostęp do kanału Disney Junior. 
20.04.17, 21:04
telewizja » informacje
Golf Channel Polska w sieciach kablowych Multimedia Polska i Vectra
Golf Channel Polska rozpoczyna współpracę z operatorami telewizji kablowej. Multimedia Polska i Vectra to pierwsi operatorzy cyfrowej telewizji kablowej, którzy do swojej oferty programowej włączyli nowy kanał w całości poświęcony golfowi.
20.04.17, 19:04
telewizja » seriale
Diagnoza. Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu TVN z Mają Ostaszewską
20 kwietnia br. rozpoczęły się prace na planie nowego serialu medycznego TVN, pt. „Diagnoza”. Produkcja opowiada o kobiecie, której jedno przypadkowe zdarzenie odbiera całą przeszłość. 
20.04.17, 17:04
telewizja » informacje
Milion gospodarstw w zasięgu nowego kanału E-SPORT
W marcu br. wystartowała telewizja E-SPORT w pełni poświęcona rozgrywkom e-sportowym. Spółka ASTRO S.A. odpowiedzialna za rozwój kanału telewizyjnego poinformowała, że kanał osiągnął pułap miliona gospodarstw technicznego zasięgu kanału.
20.04.17, 15:04
telewizja » informacje
Nowa ustawa abonamentowa. Branżowe izby proszą o interwencję Komisję Europejską
W ocenie siedmiu izb branżowych telekomunikacji i mediów, nowelizacja tzw. „ustawy abonamentowej” zobowiązująca dostawców płatnej telewizji do przekazywania danych abonentów w celu ściągania abonamentu RTV, może być niezgodna z prawem unijnym. Izby wystosowały wniosek do Komisji Europejskiej o podjęcie interwencji w tej sprawie.
20.04.17, 12:04
telewizja » informacje
Nowa ustawa abonamentowa w ogniu krytyki branży
Blisko 300 różnych uwag, zastrzeżeń i wątpliwości zgłosiły do projektu nowej ustawy o opłatach abonamentowych instytucje uczestniczące w konsultacjach społecznych.
20.04.17, 11:04
telewizja » informacje
Discopoland i Głodne kawałki zamienią się miejscami w ramówce
Dwójka jeszcze przed premierą nowych programów, zamienia je miejscami w ramówce. Serial „Discopoland” zostanie pokazany w sobotę, 22 kwietnia br. o godz. 21.50. Z kolei w niedzielę, 23 kwietnia o godz. 22.15 pojawią się „Głodne kawałki”. 
20.04.17, 11:04
telewizja » informacje
Golf Channel Polska oraz E-SPORT w sieci Vectra
W  ofercie cyfrowej Vectry zadebiutowały dwa nowe kanały w jakości HD: Golf Channel Polska oraz E-SPORT. Zostały one włączone do pakietu Sport na Ostro. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 26.05.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Chris’a Tvedt’a „W mroku tajemnic”.

do 21.05.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Na własną rekę” Chris’a Tvedt’a.

Kalendarium
Dziś jest 25 kwietnia 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

11.05.2017 r., Katowice.

Http://www.Autodoc.PL