20.04.17, 08:04

Jakie tajemnice kryją gwiazdki? Kampania Idea Banku w Poznaniu i Wrocławiu

Billboard z kampanii Idea Banku
Fot.: materiały prasowe

Gwiazdka – nielubiany na całym świecie symbol „drugiego dna” w dokumentach oraz regulaminach ma nabrać zupełnie innego znaczenia. Nowa kampania Idea Banku chce odczarować ten znak, pokazując, że założenie dowolnego konta w placówce Idea Banku wiąże się z nielimitowanymi benefitami, które zapisane są drobnym druczkiem.

Jakie korzyści niesie ze sobą założenie konta w Idea Banku? Już teraz mogą się o tym dowiedzieć mieszkańcy Poznania oraz Wrocławia, ponieważ to właśnie w tych miastach pojawiają się billboardy, citylighty oraz reklamy na full backach autobusów i na tramwajach, promujące benefity wynikające z dołączenia do grona klientów banku. W okresie od kwietnia do czerwca we wspomnianych lokalizacjach zostanie rozmieszczonych łącznie ponad 190 nośników z reklamą Idea Banku.

Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę, że konto w Idea Banku to nie tylko rachunek. To także dodatkowe korzyści, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę, takie jak: bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej w przestrzeni coworkingowej Idea Hub, czy wpłatomat zamawiany przez aplikację mobilną. Kampania ma za zadanie pokazać, że gwiazdki nie zawsze symbolizują ograniczenia, mogą także oznaczać korzyści dla klienta – tak jest w przypadku tych, dostępnych z naszymi kontami” – mówi Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank.

Prowadzone będą również szeroko zakrojone działania w internecie oraz social media. W kampanii weźmie udział m.in. Mc Silk – raper z ponad 160 tys. subskrypcji kanału na portalu YouTube. Za koncepcję nowej kampanii Idea Banku odpowiada agencjade, zakupem mediów zajęły się MediaCom oraz Value Media.

Pierwsza lokalna kampania Idea Banku promująca przestrzenie coworkingowe Idea Hub oraz Mobilne Wpłatomaty wystartowała w Warszawie, latem 2015 r. pod hasłem „Można? Można!”. Warszawa była pierwszym miastem, w którym pojawiły się innowacyjne rozwiązania Idea Banku. W ramach kampanii outdoorowej zostały wtedy wykorzystane nośniki takie, jak: billboardy, citylighty oraz komunikacja miejska. Ze względu na rozwój sieci Idea Hub oraz floty Mobilnych Wpłatomatów w innych miastach w Polsce, Idea Bank zdecydował się na zorganizowanie kolejnych działań lokalnych – w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
08.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
08.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Jakub Mauricz podejmuje współpracę z marką Bakalland
Bakalland nawiązał współpracę z Jakubem Mauriczem – ekspertem w zakresie dietetyki sportowej. Mauricz wspólnie z ekspertami marki stworzył recepturę najnowszej linii batonów Bakalland Protein by BA!. 
08.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Podaruj serdeczności od Solidarności. Kampania bombonierek marki Solidarność
Solidarność wspiera promocją bombonierki. W pierwszym kwartale przyszłego roku, marka zaprosi konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. 
08.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Zenith z budżetem Kauflandu
Kaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. 
08.12.17, 13:12
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i SoMe agencji McCann dołączyła Natalia Żmuda jako Community Manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko Content Creative.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL