20.04.17, 08:04

Jakie tajemnice kryją gwiazdki? Kampania Idea Banku w Poznaniu i Wrocławiu

Billboard z kampanii Idea Banku
Fot.: materiały prasowe

Gwiazdka – nielubiany na całym świecie symbol „drugiego dna” w dokumentach oraz regulaminach ma nabrać zupełnie innego znaczenia. Nowa kampania Idea Banku chce odczarować ten znak, pokazując, że założenie dowolnego konta w placówce Idea Banku wiąże się z nielimitowanymi benefitami, które zapisane są drobnym druczkiem.

Jakie korzyści niesie ze sobą założenie konta w Idea Banku? Już teraz mogą się o tym dowiedzieć mieszkańcy Poznania oraz Wrocławia, ponieważ to właśnie w tych miastach pojawiają się billboardy, citylighty oraz reklamy na full backach autobusów i na tramwajach, promujące benefity wynikające z dołączenia do grona klientów banku. W okresie od kwietnia do czerwca we wspomnianych lokalizacjach zostanie rozmieszczonych łącznie ponad 190 nośników z reklamą Idea Banku.

Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę, że konto w Idea Banku to nie tylko rachunek. To także dodatkowe korzyści, z których klienci nie zawsze zdają sobie sprawę, takie jak: bezpłatny dostęp do sali konferencyjnej w przestrzeni coworkingowej Idea Hub, czy wpłatomat zamawiany przez aplikację mobilną. Kampania ma za zadanie pokazać, że gwiazdki nie zawsze symbolizują ograniczenia, mogą także oznaczać korzyści dla klienta – tak jest w przypadku tych, dostępnych z naszymi kontami” – mówi Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Bank.

Prowadzone będą również szeroko zakrojone działania w internecie oraz social media. W kampanii weźmie udział m.in. Mc Silk – raper z ponad 160 tys. subskrypcji kanału na portalu YouTube. Za koncepcję nowej kampanii Idea Banku odpowiada agencjade, zakupem mediów zajęły się MediaCom oraz Value Media.

Pierwsza lokalna kampania Idea Banku promująca przestrzenie coworkingowe Idea Hub oraz Mobilne Wpłatomaty wystartowała w Warszawie, latem 2015 r. pod hasłem „Można? Można!”. Warszawa była pierwszym miastem, w którym pojawiły się innowacyjne rozwiązania Idea Banku. W ramach kampanii outdoorowej zostały wtedy wykorzystane nośniki takie, jak: billboardy, citylighty oraz komunikacja miejska. Ze względu na rozwój sieci Idea Hub oraz floty Mobilnych Wpłatomatów w innych miastach w Polsce, Idea Bank zdecydował się na zorganizowanie kolejnych działań lokalnych – w Poznaniu oraz we Wrocławiu.

Komentarze

Powiązane

21.05.17, 16:05
reklama & PR » informacje
Wszystko zaczyna się od bieli. Nowa kampania marki Dekoral
Z początkiem maja br. marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu – Dekoral Clean&White
21.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Communication Unlimited odpowiedzialny za kampanię nowego Suzuki Swift
Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Premierze towarzyszy kampania. 
21.05.17, 14:05
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies wprowadzi Max Premium Burgers do Polski
Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Max Premium Burgers, szwedzką siecią restauracji szybkiej obsługi, która już we wrześniu br. pojawi się na polskim rynku z pierwszym lokalem.
21.05.17, 13:05
reklama & PR » informacje
HEROES Brand Communication dla Centrum Nauki i Techniki EC1
Agencja HEROES Brand Communication wygrała konkurs ofert na opracowanie strategii komunikacji Centrum Nauki i Techniki EC1 w Łodzi. 
21.05.17, 11:05
reklama & PR » informacje
Big Picture dla VeggieWordl i V-Label
Agencja Big Picture zajmie się komunikacją polskiej edycji VeggieWorld, największej i najstarszej imprezy w Europie propagującej wegański styl życia, oraz V-Label, europejskiego oznaczenia dla wegetarian i wegan.
20.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Ogilvy rozwija obszar healthcare
Ogilvy stawia na obszar healthcare, którego kompetencje rozwijane są w polskim biurze od 2015 r., gdy agencja zaczęła realizować pierwsze większe projekty strategiczne dla klientów takich jak Medicover czy Optegra. 
20.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Polski bukmacher Totolotek rusza ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną
Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek S.A. pod tytułem „Twój dzień meczowy”. Spoty emitowane będą w kanałach sportowych oraz na głównej antenie TVP.
20.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”
8 maja br. ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec –prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.
20.05.17, 16:05
reklama & PR » informacje
Mój bank działa na Moje konto. Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego
Rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem "Mój bank działa na Moje konto". Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
20.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Vans klientem Blame Us
Wśród nowych klientów agencji Blame Us pojawiła się marka Vans –amerykańska firma będąca producentem obuwia i akcesoriów sportowych przeznaczonych do skateboardingu, surfingu, BMX oraz snowboardingu. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 22.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 23 maja 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL