21.04.17, 08:04

Grandes Kochonos Digital dla marki Semilac

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na kampanię dla marki Semilac - jedna z wiodących marek hybrydowych lakierów do paznokci.

Agencja odpowiada za stworzenie i egzekucję idei kreatywnej, wybór Margaret jako ambasadorki marki, nadzór kreatywny nad produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej dla potrzeb kampanii.

Zakres umowy podpisanej z firmą Nesperta (właścicielem marki Semilac) obejmuje m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej, idei kreatywnej oraz przygotowanie materiałów do wykorzystania w telewizji, prasie i online.

Komentarze

Powiązane

22.10.17, 12:10
reklama & PR » informacje
Sposoby na depresję. Naucz się pomagać. Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Zdrowia
Trwa kampania „Sposoby na depresję. Naucz się pomagać”, adresowana do najbliższego otoczenia osób chorych oraz wybranych grup zawodowych, które szczególnie często spotykają się z tym tematem w swojej pracy. 
21.10.17, 08:10
reklama & PR » informacje
Kampania #BePresent ze srebrną statuetką Euro Effie Awards 2017
Kampania #BePresent dla Huawei została nagrodzona srebrną statuetką w prestiżowym konkursie Euro Effie Awards 2017. Kampania miała na celu zachęcenie użytkowników smartfonów do odłożenia urządzeń w okresie świątecznym i poświęcenia uwagi swoim najbliższym.
20.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Badura prezentuje kolekcję jesień-zima 17/18 w kampanii TV
Trwa nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
20.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Multi Communications dla PAYBACK
Multi Communications rozpoczęło współpracę z PAYBACK Polska. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz zarządzanie profilem programu na portalu społecznościowym LinkedIn. 
20.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
WebTalk obsłuży InPost
InPost wybrał Agencję WebTalk do kompleksowej obsługi kanałów social media należących do InPost. Agencja została wybrana w ramach przetargu i rozpoczęła realizację działań w kwietniu br.
20.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Marcin Dobrzyński w Synergic
2 października br. zespół SYNERGIC powiększył się o Marcina Dobrzyńskiego, który objął stanowisko Account Managera w nowo utworzonym dziale digital.
19.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Startuje aktywacja konkursowa EnveloBanku
W ramach kampanii interaktywnej dla EnveloBanku, agencja Grandes Kochonos Digital przygotowała aktywację konsumencką, w której udział wzięli influencerzy – Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński.
19.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Płać Bezpiecznie. Kampania firmy Przelewy24
Przelewy24 rozpoczął kampanię pod hasłem Płać Bezpiecznie (placbezpiecznie.pl).
19.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Cotchi Warsaw klientem Good One PR
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę Cotchi Warsaw – polskiego producenta ekskluzywnych toreb.
19.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Polska gościnność motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM
Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 20.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Dzieci z Bullerbyn”.

do 19.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Kubuś Puchatek”.

do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

Kalendarium
Dziś jest 23 października 2017
Polecamy
Http://www.Autodoc.PL