21.04.17, 17:04

Odzyskaj naturalny rytm. Kampania Lipton Green Ice Tea

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

18 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona kampanii Lipton Green Ice Tea pod hasłem przewodnim „Odzyskaj naturalny rytm“.

W ramach holistycznej kampanii, marka prowadzić będzie działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, a także organizować eventy.

Zaskakującym elementem kampanii mają być eventy, które przybrały formę sekretnych koncertów. Marka na swoim fanpage’u stopniowo ujawnia szczegóły. Znamy już artystów – będzie to występ duetu Andrzej Smolik/KEV FOX z Krzysztofem Zalewskim, którzy wystąpią 22 kwietnia w Warszawie. Miejsce koncertu nie jest znane, a liczba miejsc mocno ograniczona. Aby zdobyć zaproszenia wystarczy przyjść do Strefy Green przy Pasażu Wiecha i powiedzieć hasło opublikowane na Facebook’owym fanpage’u marki. Codziennie do rozdania są tylko cztery podwójne zaproszenia. Dla osób, którym nie uda się uzyskać biletów przez cały czas trwania koncertów będzie dostępny live stream na Facebook’u marki.

Strefa Green w Pasażu Wiecha ma być również zaskakującym elementem kampanii – kawałek ogrodu z żywych roślin zainstalowany w najbardziej betonowym punkcie stolicy. Ma to być miejsce na chwilę przerwy w codziennej miejskiej gonitwie oraz okazja do spróbowania Lipton Ice Tea.

Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Ewesa, strategię i realizację działań w Internecie powierzono agencji VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Komentarze

Powiązane

20.07.17, 19:07
reklama & PR » informacje
Smak, który wygrywa! Ruszył wakacyjny konkurs Profi dla blogerów
Wystartował konkurs dla blogerów pod hasłem „Smak, który wygrywa”, w którym do wygrania są trzy nagrody główne.
20.07.17, 17:07
reklama & PR » informacje
forBET sponsorem siatkarzy PGE Skry Bełchatów
Firma forBET Zakłady Bukmacherskie została oficjalnym sponsorem PGE Skry Bełchatów – Wicemistrzów Polski w siatkówce mężczyzn. Umowa została zawarta na dwa lata.
20.07.17, 16:07
reklama & PR » informacje
Klubokawiarnia Polana klientem Face it!
Face it! od lipca br. współpracuje z innowacyjną klubokawiarnią Polana, która od sierpnia ruszy na warszawskim Wilanowie. 
20.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Good One PR dla SoftServe
W połowie lipca br. warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z SoftServe, globalnym liderem rozwiązań cyfrowych. 
20.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
Faster&Better z obsługą marki Krakus
Agencja Faster&Better będzie odpowiedzialna za całoroczną współpracę marki Krakus z influencerami i blogerami. 
20.07.17, 09:07
reklama & PR » informacje
Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii
Galbani – należąca do Lactalis marka włoskich serów – ruszyła z nową komunikacją, którą przygotowały agencje LiquidThread, Zenith i Perfomics.
20.07.17, 08:07
reklama & PR » informacje
Wizerunek Roberta Lewandowskiego na samolocie Lufthansy
Nowy design Airbusa A340-600 Lufthansy, którym podróżują piłkarze FC Bayern Monachium, zostanie po raz pierwszy zaprezentowany podczas 12-dniowej podróży klubu po Azji na „Audi Summer Tour 2017”. Na kadłubie znajdzie się m.in. portret Roberta Lewandowskiego.
19.07.17, 15:07
reklama & PR » informacje
Kserkop nowym klientem ContentHouse
Od maja br. zespół ContentHouse odpowiada za opracowanie strategii dla dwóch serwisów contentowych dla firmy Kserkop.
19.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Kamikaze przygotowała kampanię konta osobistego active
Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital - dla konta active oraz offline - dla konta na co dzień.
19.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes dla rowerów miejskich Veturilo. Jest to pierwsza taka kampania brandingowa na terenie Warszawy.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 21.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Posłaniec".

do 20.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL