18.05.17, 17:00

Wszystkie supermarkety dołączyły do usługi click & collect eCarrefour.pl

Fot.: materiały prasowe

Usługa click&collect sklepu eCarrefour.pl została rozszerzona o wszystkie supermarkety sieci. Klienci mogą odbierać zamówione online produkty niespożywcze w łącznie 217 lokalizacjach należących do Carrefour na terenie całego kraju.

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec 2015 r. i od tamtego czasu usługa click&collect była stale rozwijana. Do sieci 86 hipermarketów, w których istniała możliwość odebrania zamówienia, dołączyło 131 supermarketów. Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, eCarrefour.pl umożliwia skorzystanie z usługi kurierskiej w cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do około 6 tys. obecnie. W ramach rozwoju sklepu internetowego eCarrefour.pl wprowadził do asortymentu również 12 tys.produktów spożywczych. Ta usługa jest obecnie dostępna w Warszawie oraz wybranych podwarszawskich miejscowościach, ale docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski. K

Komentarze

Powiązane

10.01.18, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Gazeta.pl wprowadza trzy nowe formaty reklamowe
Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe. Nowe rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads i Google.
10.01.18, 14:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska zlikwiduje platformę Bloog.pl
Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas tylko do końca marca br. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.
10.01.18, 13:00
| internet » ludzie
Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska
Agnieszka Odachowska zrezygnowała z funkcji Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska, a jej obowiązki przejmie tymczasowo Agnieszka Skrzypek-Makowska (obecnie Group Communication Manager).
09.01.18, 11:11
| telewizja » seriale | telewizja » badania rynku | internet » informacje
Koronę królów hitem w TVP VOD
Pierwsze odcinki serialu TVP „Korona królów” cieszą się dużą popularnością w serwisie vod.tvp.pl. To obecnie najchętniej oglądane materiały wideo na portalu i wszystkie znajdują się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych odcinków.
09.01.18, 08:00
| telewizja » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Haitong Bank: rynek reklamy w Polsce będzie rósł w tempie około 4 proc.
Analitycy Haitong Bank przeanalizowali rynek mediów w Polsce i wyróżnili tematy, które według nich będą miały największe znaczenie dla mediów krajowych przez najbliższe 12 miesięcy. Eksperci przede wszystkim wskazują na słabą dynamikę rynku reklamowego, mimo dobrych obecnie wskaźników makroekonomicznych. 
08.01.18, 19:00
| internet » ludzie
Barbara Rudnicka dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu Internet w Agorze
Do zespołu segmentu Internet w Agorze dołączyła Barbara Rudnicka, która objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu. W nowej roli będzie m.in. współtworzyć strategie sektorowe, a także prowadzić rozmowy z potencjalnymi partnerami.
05.01.18, 15:10
| telewizja » informacje | internet » informacje
Pierwsza w Polsce transmisja meczu Bundesligi na Facebooku
12 stycznia br., ELEVEN SPORTS pokaże spotkanie Bayer 04 Leverkusen – FC Bayern Monachium na swoim profilu na Facebooku we współpracy z Bundesliga International GmbH.
05.01.18, 08:00
| internet » informacje
CDA Premium ma już 100 tys. abonentów
W trakcie ostatnich świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Nowego Roku użytkownicy CDA Premium spędzili na oglądaniu filmów łącznie ćwierć miliona godzin. Jednocześnie liczba osób płacących abonament w CDA Premium wzrosła do 100 tysięcy.
04.01.18, 13:10
| internet » ludzie
Paweł Wiejas w ekipie Wirtualnej Polski
Paweł Wiejas dołączył do zespołu wydawców Wirtualnej Polski. Będzie odpowiedzialny za wydawanie strony głównej WP. 
04.01.18, 08:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Fitness. Nowy spot w kampanii Pracuj.pl
Wystartowała kampania serwisu Pracuj.pl z cyklu „Szef i Reszta”, w której serwis promuje wygodne poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Jest to kolejna odsłona prezentująca perypetie charakterystycznego Szefa i jego pracowników.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 16.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL