19.05.17, 16:05

Bliska Paczka z Codemedia

Bliska Paczka
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania promująca nowoczesne rozwiązanie wpisujące się w trendy rozwoju e-logistyki w Polsce – bliskapaczka.pl. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania potrwa do 9 czerwca br.

Platforma bliskapaczka.pl to nowy produkt platformy usług kurierskich Sendit.pl. Opiera się na zintegrowanej w jedno rozwiązanie Click&Collect na mapie sieci 12 000 punktów nadawczo-odbiorczych w całej Polsce. Punkty „Bliskiej Paczki” można znaleźć m.in. w kioskach Ruchu, sklepach spożywczych Żabka, placówkach Poczty Polskiej, stacjach benzynowych Orlen oraz paczkomatach InPost.

Nowy produkt firmy Sendit adresowany jest przede wszystkim do e-sklepów. Klienci sklepów e-commerce korzystający z platformy mogą samodzielnie wybierać na mapie Polski dogodny punkt, w którym chcą odebrać zamówione towary. 

Celem kampanii jest dotarcie do potencjalnych klientów. Grupą docelową prowadzonych działań promocyjnych są firmy z branży e-commerce. Codemedia prowadzi kampanie typu display oraz mailingową, które mają przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności nowej platformy wysyłkowej bliskapaczka.pl oraz ilości korzystających z niej podmiotów biznesowych. W kampanii podkreślane są główne walory nowego produktu uruchomionego przez firmę Sendit – możliwość realizacji usług kurierskich szybko, wygodnie i tanio.

„Bliskapaczka.pl to kolejna kampania realizowana przez nas dla platformy wysyłkowej Sendit, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie rok temu. Wszystkie prowadzone przez nas działania skoncentrowane są na zwiększaniu zainteresowania portfolio usług Sendit oraz promowaniu firmy jako solidnego partnera biznesowego” – mówi Anna Lipińska, Account Director, Codemedia.

Komentarze

Powiązane

20.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Good One PR dla SoftServe
W połowie lipca br. warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z SoftServe, globalnym liderem rozwiązań cyfrowych. 
20.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
Faster&Better z obsługą marki Krakus
Agencja Faster&Better będzie odpowiedzialna za całoroczną współpracę marki Krakus z influencerami i blogerami. 
20.07.17, 09:07
reklama & PR » informacje
Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii
Galbani – należąca do Lactalis marka włoskich serów – ruszyła z nową komunikacją, którą przygotowały agencje LiquidThread, Zenith i Perfomics.
20.07.17, 08:07
reklama & PR » informacje
Wizerunek Roberta Lewandowskiego na samolocie Lufthansy
Nowy design Airbusa A340-600 Lufthansy, którym podróżują piłkarze FC Bayern Monachium, zostanie po raz pierwszy zaprezentowany podczas 12-dniowej podróży klubu po Azji na „Audi Summer Tour 2017”. Na kadłubie znajdzie się m.in. portret Roberta Lewandowskiego.
19.07.17, 15:07
reklama & PR » informacje
Kserkop nowym klientem ContentHouse
Od maja br. zespół ContentHouse odpowiada za opracowanie strategii dla dwóch serwisów contentowych dla firmy Kserkop.
19.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Kamikaze przygotowała kampanię konta osobistego active
Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital - dla konta active oraz offline - dla konta na co dzień.
19.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes dla rowerów miejskich Veturilo. Jest to pierwsza taka kampania brandingowa na terenie Warszawy.
19.07.17, 10:07
reklama & PR » ludzie
Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital
Andrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.
18.07.17, 19:07
reklama & PR » ludzie
Mark Thorne nowym Dyrektorem Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard
Stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard z dniem 1 lipca br. objął Mark Thorne, dotychczasowy Dyrektor Marek Standard Blend i Usług Marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.
18.07.17, 18:07
reklama & PR » ludzie
Anna Ryll Juniorem Kreatywnym w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego, do agencji El Padre dołączyła Anna Ryll, obejmując stanowisko Junior Kreatywny.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 21.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Posłaniec".

do 20.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

15.09.2017 r., Kraków.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL