19.05.17, 14:05

4Frame porusza Polskę razem z Nestlé

Nestle porusza Polskę
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, za której koncept kreatywny i kompleksową realizację odpowiedzialna jest Agencja 4Frame. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie.

Nie trzeba być wyczynowym sportowcem, by żyć zdrowo i aktywnie. Z tego przekonania i chęci zaktywizowania Polaków zrodził się pomysł na akcję „Nestlé Porusza Polskę”. Autorem strategii i konceptu kreatywnego jest Agencja 4Frame, która odpowiada za całość działań tegorocznej kampanii realizowanej dla Nestlé.

W ramach kampanii 4Frame realizuje dwie główne akcje: „Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz  „Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody”.

Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę
Celem akcji jest zaktywizowanie lokalnych społeczności poprzez konkurs dla gmin, które mogą zawalczyć o jedną z 16 plenerowych siłowni. W efekcie po zakończeniu konkursu, w każdym z województw powstanie nowe miejsce, które ma zachęcić Polaków do codziennego ruchu. W całym kraju za pośrednictwem strony internetowej można już głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych przez gminy. To od internautów zależeć będzie, gdzie już wkrótce będzie można ćwiczyć na świeżym powietrzu na takich urządzeniach jak: surfer i twister, orbitrek i biegacz, wioślarz, drabinka i podciąg nóg oraz rower i jeździec.

Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody
Po stronie Agencji 4Frame leży także organizacja i kompleksowa obsługa ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”, w której do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz vouchery do wykorzystania w biurze podróży Itaka na rodzinny wyjazd. Losowanie kart upominkowych do Decathlonu odbywa się raz w tygodniu, natomiast losowanie nagród głównych w postaci odbędzie się 19 lipca 2017 br.

W ramach kompleksowej akcji przewidziany jest szereg działań realizowanych przez 4Frame w kanałach online i offline. Kampanię wspierać będą niestandardowe i standardowe akcje dedykowane sieciom sklepowym. 

 O kampanii „Nesté Porusza Polskę” informować będą dwa spoty reklamowe emitowane w TV, VOD oraz na Facebooku. Sama kampania rozpoczęła się 10 maja br. i potrwa do 18 lipca br.

Komentarze

Powiązane

20.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Good One PR dla SoftServe
W połowie lipca br. warszawska agencja Good One PR nawiązała współpracę z SoftServe, globalnym liderem rozwiązań cyfrowych. 
20.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
Faster&Better z obsługą marki Krakus
Agencja Faster&Better będzie odpowiedzialna za całoroczną współpracę marki Krakus z influencerami i blogerami. 
20.07.17, 09:07
reklama & PR » informacje
Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii
Galbani – należąca do Lactalis marka włoskich serów – ruszyła z nową komunikacją, którą przygotowały agencje LiquidThread, Zenith i Perfomics.
20.07.17, 08:07
reklama & PR » informacje
Wizerunek Roberta Lewandowskiego na samolocie Lufthansy
Nowy design Airbusa A340-600 Lufthansy, którym podróżują piłkarze FC Bayern Monachium, zostanie po raz pierwszy zaprezentowany podczas 12-dniowej podróży klubu po Azji na „Audi Summer Tour 2017”. Na kadłubie znajdzie się m.in. portret Roberta Lewandowskiego.
19.07.17, 15:07
reklama & PR » informacje
Kserkop nowym klientem ContentHouse
Od maja br. zespół ContentHouse odpowiada za opracowanie strategii dla dwóch serwisów contentowych dla firmy Kserkop.
19.07.17, 14:07
reklama & PR » informacje
Kamikaze przygotowała kampanię konta osobistego active
Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital - dla konta active oraz offline - dla konta na co dzień.
19.07.17, 13:07
reklama & PR » informacje
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes
SYNERGIC otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes dla rowerów miejskich Veturilo. Jest to pierwsza taka kampania brandingowa na terenie Warszawy.
19.07.17, 10:07
reklama & PR » ludzie
Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital
Andrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.
18.07.17, 19:07
reklama & PR » ludzie
Mark Thorne nowym Dyrektorem Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard
Stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard z dniem 1 lipca br. objął Mark Thorne, dotychczasowy Dyrektor Marek Standard Blend i Usług Marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.
18.07.17, 18:07
reklama & PR » ludzie
Anna Ryll Juniorem Kreatywnym w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego, do agencji El Padre dołączyła Anna Ryll, obejmując stanowisko Junior Kreatywny.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.09.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 21.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Posłaniec".

do 20.09.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 lipca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL