15.06.17, 18:00

Małopolska na rowery. Kampania społeczno-promocyjna Województwa Małopolskiego

„Małopolska na rowery”
Fot.: materiały prasowe

Rusza kampania społeczno-promocyjna Województwa Małopolskiego pod hasłem „Małopolska na rowery”. Kampania ma zachęcać do aktywności, promować jazdę na rowerze jako alternatywę dla spędzania czasu wolnego przy komputerze, tablecie czy smartfonie.

Celem kampanii jest promowanie Województwa Małopolskiego jako lidera w tworzeniu ścieżek rowerowych oraz pokazanie, że jazda na rowerze może być atrakcyjną formą spędzania czasu, także w dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym świecie. Hasło główne kampanii „Małopolska na rowery” jest parafrazą peerelowskiego „Kobiety na traktory” i nawiązuje do tęsknoty za czasami, gdy rower był niezastąpionym towarzyszem zabaw, a czas wolny spędzało się aktywnie na świeżym powietrzu.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. W największych miastach Polski: Krakowie, Warszawie, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku pojawi się ponad 100 billboardów. Reklama będzie prezentowana także na tramwajach w Krakowie, Warszawie i Katowicach oraz autobusach miejskich w Rzeszowie. Kampania outdoorowa obejmie swoim zasięgiem także całe województwo małopolskie – ponad 50 billboardów będzie zlokalizowanych w małopolskich miejscowościach.

Dodatkowo na początku lipca br. na antenie telewizji ogólnopolskiej będzie emitowany 45 - sekundowy spot. Poza promowaniem jazdy na rowerze, będzie się on skupiał na kwestii współczesnego uzależnienia od technologii, budowania relacji międzyludzkich, czy roli wspólnego, rodzinnego spędzania czasu.

W trakcie kampanii zaplanowano również wiele niestandardowych akcji specjalnych w postaci eksperymentów społecznych, w których mieszkańcy regionu będą prowokowani do zmierzenia się ze swoimi technologicznymi nawykami. Zaangażowanie w kampanię czołowego Youtubera ma na celu dotarcie z komunikatem do młodych ludzi, zafascynowanych światem internetu oraz gier komputerowych i zmotywować ich do aktywności rowerowych.

W Małopolsce nie zabraknie też okazji, by wsiąść na rower. 28 czerwca br. w Krakowie odbędzie się event rowerowy, w trakcie którego będzie można sprawdzić wiele nietypowych, zaskakujących zastosowań roweru. Jak co roku, odbędzie się także kolejna edycja Rodzinnych Rajdów Rowerowych (od 8.07 br. do 10.09 br.), w trakcie których wszyscy – od najmłodszych do najstarszych - będą mogli aktywnie i radośnie spędzić wolny czas na świeżym powietrzu. W tym roku zaplanowano dziewięć rajdów w małopolskich miejscowościach: Przeciszowie, Ciężkowicach, Wojniczu, Zakliczynie, Rabce-Zdroju, Korzennej, Nowym Wiśniczu, Wygiełzowie i Pleśnej.

Zwieńczeniem kampanii „Małopolska na rowery” będzie 10 września br. wielkie rowerowe święto w Oświęcimiu. Z myślą zarówno o kolarzach – amatorach, jak i zawodowcach, przygotowano sporo atrakcji, m.in. zawody sportowe, zabawy dla najmłodszych, pokazy i piknik rowerowy.

Koncepcja kampanii została opracowana przez departament Marki Małopolska urzędu marszałkowskiego województwa małopolskiego.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL