15.06.17, 18:06

Małopolska na rowery. Kampania społeczno-promocyjna Województwa Małopolskiego

„Małopolska na rowery”
Fot.: materiały prasowe

Rusza kampania społeczno-promocyjna Województwa Małopolskiego pod hasłem „Małopolska na rowery”. Kampania ma zachęcać do aktywności, promować jazdę na rowerze jako alternatywę dla spędzania czasu wolnego przy komputerze, tablecie czy smartfonie.

Celem kampanii jest promowanie Województwa Małopolskiego jako lidera w tworzeniu ścieżek rowerowych oraz pokazanie, że jazda na rowerze może być atrakcyjną formą spędzania czasu, także w dzisiejszym, coraz bardziej cyfrowym świecie. Hasło główne kampanii „Małopolska na rowery” jest parafrazą peerelowskiego „Kobiety na traktory” i nawiązuje do tęsknoty za czasami, gdy rower był niezastąpionym towarzyszem zabaw, a czas wolny spędzało się aktywnie na świeżym powietrzu.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. W największych miastach Polski: Krakowie, Warszawie, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku pojawi się ponad 100 billboardów. Reklama będzie prezentowana także na tramwajach w Krakowie, Warszawie i Katowicach oraz autobusach miejskich w Rzeszowie. Kampania outdoorowa obejmie swoim zasięgiem także całe województwo małopolskie – ponad 50 billboardów będzie zlokalizowanych w małopolskich miejscowościach.

Dodatkowo na początku lipca br. na antenie telewizji ogólnopolskiej będzie emitowany 45 - sekundowy spot. Poza promowaniem jazdy na rowerze, będzie się on skupiał na kwestii współczesnego uzależnienia od technologii, budowania relacji międzyludzkich, czy roli wspólnego, rodzinnego spędzania czasu.

W trakcie kampanii zaplanowano również wiele niestandardowych akcji specjalnych w postaci eksperymentów społecznych, w których mieszkańcy regionu będą prowokowani do zmierzenia się ze swoimi technologicznymi nawykami. Zaangażowanie w kampanię czołowego Youtubera ma na celu dotarcie z komunikatem do młodych ludzi, zafascynowanych światem internetu oraz gier komputerowych i zmotywować ich do aktywności rowerowych.

W Małopolsce nie zabraknie też okazji, by wsiąść na rower. 28 czerwca br. w Krakowie odbędzie się event rowerowy, w trakcie którego będzie można sprawdzić wiele nietypowych, zaskakujących zastosowań roweru. Jak co roku, odbędzie się także kolejna edycja Rodzinnych Rajdów Rowerowych (od 8.07 br. do 10.09 br.), w trakcie których wszyscy – od najmłodszych do najstarszych - będą mogli aktywnie i radośnie spędzić wolny czas na świeżym powietrzu. W tym roku zaplanowano dziewięć rajdów w małopolskich miejscowościach: Przeciszowie, Ciężkowicach, Wojniczu, Zakliczynie, Rabce-Zdroju, Korzennej, Nowym Wiśniczu, Wygiełzowie i Pleśnej.

Zwieńczeniem kampanii „Małopolska na rowery” będzie 10 września br. wielkie rowerowe święto w Oświęcimiu. Z myślą zarówno o kolarzach – amatorach, jak i zawodowcach, przygotowano sporo atrakcji, m.in. zawody sportowe, zabawy dla najmłodszych, pokazy i piknik rowerowy.

Koncepcja kampanii została opracowana przez departament Marki Małopolska urzędu marszałkowskiego województwa małopolskiego.

Komentarze

Powiązane

12.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Kaczmarczyk head of technology w Isobar Poland Group
Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. Jako head of technology Kaczmarczyk będzie zarządzał zintegrowanym działem technologii w Isobar Poland Group.
12.12.17, 14:12
| reklama & PR » informacje
Skierniewice z odświeżonym logotypem
Skierniewice unowocześniły swoje logo. Stało się tak po ośmiu latach posługiwania się poprzednim znakiem graficznym. Nowy logotyp nie zrywa jednak z koncepcją stworzoną w poprzednich latach.
12.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
Nowe władze Stowarzyszenia Branży Eventowej zapowiadają dalszy rozwój organizacji
Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze. Główne cele władz SBE w nowej kadencji to dalszy rozwój organizacji, jeszcze mocniejsze wspieranie działań edukacyjnych oraz kolejne inicjatywy na rzecz wzrostu profesjonalizmu współpracy pomiędzy klientami a branżą eventową.
12.12.17, 10:12
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Karol Kowalski na czele biura sprzedaży reklam CDA.pl
Spółka CwMedia S.A., właściciel serwisu CDA.pl i usługi CDA Premium, rozpoczeła budowę własnej struktury sprzedaży reklamy. Nowo otwartym biurem pokieruje Karol Kowalski.
11.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Herbatka LOVE bohaterką kampanii reklamowej TEEKANNE
4 grudnia br. rozpoczeła sie kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. 
11.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland komunikuje na nowych rynkach markę PEPCO
Międzynarodowa sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych PEPCO kontynuuje swoją ekspansję w kolejnych krajach CEE. Za całościową koordynację działań komunikacyjnych na nowych rynkach odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland. 
11.12.17, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Janulewicz w Deloitte Digital
Do zespołu Deloitte Digital dołączyła Agnieszka Janulewicz, która objęła stanowisko Senior Research Consultant. W zespole Experience Design Janulewicz będzie zarządzała projektami badawczymi, które wspierają cały proces projektowy – od badań eksploracyjnych poprzez fazę ideacji aż po testy z użytkownikami.
11.12.17, 16:12
| reklama & PR » ludzie
Maciej Klin w San Markos
Prosto z nowojorskiego McCanna, Maciej Klin dołączył do zespołu kreatywnego agencji San Markos.
11.12.17, 10:12
| reklama & PR » informacje
Reklamowa inicjatywa ads.txt
Przejrzystość oraz proces automatyzacji zakupu i sprzedaży powierzchni zaczyna się komplikować. Rozwiązaniem ma być plik ads.txt umieszczony na stronie wydawcy. Artykuł ekspercki Jakuba Szczęsnego (CTO Yield Riser). 
10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 12.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL