18.06.17, 12:00

Rusza trzecia edycja kampanii French Touch

French Touch
Fot.: materiały prasowe

Nad Wisłę wraca French Touch – święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia „à la francaise” oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych - staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią. 

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. 

Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chilizet, magazyn "Elle" oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.

Komentarze

Powiązane

24.02.18, 09:00
| telewizja » ludzie | reklama & PR » ludzie
Paulina Tyczkowska w nc+
Paulina Tyczkowska dołączyła do działu komunikacji i PR platformy nc+, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR filmów i seriali.
23.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
click community obsłuży Training Mask Polska
Do grona klientów krakowskiej agencji social media click community dołączył Training Mask Polska - oficjalny dystrybutor masek treningowych.
23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL