18.06.17, 12:06

Rusza trzecia edycja kampanii French Touch

French Touch
Fot.: materiały prasowe

Nad Wisłę wraca French Touch – święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia „à la francaise” oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych - staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią. 

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. 

Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chilizet, magazyn "Elle" oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.

Komentarze

Powiązane

22.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Coś świeżego rusza do Biedronki. Nowa kampania teaserowa sieci
20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci Biedronka oraz w sklepach.
22.08.17, 08:08
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu
W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia br. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.
21.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
21.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
K2 i Decathlon wracają do gry
Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. 
21.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution (Grupa OMD)
Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia br. kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
21.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września br.
21.08.17, 09:08
reklama & PR » ludzie
Anna Karczmarek w LiquidThread
Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
18.08.17, 17:08
reklama & PR » informacje
Woda kokosowa COCONAUT debiutuje w Polsce
Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.
18.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
KFC świętuje 60-lecie Kubełka wielką loterią
Kultowa pozycja w menu sieci restauracji KFC – Kubełek, wypełniony soczystymi kawałkami kurczaka – obchodzi w tym roku 60. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała nowy, telewizyjny spot i zaprasza swoich gości do udziału w wielkiej, urodzinowej loterii.
18.08.17, 14:08
reklama & PR » ludzie
Awans w K2 Media. Paweł Franke nowym Head of Brand Communication
Paweł Franke awansował na nowo utworzone w K2 Media stanowisko – Head of Brand Communication. Wraz z zespołem strategów będzie poszukiwać szans dla marek klientów agencji na styku kreacji, mediów i wykorzystania danych. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 22 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL