08.07.17, 18:00

Iperfumy.pl z oddziałem w Warszawie

Iperfumy.pl to największa internetowa perfumeria w Europie Centralnej i Wschodniej. Ze względu na rozwój, w Warszawie został otwarty nowy oddział, który odpowiadać będzie za lokalne działania marketingowe i sprzedażowe. Polskim zespołem pokieruje Dagmara Brzezińska-Marcu, która objęła funkcję Country Managera.

Iperfumy.pl posiada w Polsce dwa punkty odbioru w Krakowie i Warszawie, gdzie prowadzona jest również sprzedaż stacjonarna. Sklep Iperfumy.pl otworzył oddział w Warszawie, który odpowiadać będzie za lokalne działania marketingowe i sprzedażowe firmy. W Polsce zespołem pokieruje Dagmara Brzezińska-Marcu, która w marcu br. objęła stanowisko Country Managera.

Dagmara Brzezińska-Marcu od wielu lat związana jest z branżą urodową. Swoją karierę rozwijała w największych koncernach kosmetycznych, takich jak Coty i L’oreal, gdzie w latach 2007-2011, pełniąc coraz wyższe role zarządcze, odpowiadała za marketing i sprzedaż marek profesjonalnych i masowych, również poza granicami Polski. W 2011 r. objęła stanowisko Dyrektora Kerastase i członka komitetu, zarządzającego dywizją kosmetyków profesjonalnych. Od 2012 r. pracowała w firmie Unilever, gdzie pełniąc rolę Dyrektora Marketingu zarządzała kilkunastoosobowym zespołem w Polsce i krajach bałtyckich, odpowiadając za wszystkie marki  kosmetyczne koncernu (m.in. Dove i Rexona). Jako Country Manager NOTINO Polska zajmie się dalszym rozwojem firmy w Polsce oraz będzie odpowiadać za lokalne działania marketingowe i sprzedażowe, a także za opracowanie i realizację planu strategicznego. Ponadto Brzezińska-Marcu objęła również stanowisko członkini zarządu firmy.

Z początkiem maja br. Karolina Cacko objęła stanowisko kierownika ds. PR w NOTINO Polska. Będzie odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną perfumerii internetowej Iperfumy.pl. Zajmie się także działaniami media relations oraz sponsoringiem i eventami. 

Cacko od ponad siedmiu lat związana jest z branżą public relations. Przez ostatnie cztery lata zajmowała stanowisko PR Managera w Unilever Polska, gdzie odpowiadała za PR produktowy wszystkich marek kosmetycznych koncernu w Polsce i krajach bałtyckich, a także za komunikację w social-mediach. Wcześniej, w Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., jako specjalista ds. PR pracowała dla marek z sektora farmaceutycznego i kosmetycznego.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 15:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Bauer testuje nowy magazyn Netfilm
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. 
21.02.18, 10:00
| internet » e-commerce
Sklep-Presto.pl przejęty przez Grupę Morele
Grupa Morele, należąca do portfolio spółek funduszy MCI Capital, zakończyła przejęcie drugiego pod względem wielkości internetowego sklepu sportowego w Polsce Sklep-Presto.pl.
21.02.18, 09:00
| radio » informacje | internet » informacje
Radio Książki już działa. Cykl podcastów Michała Nogasia
Zadebiutował cykl podcastów Michała Nogasia pt. "Radio Książki". To nowe, wspólne przedsięwzięcie "Książek. Magazynu do czytania", "Gazety Wyborczej" oraz serwisu Audioteki. 
20.02.18, 20:00
| internet » informacje
Ponad 300 prawników współpracuje z serwisem TuPrawnik.pl
Na rynku pojawił się start-up TuPrawnik.pl umożliwiający znalezienie odpowiedniego specjalisty poprzez Internet. 
20.02.18, 12:00
| internet » badania rynku
Internauci obserwowali wyprawę na Nanga Parbat w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia br. szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką - wynika zj analizy firmy Gemius.
19.02.18, 23:40
| internet » wywiady | biznes i technologie » informacje
Mariusz Pełechaty: Wykorzystywanie chatbotów zwyczajnie się opłaca
O idei chatbotów, wrocławskim chatbocie, a także o ich marketingowych możliwościach. Rozmowa z Mariuszem Pełechatym, dyrektorem kreatywnym w KODA Bots.
19.02.18, 22:45
| internet » informacje
Pojawił się serwis Noclegi.interia.pl
Noclegi.interia.pl to wspólny projekt Interii i platformy rezerwacyjnej Nocleg.pl, należącej do Szallas.hu.
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL