14.07.17, 16:07

Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski w BJ Group

Do zespołu Agencji BJ Group dołączyły dwie nowe osoby, które wsparły dział Client Service – Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski.

Łukasz Owczarski objął funkcję Client Service Directora, zastępując na tym stanowisku Grzegorza Góreckiego, który związany był z BJ Group ponad pięć lat.  Owczarski posiada ponad 12 letnie doświadczenie w Digital Marketingu. Ostatnio pełnił funkcję Account Directora w Streetcom Polska, Account Managera w Liquid (obecnie Wavemaker MEC). Poprzednio pełnił funkcję Head of Client Service w agencji Workking (należącej do Grupy Polska Press). Wcześniej przez pięć lat pracował w Agencji K2, m.in. jako Project Manager oraz Account Manager. Prowadził też własną Agencję Interaktywną Media General. W czasie tych lat był odpowiedzialny za realizacje projektów z obszaru digital, atl, btl, social i cross mediowe, realizował też całościowe projekty strategii marek. Miał okazję pracować między innymi, dla takich marek jak: PLAY, LG, Heineken, Nestle, Henkel, J&J, Seat, USP Zdrowie, GSK, Colgate Palmolive, IKEA, Carlsberg, Kompania Piwowarska, Walmart, Allianz, PKO B.P.  oraz wiele innych. W BJ Group odpowiedzialny będzie za zarządzanie działem CS, kontakty z klientami oraz bieżące wsparcie pozostałych działów Agencji. 

Jarosław Grabowski będzie wspierał Client Service na stanowisku Account Managera. Grabowski od 10 lat kompleksowo realizuje projekty digitalowe. Swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak K2, Wunderman oraz Comfitura (Focus Media Group), gdzie koordynował projekty między innymi dla Nokia, Microsoft, Dell EMC oraz adidas Polska. Wieloletnia praktyka w prowadzeniu złożonych projektów oraz profesjonalna obsługa klientów, pozwoliły mu na realizację  zarówno projektów lokalnych, jak i angażujących globalne zespoły. W BJ Group odpowiadał będzie za planowanie działań marketingowych dla klientów, koordynację produkcji materiałów niezbędnych przy realizacji tych działań, raportowanie i bieżącą współpracę z innymi działami Agencji. 

Komentarze

Powiązane

18.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Trwa kampania ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto Lumio
Ruszyła kampania launchingowa nowego ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto Lumio. W lokalnej adaptacji działań komunikacyjnych brała udział agencja Hand Made.
18.11.17, 08:11
reklama & PR » informacje
Pracownicy firmy Eurofirany zaangażowani w prace nad billboardem sponsorskim
Trwa świąteczna kampania marki Eurofirany. Motywem przewodnim wszystkich materiałów jest rodzina i czas spędzony w gronie najbliższych, prezenty, choinka i piękne wnętrza.
17.11.17, 22:11
reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Pasternak w ITBC Communication
Stanowisko Account Directora działu IT w ITBC Communication objął Bartłomiej Pasternak.
17.11.17, 19:11
reklama & PR » ludzie
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do Jet wzmacniając siły zespołu sprzedaży. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH, zintegrowanych w platformie MyLED.
17.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies dla marki Black Red White
Na początku listopada br., do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka meblarska Black Red White.
17.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
F!RST DEAL! 2018. Trwa kampania Grecosa
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa opracowana przez warszawską agencję kreatywną Skyboat.
17.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Beata Grzybek-Zielińska w Green Parrot
Z początkiem listopada br. do zespołu Agencji dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko Head of Communication. 
16.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Beata Lewandowska awansowała w ITBC Communication
Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.
16.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Blogerzy w kampanii #IAM3 odkrywają funkcje tabletu MediaPad M3 Lite 10
W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. 
16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 20 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL