14.07.17, 16:00

Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski w BJ Group

Do zespołu Agencji BJ Group dołączyły dwie nowe osoby, które wsparły dział Client Service – Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski.

Łukasz Owczarski objął funkcję Client Service Directora, zastępując na tym stanowisku Grzegorza Góreckiego, który związany był z BJ Group ponad pięć lat.  Owczarski posiada ponad 12 letnie doświadczenie w Digital Marketingu. Ostatnio pełnił funkcję Account Directora w Streetcom Polska, Account Managera w Liquid (obecnie Wavemaker MEC). Poprzednio pełnił funkcję Head of Client Service w agencji Workking (należącej do Grupy Polska Press). Wcześniej przez pięć lat pracował w Agencji K2, m.in. jako Project Manager oraz Account Manager. Prowadził też własną Agencję Interaktywną Media General. W czasie tych lat był odpowiedzialny za realizacje projektów z obszaru digital, atl, btl, social i cross mediowe, realizował też całościowe projekty strategii marek. Miał okazję pracować między innymi, dla takich marek jak: PLAY, LG, Heineken, Nestle, Henkel, J&J, Seat, USP Zdrowie, GSK, Colgate Palmolive, IKEA, Carlsberg, Kompania Piwowarska, Walmart, Allianz, PKO B.P.  oraz wiele innych. W BJ Group odpowiedzialny będzie za zarządzanie działem CS, kontakty z klientami oraz bieżące wsparcie pozostałych działów Agencji. 

Jarosław Grabowski będzie wspierał Client Service na stanowisku Account Managera. Grabowski od 10 lat kompleksowo realizuje projekty digitalowe. Swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak K2, Wunderman oraz Comfitura (Focus Media Group), gdzie koordynował projekty między innymi dla Nokia, Microsoft, Dell EMC oraz adidas Polska. Wieloletnia praktyka w prowadzeniu złożonych projektów oraz profesjonalna obsługa klientów, pozwoliły mu na realizację  zarówno projektów lokalnych, jak i angażujących globalne zespoły. W BJ Group odpowiadał będzie za planowanie działań marketingowych dla klientów, koordynację produkcji materiałów niezbędnych przy realizacji tych działań, raportowanie i bieżącą współpracę z innymi działami Agencji. 

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
19.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Producent stolarki okiennej Vetrex dla Shake Hands
Agencja SHAKE HANDS odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
19.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości pół miliarda zł
Polska firma Maspex prowadzi obecnie duże inwestycje prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach Maspeksu – na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. Dotyczą one obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych. 
19.02.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Sawicki w TenderHut
Grupa TenderHut pozyskała nowego specjalistę – Dariusza Sawickiego, eksperta sprzedaży, marketingu i wdrażania nowych technologii.
19.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji
Z początkiem lutego br., ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.
19.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania PR w kampanii marki FUZETEA
Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu firmy Coca-Cola.
18.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
AFORTI sponsorem strategicznym klubu żużlowego GTM Start Gniezno i tytularnym drużyny Juniorów
Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego - AFORTI. Jednocześnie grupa finansowa zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.
18.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zimie na złość. Kampania IKEA z głosem Fisza
31 stycznia br., ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają własne cztery kąty.
18.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group
Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL