14.07.17, 16:07

Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski w BJ Group

Do zespołu Agencji BJ Group dołączyły dwie nowe osoby, które wsparły dział Client Service – Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski.

Łukasz Owczarski objął funkcję Client Service Directora, zastępując na tym stanowisku Grzegorza Góreckiego, który związany był z BJ Group ponad pięć lat.  Owczarski posiada ponad 12 letnie doświadczenie w Digital Marketingu. Ostatnio pełnił funkcję Account Directora w Streetcom Polska, Account Managera w Liquid (obecnie Wavemaker MEC). Poprzednio pełnił funkcję Head of Client Service w agencji Workking (należącej do Grupy Polska Press). Wcześniej przez pięć lat pracował w Agencji K2, m.in. jako Project Manager oraz Account Manager. Prowadził też własną Agencję Interaktywną Media General. W czasie tych lat był odpowiedzialny za realizacje projektów z obszaru digital, atl, btl, social i cross mediowe, realizował też całościowe projekty strategii marek. Miał okazję pracować między innymi, dla takich marek jak: PLAY, LG, Heineken, Nestle, Henkel, J&J, Seat, USP Zdrowie, GSK, Colgate Palmolive, IKEA, Carlsberg, Kompania Piwowarska, Walmart, Allianz, PKO B.P.  oraz wiele innych. W BJ Group odpowiedzialny będzie za zarządzanie działem CS, kontakty z klientami oraz bieżące wsparcie pozostałych działów Agencji. 

Jarosław Grabowski będzie wspierał Client Service na stanowisku Account Managera. Grabowski od 10 lat kompleksowo realizuje projekty digitalowe. Swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak K2, Wunderman oraz Comfitura (Focus Media Group), gdzie koordynował projekty między innymi dla Nokia, Microsoft, Dell EMC oraz adidas Polska. Wieloletnia praktyka w prowadzeniu złożonych projektów oraz profesjonalna obsługa klientów, pozwoliły mu na realizację  zarówno projektów lokalnych, jak i angażujących globalne zespoły. W BJ Group odpowiadał będzie za planowanie działań marketingowych dla klientów, koordynację produkcji materiałów niezbędnych przy realizacji tych działań, raportowanie i bieżącą współpracę z innymi działami Agencji. 

Komentarze

Powiązane

21.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Andrzej Kaczmarczyk w Isobar Poland Group
Do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
21.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Wznoszenie Żubra owocuje. Nowy spot już w TV
19 września br. Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.
21.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Maciej Kapuściński awansuje w Result Media
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych. 
21.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Maciej Cłapiński udziałowcem TEN Team
Skład agencji TEN Team powiększył się o nowego udziałowca - Macieja Cłapińskiego. 
20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Ten jeden rok".

do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

Kalendarium
Dziś jest 23 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL