14.07.17, 10:07

Subway promuje suba Tuńczyk Jalapeno

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Startuje kampania marketingowa suba Tuńczyk Jalapeno. To połączenie smaków jest promowane, m.in. za pomocą animowanego spotu. Działania marketingowe są prowadzone głównie w kanałach digitalowych i restauracjach SUBWAY.

Kampania marketingowa tego suba obejmuje działania digital, e-PR oraz promocję za pośrednictwem materiałów POS. W jej ramach powstał również 30-sekundowy animowany spot reklamowy.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności sandwicza Tuńczyk Jalapeno jako nietypowego i atrakcyjnego połączenia smaków. Nawiązuje ona klimatem do morskiej przygody. Porównuje spróbowanie sandwicza do zdobycia ukrytego na dnie morza skarbu.

Marka prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Czekają na nich konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka, w których mogą zdobywać vouchery na różne pozycje z menu restauracji.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.

Komentarze

Powiązane

18.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Trwa kampania ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto Lumio
Ruszyła kampania launchingowa nowego ekspresu NESCAFÉ Dolce Gusto Lumio. W lokalnej adaptacji działań komunikacyjnych brała udział agencja Hand Made.
18.11.17, 08:11
reklama & PR » informacje
Pracownicy firmy Eurofirany zaangażowani w prace nad billboardem sponsorskim
Trwa świąteczna kampania marki Eurofirany. Motywem przewodnim wszystkich materiałów jest rodzina i czas spędzony w gronie najbliższych, prezenty, choinka i piękne wnętrza.
17.11.17, 22:11
reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Pasternak w ITBC Communication
Stanowisko Account Directora działu IT w ITBC Communication objął Bartłomiej Pasternak.
17.11.17, 19:11
reklama & PR » ludzie
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach w Jet Line
Sylwia Ułasiuk i Justyna Opalach dołączyły do Jet wzmacniając siły zespołu sprzedaży. Obie zajmują się sprzedażą i realizacją przede wszystkim kampanii digitalowych, realizowanych na nośnikach DOOH, zintegrowanych w platformie MyLED.
17.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies dla marki Black Red White
Na początku listopada br., do grona klientów Hill+Knowlton Strategies, dołączyła marka meblarska Black Red White.
17.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
F!RST DEAL! 2018. Trwa kampania Grecosa
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna Grecosa opracowana przez warszawską agencję kreatywną Skyboat.
17.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Beata Grzybek-Zielińska w Green Parrot
Z początkiem listopada br. do zespołu Agencji dołączyła Beata Grzybek-Zielińska. Objęła stanowisko Head of Communication. 
16.11.17, 20:11
reklama & PR » ludzie
Beata Lewandowska awansowała w ITBC Communication
Beata Lewandowska, pełniąca dotychczas funkcję Account Director działu nowych technologii objęła stanowisko Dyrektor Zarządzającej. Nowym Account Directorem działu IT został natomiast Bartłomiej Pasternak.
16.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Blogerzy w kampanii #IAM3 odkrywają funkcje tabletu MediaPad M3 Lite 10
W nowej kampanii #IAM3, Huawei zachęca do odkrywania świata w towarzystwie tabletu MediaPad M3 Lite 10. W działania promocyjne zaangażowani zostali autorzy dwóch blogów podróżniczych: Tasteaway oraz Szpilki w Plecaku. 
16.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 20 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL