27.07.17, 19:00

Remiks Ż. Interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Logo Żywiec Męskie Granie 2017
Fot.: materiały prasowe

W tym roku sponsorowanej przez Żywiec trasie koncertowej towarzyszy wyjątkowa innowacja – Remiks Ż, czyli pierwszy na świecie teledysk dopasowujący się do nastroju widza. Specjalnie dla tej aktywacji nowe aranżacje singla „Nieboskłon” przygotowali artyści Męskiego Grania – KAMP! i XXANAXX.

Remiks Ż jest aktywacją opartą na emocjach. Wyrażają je różne wersje utworu „Nieboskłon”, singla promującego tegoroczną trasę.  Specjalny program skanuje twarz użytkownika i dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów rozpoznawania mimiki wybiera aranżacje dostosowaną do jego nastroju.

W zależności od emocji, oglądający może więc zobaczyć  trzy odsłony „Nieboskłonu”.   Pierwsza to znany już fanom rockowy hymn trasy w wykonaniu Męskie Granie Orkierstra. Dwie pozostałe zaaranżowano specjalnie na aktywację Remiks Ż. Wersję melancholijną nagrała grupa KAMP!, a tę energetyczną zespół XXANAXX. Wszystkie aranżacje obejrzeć można na stronie internetowej.

Emocje w muzyce to skomplikowany temat, a tutaj musieliśmy je wyrazić wyłącznie za pomocą aranżacji. Dlatego praca nad naszą wersją była wyzwaniem, ale też dobrą zabawą. Musieliśmy się nauczyć współpracować z tym utworem, ale gdy wszystko zaczęło się składać w spójną całość, mieliśmy przy tym coraz więcej zabawy i myślę, że końcowy efekt jest bardzo ciekawy” – opowiada o pracy nad remiksem Michał Wasilewski z zespołu XXANAXX.

Obok nowych aranżacji koniecznie było też nagranie trzech wersji teledysków, wyrażających konkretny nastrój, co było dużym wyzwaniem realizacyjnym.

Aktywację Remiks Ż przygotowała agencja VML, która odpowiada także za działania wokół Męskiego Grania w digital i social mediach. Wszystkie wersje teledysków do „Nieboskłonu” wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Koncepcję kreatywną spotu Męskiego Grania oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency. Aplikację chatbot odpowiadającą na pytania użytkowników na Facebooku, stworzyła firma KODA Bots. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Komentarze

Powiązane

17.12.17, 09:00
| kultura » informacje
Lemowski mural na Galerii Krakowskiej
Nieco ponad dwa miesiące po rozstrzygnięciu konkursu na mural, inspirowany twórczością Stanisława Lema, na Galerii Krakowskiej w Krakowie pojawiło się wielkoformatowe malowidło, zaprojektowane przez Marcina Czaję. 
15.12.17, 08:00
| prasa » informacje | kultura » książki
450 punktów Strefy książki w salonikach Kolportera
Do 450 punktów urosła w tym roku liczba saloników Kolportera z wydzieloną „Strefą książki”. Klienci mogą znaleźć w niej bestsellery wydawnicze, o zróżnicowanej tematyce.
15.12.17, 07:00
| kultura » film
Helios otwiera kino w Stalowej Woli
Od 15 grudnia br. w Stalowej Woli będzie działać nowe, wielosalowe kino Helios. Najnowszy multipleks, posiadający cztery sale z 650 miejscami dla widzów, zostanie otwarty w centrum handlowym VIVO! Stalowa Wola.
12.12.17, 20:00
| telewizja » informacje | kultura » film
Komunia nagrodzona. Koprodukcja dokumentalna HBO Europe zdobyła Europejską Nagrodą Filmową
Historia 14-letniej Oli, która bierze na swoje barki obowiązki związane z opieką nad ojcem i bratem wykraczające daleko poza jej wiek, zdobyła Europejską Nagrodę Filmową podczas gali w Berlinie 9 grudnia br. 
07.12.17, 12:22
| radio » informacje | kultura » muzyka
Felix Cassubia czyli w święta po kaszubsku z Radiem Koszalin
6 grudnia br. na rynku pojawiło się niezwykłe wydawnictwo. „Felix Cassubia” to płyta ze śpiewnikiem, zawierająca teksty i utwory w języku kaszubskim. Płyta powstała w Studiu Nagraniowo - Koncertowym im. Cz. Niemena Polskiego Radia Koszalin, a prace nad nią trwały blisko pół roku.
06.12.17, 14:03
| kultura » książki
Sukces jest Kobietą po raz czwarty
Już po raz czwarty na rynku ukazała się publikacja pod tytułem "Sukces jest Kobietą". Również i tym razem czytelnicy będą mieli okazję poznać historię sukcesu kilkudziesięciu Polek. Premiera książki odbyła się 24 listopada br. w warszawskim Hotelu BOSS.
05.12.17, 19:00
| kultura » film
Bilety kina po 12 zł. Święto Kina 9 i 10 grudnia
9-10 grudnia br. odbędzie się ogólnopolskie „Święto Kina”. Celem akcji jest popularyzowanie kinematografii, kultury chodzenia do kina i oglądanie filmów na dużym ekranie. W te dni ceny biletów we wszystkich kinach biorących udział w akcji zostaną obniżone do 12 zł. 
02.12.17, 15:00
| kultura » książki
Gotuj z Rodzinką.pl. Tydzień w boskiej kuchni. Książka z przepisami kulinarnymi
29 listopada br. odbyła się premiera książki „Gotuj z Rodzinką.pl. Tydzień w boskiej kuchni” z przepisami bohaterów serialu.
30.11.17, 14:00
| kultura » film
PMPG Polskie Media, Water Color Studio i Matthew Tyrmand zekranizują Złego
PMPG Polskie Media, Water Color Studio i Matthew Tyrmand podpisali list intencyjny o współpracy przy ekranizacji powieści Leopolda Tyrmanda „Zły”. Zdjęcia do filmu mają ruszyć w 2018 r., premiera planowana jest na przełom roku 2019 i 2020, w przededniu 65. rocznicy wydania kultowej powieści.
29.11.17, 21:00
| kultura » książki
Pegaz zdębiał. Nowe wydanie dzieła Stanisława Barańczaka
„Pegaz zdębiał” to zbiór purnonsensowych, pomysłowych i nieodparcie śmiesznych tekstów Stanisława Barańczaka, głównie napisanych w wymyślonych przez autora gatunkach. Nowe, poszerzone wydanie ukazało się 29 listopada br. 
Subskrybuj RSS działu kultura: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL