01.08.17, 14:08

Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska w Walk Creative

Do działu obsługi klienta Walk Creative dołączyły Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska. Obie objęły stanowiska Account Managerów. Tym samym Walk Creative wzmocniło swoje kompetencje w obszarze client service.

Marlena Jagłowska z branżą reklamową jest związana od ponad 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszarów ATL, BTL, ambient i social media. Ostatnio na stanowisku Account/Creative Director w Althermedia odpowiadała za tworzenie strategii marketingowych i realizację kampanii reklamowych m.in. dla L'Oreal, Samsung czy Quercus TFI. Wcześniej przez dwa lata pracowała w firmie Marker Poligrafia, gdzie jako Dyrektor Sprzedaży kierowała działem przetargów publicznych i odpowiadała za obsługę kluczowych klientów, takich jak: Ministerstwo Gospodarki, Gorenje czy Lego. Przez sześć lat była również związana z Brand New Day na stanowisku Account Director, zajmując się realizacją działań m.in. dla Verona Building, Roncato i Fiat Polska. Jest także autorką poradnika dla przedsiębiorców pt. "Reklama AdWords i Facebook krok po kroku. Zrób to sam", który został wydany w 2015 r. pod patronatem tygodnika Wprost. W Walk Creative dołączyła do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów Walk, w którym jako Account Manager odpowiada za realizację działań z obszarów ATL i BTL.

Kamila Smarzewska karierę zawodową rozpoczęła w 2007 r. Przed dołączeniem do Walk była związana z DoDidDone, gdzie jako Account Manager odpowiadała za obsługę Nespresso w zakresie działań field i event marketingowych. Wcześniej przez ponad pięć lat na stanowisku Account Manager w agencji LOUD realizowała działania BTL, eventy i organizowała akcje field marketingowe. Do jej głównych klientów należeli wówczas: Mondelez, Play czy Apsys. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Fabryce Pomysłów. W Walk Creative jako Account Manager zajmuje się realizacją działań z obszarów ATL i BTL.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
08.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
08.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Jakub Mauricz podejmuje współpracę z marką Bakalland
Bakalland nawiązał współpracę z Jakubem Mauriczem – ekspertem w zakresie dietetyki sportowej. Mauricz wspólnie z ekspertami marki stworzył recepturę najnowszej linii batonów Bakalland Protein by BA!. 
08.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Podaruj serdeczności od Solidarności. Kampania bombonierek marki Solidarność
Solidarność wspiera promocją bombonierki. W pierwszym kwartale przyszłego roku, marka zaprosi konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. 
08.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Zenith z budżetem Kauflandu
Kaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. 
08.12.17, 13:12
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i SoMe agencji McCann dołączyła Natalia Żmuda jako Community Manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko Content Creative.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL