01.08.17, 14:08

Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska w Walk Creative

Do działu obsługi klienta Walk Creative dołączyły Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska. Obie objęły stanowiska Account Managerów. Tym samym Walk Creative wzmocniło swoje kompetencje w obszarze client service.

Marlena Jagłowska z branżą reklamową jest związana od ponad 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszarów ATL, BTL, ambient i social media. Ostatnio na stanowisku Account/Creative Director w Althermedia odpowiadała za tworzenie strategii marketingowych i realizację kampanii reklamowych m.in. dla L'Oreal, Samsung czy Quercus TFI. Wcześniej przez dwa lata pracowała w firmie Marker Poligrafia, gdzie jako Dyrektor Sprzedaży kierowała działem przetargów publicznych i odpowiadała za obsługę kluczowych klientów, takich jak: Ministerstwo Gospodarki, Gorenje czy Lego. Przez sześć lat była również związana z Brand New Day na stanowisku Account Director, zajmując się realizacją działań m.in. dla Verona Building, Roncato i Fiat Polska. Jest także autorką poradnika dla przedsiębiorców pt. "Reklama AdWords i Facebook krok po kroku. Zrób to sam", który został wydany w 2015 r. pod patronatem tygodnika Wprost. W Walk Creative dołączyła do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów Walk, w którym jako Account Manager odpowiada za realizację działań z obszarów ATL i BTL.

Kamila Smarzewska karierę zawodową rozpoczęła w 2007 r. Przed dołączeniem do Walk była związana z DoDidDone, gdzie jako Account Manager odpowiadała za obsługę Nespresso w zakresie działań field i event marketingowych. Wcześniej przez ponad pięć lat na stanowisku Account Manager w agencji LOUD realizowała działania BTL, eventy i organizowała akcje field marketingowe. Do jej głównych klientów należeli wówczas: Mondelez, Play czy Apsys. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Fabryce Pomysłów. W Walk Creative jako Account Manager zajmuje się realizacją działań z obszarów ATL i BTL.

Komentarze

Powiązane

22.08.17, 18:08
reklama & PR » ludzie
Piotr Czajkowski w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączył Piotr Czajkowski, obejmując stanowisko Event Managera.
22.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Planet PR dla CYBERSEC 2017
Od początku sierpnia br. Planet PR prowadzi międzynarodową komunikację III Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa CYBERSEC 2017.
22.08.17, 13:08
reklama & PR » ludzie
Paulina Bielska i Adrianna Dzienis w Triple PR
Agencja Triple PR poszerzyła swój skład o dwóch młodszych specjalistów. Do zespołu dołączyły Paulina Bielska i Adrianna Dzienis, które wspomogą obsługę klientów z branży wnętrzarskiej i design oraz finansowej.
22.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Coś świeżego rusza do Biedronki. Nowa kampania teaserowa sieci
20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci Biedronka oraz w sklepach.
22.08.17, 08:08
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu
W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia br. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.
21.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
21.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
K2 i Decathlon wracają do gry
Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. 
21.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution (Grupa OMD)
Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia br. kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
21.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września br.
21.08.17, 09:08
reklama & PR » ludzie
Anna Karczmarek w LiquidThread
Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 23 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL