01.08.17, 16:08

Corporate Affairs Director i dwie nowe osoby w agencji Big Picture

Marta Gliszczyńska, związana z Big Picture od dwóch lat, awansowała na stanowisko Corporate Affairs Director.
Do grona pracowników Big Picture dołączyły dwie nowe osoby na stanowiska Junior PR Consultant: Aleksandra Kiljan oraz Monika Roth – obie wzmocnią zespół prowadzący działania dla L’Oreal Paris Polska.

Marta Gliszczyńska, obejmująca stanowisko Corporate Affairs Director, jest związana z branżą PR od 12 lat – przez ostatnie lata w ramach zespołu Big Picture, wcześniej m.in. w agencji Rc2 oraz WWF Polska. Specjalizuje się przede wszystkim w PR korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym – realizowała kilkuletnie projekty m.in. dla takich firm jak Agora, Lockheed Martin (offset, F-16), Wurth Polska, Thomson, Paczkomaty InPost, Inforsys, Getin Bank, Noble Bank. Pracuje także dla Klientów z obszaru medycznego. W Big Picture odpowiada za relacje z partnerami biznesowymi z obszaru wspólnych projektów consultingowych – pracuje 
z kancelariami prawnymi, firmami doradczymi, analitykami. Jej drugim obszarem ekspertyzy są projekty społeczno-edukacyjne, promujące dobre nawyki zdrowotne – odpowiadała za kompleksowe platformy komunikacyjne m.in. dla Agros Nova czy ZT Kruszwica (Doceń olej rzepakowy), a także programy wizerunkowe dla marek takich jak Dove z portfolio Unilever (platforma “Prawdziwe piękno”).

Umiejętności pozyskiwania jak największej publicity dla celów społecznych wykorzystywała także w ramach zaangażowana w działania środowiska NGO’s, m.in. pełniąc funkcję rzecznika prasowego oraz koordynując działania PR projektów fundacji WWF, czy tworząc organizację Mierz Wysoko. Jej projekty były wielokrotnie wyróżniane nagrodami Złote Spinacze oraz Effie.

O dwie osoby na stałe rozszerza się zespół odpowiadający w ramach Big Picture za doradztwo strategiczne oraz obsługę PR wszystkich marek z dywizji CPD L’Oreal Paris Polska (L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mixa).

Obejmująca stanowisko Junior PR Consultant Aleksandra Kiljan to absolwentka Business Communication w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Poza kompetencjami stricte komunikacyjnymi, zdobywała doświadczenie zawodowe w branży finansowej, w firmie zarządzającej funduszami inwestycyjnymi – ARIA S.A. Prowadziła działania związane ze zwiększaniem świadomość klientów o marce i nowych produktach. Była odpowiedzialna za wizerunek marki i relacje inwestorskie. Dzięki umiejętnościom zdobytym w pracy po stronie klienta, dzisiaj wspiera zespół w takich obszarach jak Client Service i Media Relations. W Big Picture jest odpowiedzialna za biuro prasowe marek szerokiej dystrybucji L’Oreal Polska oraz projekty PR dla L’Oreal Paris i Garnier Skin Naturals.

Do Agencji, na stanowisko Junior PR Consultant, dołączyła również Monika Roth, z wykształcenia projektantka biżuterii po łódzkiej ASP, która zanim rozpoczęła przygodę z PR przez kilka lat prowadziła własną markę zyskując wiedzą dotyczącą potrzeb klienta. Doświadczenie w komunikacji zdobywała pracując dla marki Reebok z Adidas Group oraz jako wsparcie przy projektach dla marek Wyborowa Pernod Ricard i Samsung. Odpowiadała przede wszystkim za dobór i kontakt z influencerami, a także organizację różnego typu eventów.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
08.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
08.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Jakub Mauricz podejmuje współpracę z marką Bakalland
Bakalland nawiązał współpracę z Jakubem Mauriczem – ekspertem w zakresie dietetyki sportowej. Mauricz wspólnie z ekspertami marki stworzył recepturę najnowszej linii batonów Bakalland Protein by BA!. 
08.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Podaruj serdeczności od Solidarności. Kampania bombonierek marki Solidarność
Solidarność wspiera promocją bombonierki. W pierwszym kwartale przyszłego roku, marka zaprosi konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. 
08.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Zenith z budżetem Kauflandu
Kaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. 
08.12.17, 13:12
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i SoMe agencji McCann dołączyła Natalia Żmuda jako Community Manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko Content Creative.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL