01.08.17, 16:08

Corporate Affairs Director i dwie nowe osoby w agencji Big Picture

Marta Gliszczyńska, związana z Big Picture od dwóch lat, awansowała na stanowisko Corporate Affairs Director.
Do grona pracowników Big Picture dołączyły dwie nowe osoby na stanowiska Junior PR Consultant: Aleksandra Kiljan oraz Monika Roth – obie wzmocnią zespół prowadzący działania dla L’Oreal Paris Polska.

Marta Gliszczyńska, obejmująca stanowisko Corporate Affairs Director, jest związana z branżą PR od 12 lat – przez ostatnie lata w ramach zespołu Big Picture, wcześniej m.in. w agencji Rc2 oraz WWF Polska. Specjalizuje się przede wszystkim w PR korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym – realizowała kilkuletnie projekty m.in. dla takich firm jak Agora, Lockheed Martin (offset, F-16), Wurth Polska, Thomson, Paczkomaty InPost, Inforsys, Getin Bank, Noble Bank. Pracuje także dla Klientów z obszaru medycznego. W Big Picture odpowiada za relacje z partnerami biznesowymi z obszaru wspólnych projektów consultingowych – pracuje 
z kancelariami prawnymi, firmami doradczymi, analitykami. Jej drugim obszarem ekspertyzy są projekty społeczno-edukacyjne, promujące dobre nawyki zdrowotne – odpowiadała za kompleksowe platformy komunikacyjne m.in. dla Agros Nova czy ZT Kruszwica (Doceń olej rzepakowy), a także programy wizerunkowe dla marek takich jak Dove z portfolio Unilever (platforma “Prawdziwe piękno”).

Umiejętności pozyskiwania jak największej publicity dla celów społecznych wykorzystywała także w ramach zaangażowana w działania środowiska NGO’s, m.in. pełniąc funkcję rzecznika prasowego oraz koordynując działania PR projektów fundacji WWF, czy tworząc organizację Mierz Wysoko. Jej projekty były wielokrotnie wyróżniane nagrodami Złote Spinacze oraz Effie.

O dwie osoby na stałe rozszerza się zespół odpowiadający w ramach Big Picture za doradztwo strategiczne oraz obsługę PR wszystkich marek z dywizji CPD L’Oreal Paris Polska (L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mixa).

Obejmująca stanowisko Junior PR Consultant Aleksandra Kiljan to absolwentka Business Communication w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Poza kompetencjami stricte komunikacyjnymi, zdobywała doświadczenie zawodowe w branży finansowej, w firmie zarządzającej funduszami inwestycyjnymi – ARIA S.A. Prowadziła działania związane ze zwiększaniem świadomość klientów o marce i nowych produktach. Była odpowiedzialna za wizerunek marki i relacje inwestorskie. Dzięki umiejętnościom zdobytym w pracy po stronie klienta, dzisiaj wspiera zespół w takich obszarach jak Client Service i Media Relations. W Big Picture jest odpowiedzialna za biuro prasowe marek szerokiej dystrybucji L’Oreal Polska oraz projekty PR dla L’Oreal Paris i Garnier Skin Naturals.

Do Agencji, na stanowisko Junior PR Consultant, dołączyła również Monika Roth, z wykształcenia projektantka biżuterii po łódzkiej ASP, która zanim rozpoczęła przygodę z PR przez kilka lat prowadziła własną markę zyskując wiedzą dotyczącą potrzeb klienta. Doświadczenie w komunikacji zdobywała pracując dla marki Reebok z Adidas Group oraz jako wsparcie przy projektach dla marek Wyborowa Pernod Ricard i Samsung. Odpowiadała przede wszystkim za dobór i kontakt z influencerami, a także organizację różnego typu eventów.

Komentarze

Powiązane

22.10.17, 12:10
reklama & PR » informacje
Sposoby na depresję. Naucz się pomagać. Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Zdrowia
Trwa kampania „Sposoby na depresję. Naucz się pomagać”, adresowana do najbliższego otoczenia osób chorych oraz wybranych grup zawodowych, które szczególnie często spotykają się z tym tematem w swojej pracy. 
21.10.17, 08:10
reklama & PR » informacje
Kampania #BePresent ze srebrną statuetką Euro Effie Awards 2017
Kampania #BePresent dla Huawei została nagrodzona srebrną statuetką w prestiżowym konkursie Euro Effie Awards 2017. Kampania miała na celu zachęcenie użytkowników smartfonów do odłożenia urządzeń w okresie świątecznym i poświęcenia uwagi swoim najbliższym.
20.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Badura prezentuje kolekcję jesień-zima 17/18 w kampanii TV
Trwa nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
20.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Multi Communications dla PAYBACK
Multi Communications rozpoczęło współpracę z PAYBACK Polska. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz zarządzanie profilem programu na portalu społecznościowym LinkedIn. 
20.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
WebTalk obsłuży InPost
InPost wybrał Agencję WebTalk do kompleksowej obsługi kanałów social media należących do InPost. Agencja została wybrana w ramach przetargu i rozpoczęła realizację działań w kwietniu br.
20.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Marcin Dobrzyński w Synergic
2 października br. zespół SYNERGIC powiększył się o Marcina Dobrzyńskiego, który objął stanowisko Account Managera w nowo utworzonym dziale digital.
19.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Startuje aktywacja konkursowa EnveloBanku
W ramach kampanii interaktywnej dla EnveloBanku, agencja Grandes Kochonos Digital przygotowała aktywację konsumencką, w której udział wzięli influencerzy – Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński.
19.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Płać Bezpiecznie. Kampania firmy Przelewy24
Przelewy24 rozpoczął kampanię pod hasłem Płać Bezpiecznie (placbezpiecznie.pl).
19.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Cotchi Warsaw klientem Good One PR
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę Cotchi Warsaw – polskiego producenta ekskluzywnych toreb.
19.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Polska gościnność motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM
Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 20.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Dzieci z Bullerbyn”.

do 19.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Kubuś Puchatek”.

do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

Kalendarium
Dziś jest 23 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL