08.08.17, 12:00

Twitter.com rzadziej odwiedzany w weekendy

Fot.: Gemius

W lipcu br., stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. Rekordowym dniem w ubiegłym miesiącu był 25 lipca, gdy serwis odwiedziło 2,6 proc. użytkowników sieci.

W ostatnim miesiącu Twitter.com odwiedzało dziennie średnio 372 tys. internautów – 1,4 proc. użytkowników sieci (źródło: badanie Gemius/PBI). Największą popularnością strona cieszyła się 21, 24 i 25 lipca. Dzienny rekord liczby odwiedzających serwis padł w poniedziałek 25 lipca i wyniósł 677 tys. osób (2,6 proc.). Najmniej internautów odwiedziło Twitter.com w sobotę 1 lipca ─ 184 tys. (0,7 proc.).

W lipcu popularność Twitter.com wśród użytkowników wyraźnie spadała w weekendy. Średnia dla sobót i niedziel w ubiegłym miesiącu kształtowała się na poziomie 298 tys. użytkowników. Oznacza to, że zaledwie prawie co setny polski internauta zaglądał w tym czasie na Twittera.

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 r. zebrane wśród polskich internautów w wieku 7–75 lat. W analizie uwzględniono dane dla strony internetowej Twitter.com ze wszystkich urządzeń – komputerów osobistych i laptopów oraz urządzeń mobilnych. Gemius mierzy również dane dla aplikacji mobilnej Twitter i są one dostępna w ujęciu miesięcznym.

Komentarze

Powiązane

15.01.18, 10:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: 2,69 mld zł wydatków na reklamę online od stycznia do września 2017 r. (infografika)
Po trzech kwartałach 2017 r., wydatki na reklamę online wyniosły 2,69 mld zł, czyli o 147 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 6 proc. Wciąż największy wpływ na wzrost ma wideo online, social media oraz programmatic.
11.01.18, 17:00
| internet » informacje
Babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl
Od stycznia br. serwis babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl. „Mamo, To Ja” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mediowych dla młodych rodziców.
11.01.18, 13:25
| internet » ludzie
Marcin Watemborski redaktorem prowadzącym WP Fotoblogia
Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, a teraz awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym.
10.01.18, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Gazeta.pl wprowadza trzy nowe formaty reklamowe
Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe. Nowe rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads i Google.
10.01.18, 14:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska zlikwiduje platformę Bloog.pl
Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas tylko do końca marca br. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.
10.01.18, 13:00
| internet » ludzie
Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska
Agnieszka Odachowska zrezygnowała z funkcji Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska, a jej obowiązki przejmie tymczasowo Agnieszka Skrzypek-Makowska (obecnie Group Communication Manager).
09.01.18, 11:11
| telewizja » seriale | telewizja » badania rynku | internet » informacje
Koronę królów hitem w TVP VOD
Pierwsze odcinki serialu TVP „Korona królów” cieszą się dużą popularnością w serwisie vod.tvp.pl. To obecnie najchętniej oglądane materiały wideo na portalu i wszystkie znajdują się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych odcinków.
09.01.18, 08:00
| telewizja » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Haitong Bank: rynek reklamy w Polsce będzie rósł w tempie około 4 proc.
Analitycy Haitong Bank przeanalizowali rynek mediów w Polsce i wyróżnili tematy, które według nich będą miały największe znaczenie dla mediów krajowych przez najbliższe 12 miesięcy. Eksperci przede wszystkim wskazują na słabą dynamikę rynku reklamowego, mimo dobrych obecnie wskaźników makroekonomicznych. 
08.01.18, 19:00
| internet » ludzie
Barbara Rudnicka dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu Internet w Agorze
Do zespołu segmentu Internet w Agorze dołączyła Barbara Rudnicka, która objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu. W nowej roli będzie m.in. współtworzyć strategie sektorowe, a także prowadzić rozmowy z potencjalnymi partnerami.
05.01.18, 15:10
| telewizja » informacje | internet » informacje
Pierwsza w Polsce transmisja meczu Bundesligi na Facebooku
12 stycznia br., ELEVEN SPORTS pokaże spotkanie Bayer 04 Leverkusen – FC Bayern Monachium na swoim profilu na Facebooku we współpracy z Bundesliga International GmbH.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL