10.08.17, 18:08

„Bezpieczne wakacje” ze Screen Network

Od początku wakacji, firma Screen Network S.A. prowadzi akcję społeczną „Bezpieczne wakacje”, która ma na celu popularyzację bezpiecznych zachowań podczas wakacji, zwrócenie uwagi na najczęstsze zagrożenia a tym samym podniesie świadomości społecznej z zakresu bezpieczeństwa podczas letniego wypoczynku. Informacyjno-edukacyjna akcja skierowana jest zarówno do dzieci, młodzieży, jak i osób dorosłych.

Celem akcji „Bezpieczne wakacje” jest popularyzacja bezpiecznego zachowania w wodzie i przestrzegania zasad bezpiecznej kąpieli, zachowania rozwagi na drodze i w górach, pamiętania o swoim czworonogu w gorące dni oraz zasad udzielenia pierwszej pomocy.
 Akcja obejmuje swym zasięgiem największe miasta w Polsce, emitowana jest na wszystkich nośnikach digitalowych Screen Network i potrwa do końca wakacji.

„W założeniach celem naszej akcji było zmniejszenie liczby wypadków podczas letniego wypoczynku poprzez zwrócenie uwagi na podstawowe zagrożenia, z którymi każdy z nas może mieć kontakt. Za pomocą naszych ekranów LED chcieliśmy przypomnieć o bezpieczeństwie podczas tego beztroskiego czasu wakacyjnego, przestrzec a tym samym mamy nadzieję zapobiec wielu wypadkom. Jeśli dzięki temu uda, czy też udało się, uratować chociaż jedno ludzkie życie, to warto tego typu akcje popularyzować.  Jest to w 100% nasza własna akcja, za kreację odpowiada nasz zespół kreatywny, który na jej potrzeby opracował pięć spotów”. - mówi Damian Rezner, Dyrektor ds. Innowacji Screen Network

Komentarze

Powiązane

22.10.17, 12:10
reklama & PR » informacje
Sposoby na depresję. Naucz się pomagać. Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Zdrowia
Trwa kampania „Sposoby na depresję. Naucz się pomagać”, adresowana do najbliższego otoczenia osób chorych oraz wybranych grup zawodowych, które szczególnie często spotykają się z tym tematem w swojej pracy. 
21.10.17, 08:10
reklama & PR » informacje
Kampania #BePresent ze srebrną statuetką Euro Effie Awards 2017
Kampania #BePresent dla Huawei została nagrodzona srebrną statuetką w prestiżowym konkursie Euro Effie Awards 2017. Kampania miała na celu zachęcenie użytkowników smartfonów do odłożenia urządzeń w okresie świątecznym i poświęcenia uwagi swoim najbliższym.
20.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Badura prezentuje kolekcję jesień-zima 17/18 w kampanii TV
Trwa nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
20.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Multi Communications dla PAYBACK
Multi Communications rozpoczęło współpracę z PAYBACK Polska. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz zarządzanie profilem programu na portalu społecznościowym LinkedIn. 
20.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
WebTalk obsłuży InPost
InPost wybrał Agencję WebTalk do kompleksowej obsługi kanałów social media należących do InPost. Agencja została wybrana w ramach przetargu i rozpoczęła realizację działań w kwietniu br.
20.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Marcin Dobrzyński w Synergic
2 października br. zespół SYNERGIC powiększył się o Marcina Dobrzyńskiego, który objął stanowisko Account Managera w nowo utworzonym dziale digital.
19.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Startuje aktywacja konkursowa EnveloBanku
W ramach kampanii interaktywnej dla EnveloBanku, agencja Grandes Kochonos Digital przygotowała aktywację konsumencką, w której udział wzięli influencerzy – Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński.
19.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Płać Bezpiecznie. Kampania firmy Przelewy24
Przelewy24 rozpoczął kampanię pod hasłem Płać Bezpiecznie (placbezpiecznie.pl).
19.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Cotchi Warsaw klientem Good One PR
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę Cotchi Warsaw – polskiego producenta ekskluzywnych toreb.
19.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Polska gościnność motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM
Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 20.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Dzieci z Bullerbyn”.

do 19.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Kubuś Puchatek”.

do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

Kalendarium
Dziś jest 23 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL