11.08.17, 19:08

Wystartowała kampania marki PURINA AdVENTuROS

Logo PURINA AdVENTuROS
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem sierpnia br. wystartowała kampania reklamowa marki PURINA AdVENTuROS należącej do NESTLÉ, która potrwa kilka najbliższych tygodni. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, zachęcenie do spróbowania produktu a także zaangażowanie właścicieli do skoku w przygodę z marką PURINA AdVENTuROS.

W ramach kampanii pojawi się 20 sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka PURINA AdVENTuROS przygotowała zabawę, która zagwarantuje radość z czasu spędzonego wspólnie z ulubieńcem. We współpracy z aplikacją ENDOMONDO zachęca do wzięcia udziału w wyzwaniu Łapa w łapę. Bieg po przygodę, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze – to już zależy od Was). Można biegać i spacerować po trasach o kształtach inspirowanych smakami przekąsek lub też stworzyć własne trasy. Im więcej pokonanych wspólnie kilometrów, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają nagrody. Wyzwanie trwa od początku sierpnia do końca września br.

Dodatkowo podczas eventu „Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września br. przygotowano szereg atrakcji. W namiocie AdVENTuROS odbędzie się sampling przekąsek tej marki. Będzie również możliwość zrobienia sobie zdjęcia ze swoim psim przyjacielem, na tle wybranego „dzikiego tła”, nawiązującego do charakteru marki i produktu.

Komentarze

Powiązane

22.08.17, 18:08
reklama & PR » ludzie
Piotr Czajkowski w El Padre
Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączył Piotr Czajkowski, obejmując stanowisko Event Managera.
22.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Planet PR dla CYBERSEC 2017
Od początku sierpnia br. Planet PR prowadzi międzynarodową komunikację III Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa CYBERSEC 2017.
22.08.17, 13:08
reklama & PR » ludzie
Paulina Bielska i Adrianna Dzienis w Triple PR
Agencja Triple PR poszerzyła swój skład o dwóch młodszych specjalistów. Do zespołu dołączyły Paulina Bielska i Adrianna Dzienis, które wspomogą obsługę klientów z branży wnętrzarskiej i design oraz finansowej.
22.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Coś świeżego rusza do Biedronki. Nowa kampania teaserowa sieci
20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci Biedronka oraz w sklepach.
22.08.17, 08:08
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu
W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia br. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.
21.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
21.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
K2 i Decathlon wracają do gry
Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. 
21.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution (Grupa OMD)
Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia br. kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
21.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września br.
21.08.17, 09:08
reklama & PR » ludzie
Anna Karczmarek w LiquidThread
Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 23 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

15.09.2017 r., Kraków.

Http://www.Autodoc.PL