11.08.17, 19:08

Wystartowała kampania marki PURINA AdVENTuROS

Logo PURINA AdVENTuROS
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem sierpnia br. wystartowała kampania reklamowa marki PURINA AdVENTuROS należącej do NESTLÉ, która potrwa kilka najbliższych tygodni. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, zachęcenie do spróbowania produktu a także zaangażowanie właścicieli do skoku w przygodę z marką PURINA AdVENTuROS.

W ramach kampanii pojawi się 20 sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka PURINA AdVENTuROS przygotowała zabawę, która zagwarantuje radość z czasu spędzonego wspólnie z ulubieńcem. We współpracy z aplikacją ENDOMONDO zachęca do wzięcia udziału w wyzwaniu Łapa w łapę. Bieg po przygodę, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze – to już zależy od Was). Można biegać i spacerować po trasach o kształtach inspirowanych smakami przekąsek lub też stworzyć własne trasy. Im więcej pokonanych wspólnie kilometrów, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają nagrody. Wyzwanie trwa od początku sierpnia do końca września br.

Dodatkowo podczas eventu „Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września br. przygotowano szereg atrakcji. W namiocie AdVENTuROS odbędzie się sampling przekąsek tej marki. Będzie również możliwość zrobienia sobie zdjęcia ze swoim psim przyjacielem, na tle wybranego „dzikiego tła”, nawiązującego do charakteru marki i produktu.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
08.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
08.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Jakub Mauricz podejmuje współpracę z marką Bakalland
Bakalland nawiązał współpracę z Jakubem Mauriczem – ekspertem w zakresie dietetyki sportowej. Mauricz wspólnie z ekspertami marki stworzył recepturę najnowszej linii batonów Bakalland Protein by BA!. 
08.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Podaruj serdeczności od Solidarności. Kampania bombonierek marki Solidarność
Solidarność wspiera promocją bombonierki. W pierwszym kwartale przyszłego roku, marka zaprosi konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. 
08.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Zenith z budżetem Kauflandu
Kaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. 
08.12.17, 13:12
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i SoMe agencji McCann dołączyła Natalia Żmuda jako Community Manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko Content Creative.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL