11.08.17, 19:08

Wystartowała kampania marki PURINA AdVENTuROS

Logo PURINA AdVENTuROS
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem sierpnia br. wystartowała kampania reklamowa marki PURINA AdVENTuROS należącej do NESTLÉ, która potrwa kilka najbliższych tygodni. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, zachęcenie do spróbowania produktu a także zaangażowanie właścicieli do skoku w przygodę z marką PURINA AdVENTuROS.

W ramach kampanii pojawi się 20 sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka PURINA AdVENTuROS przygotowała zabawę, która zagwarantuje radość z czasu spędzonego wspólnie z ulubieńcem. We współpracy z aplikacją ENDOMONDO zachęca do wzięcia udziału w wyzwaniu Łapa w łapę. Bieg po przygodę, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze – to już zależy od Was). Można biegać i spacerować po trasach o kształtach inspirowanych smakami przekąsek lub też stworzyć własne trasy. Im więcej pokonanych wspólnie kilometrów, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają nagrody. Wyzwanie trwa od początku sierpnia do końca września br.

Dodatkowo podczas eventu „Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września br. przygotowano szereg atrakcji. W namiocie AdVENTuROS odbędzie się sampling przekąsek tej marki. Będzie również możliwość zrobienia sobie zdjęcia ze swoim psim przyjacielem, na tle wybranego „dzikiego tła”, nawiązującego do charakteru marki i produktu.

Komentarze

Powiązane

22.10.17, 12:10
reklama & PR » informacje
Sposoby na depresję. Naucz się pomagać. Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Zdrowia
Trwa kampania „Sposoby na depresję. Naucz się pomagać”, adresowana do najbliższego otoczenia osób chorych oraz wybranych grup zawodowych, które szczególnie często spotykają się z tym tematem w swojej pracy. 
21.10.17, 08:10
reklama & PR » informacje
Kampania #BePresent ze srebrną statuetką Euro Effie Awards 2017
Kampania #BePresent dla Huawei została nagrodzona srebrną statuetką w prestiżowym konkursie Euro Effie Awards 2017. Kampania miała na celu zachęcenie użytkowników smartfonów do odłożenia urządzeń w okresie świątecznym i poświęcenia uwagi swoim najbliższym.
20.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Badura prezentuje kolekcję jesień-zima 17/18 w kampanii TV
Trwa nowa kampania polskiej marki Badura. Działania opierają się na sponsoringu wybranych programów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
20.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Multi Communications dla PAYBACK
Multi Communications rozpoczęło współpracę z PAYBACK Polska. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz zarządzanie profilem programu na portalu społecznościowym LinkedIn. 
20.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
WebTalk obsłuży InPost
InPost wybrał Agencję WebTalk do kompleksowej obsługi kanałów social media należących do InPost. Agencja została wybrana w ramach przetargu i rozpoczęła realizację działań w kwietniu br.
20.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Marcin Dobrzyński w Synergic
2 października br. zespół SYNERGIC powiększył się o Marcina Dobrzyńskiego, który objął stanowisko Account Managera w nowo utworzonym dziale digital.
19.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Startuje aktywacja konkursowa EnveloBanku
W ramach kampanii interaktywnej dla EnveloBanku, agencja Grandes Kochonos Digital przygotowała aktywację konsumencką, w której udział wzięli influencerzy – Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński.
19.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Płać Bezpiecznie. Kampania firmy Przelewy24
Przelewy24 rozpoczął kampanię pod hasłem Płać Bezpiecznie (placbezpiecznie.pl).
19.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Cotchi Warsaw klientem Good One PR
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę Cotchi Warsaw – polskiego producenta ekskluzywnych toreb.
19.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Polska gościnność motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM
Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 20.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Dzieci z Bullerbyn”.

do 19.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Kubuś Puchatek”.

do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

Kalendarium
Dziś jest 23 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL