11.08.17, 11:08

Śliwka Nałęczowska z promocją Śliwkobranie Złotobranie

Śliwkobranie Złotobranie
Fot.: materiały prasowe

Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek.

Z początkiem września br. rozpoczyna się promocja Śliwkobranie Złotobranie, dedykowana kultowym pralinom Śliwka Nałęczowska. W jej ramach w punktach handlowych znajdą się dodatkowe ekspozycje komunikujące naturalność i owocowość produktu. Przewidziano ogólnopolską loterię konsumencką, w której do zdobycia będą złocone zawieszki. Codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych charmsów.

W loterii biorą udział wszystkie konfekcjonowane opakowania Śliwki Nałęczowskiej, w tym dedykowany akcji kartonik 205 g, kształtem nawiązujący do owocu śliwki. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie i wysłać kod promocyjny spod naklejki lub wnętrza opakowania za pośrednictwem SMS. Zgłoszenia można przesyłać do końca października br.

Akcja otrzyma silne wsparcie medialne. Zaplanowano działania w Internecie, które obejmą kampanię displayową, w wyszukiwarkach SEM, a także aktywności w blogosferze oraz serwisach Facebook i Instagram. Przewidziano też sponsoring programów telewizyjnych: "Na dobre i na złe", "Pierwsza miłość" i "Koło Fortuny".

Strategię i kreację przygotowała agencja KORE, która jednocześnie odpowiada za działania w mediach społecznościowych. Za lokowanie produktu jest odpowiedzialna agencja Aldentro Sp. z o.o. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Aktywności będą trwały do końca br.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Vizeum Polska wspiera wejście do kin filmu Wojna płci
Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście do kin filmu "Wojna płci" w reżyserii Jonathan'a Dayton'a i Valerie Faris. Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix. 
10.12.17, 13:12
| reklama & PR » informacje
PoZdro! Już po raz drugi z DDOB
Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się influencerka Billie Sparrow. 
10.12.17, 11:12
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2017
Po raz XI przedstawiciele samorządów lokalnych, zarządu i sejmiku województwa łódzkiego, instytucji kultury i oświaty, mediów, branży turystycznej i lokalnych grup działania spotkali się podczas Forum Promocji Województwa Łódzkiego, które w tym roku odbyło się w dniach 4-5 grudnia br. w Słoku k/Bełchatowa. 
10.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Monday w szeregach IAB Polska
Monday (agencja komunikacji) przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 
09.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
W linii prostej od natury. Świeże soki Cymes
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes.
08.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
Jan Peszek w kampanii Volkswagen Group Polska
Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.
08.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Jakub Mauricz podejmuje współpracę z marką Bakalland
Bakalland nawiązał współpracę z Jakubem Mauriczem – ekspertem w zakresie dietetyki sportowej. Mauricz wspólnie z ekspertami marki stworzył recepturę najnowszej linii batonów Bakalland Protein by BA!. 
08.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Podaruj serdeczności od Solidarności. Kampania bombonierek marki Solidarność
Solidarność wspiera promocją bombonierki. W pierwszym kwartale przyszłego roku, marka zaprosi konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. 
08.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Zenith z budżetem Kauflandu
Kaufland, właściciel sieci hipermarketów, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. 
08.12.17, 13:12
| reklama & PR » ludzie
Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i SoMe agencji McCann dołączyła Natalia Żmuda jako Community Manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko Content Creative.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL