13.08.17, 16:08

Nowa identyfikacja wizualna Vobis na 25. urodziny

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, a także sprzętu RTV i AGD, przeszła rebranding. Zmienione logo marki i layout sklepu internetowego mają podkreślać kluczowe dla Vobis wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Odświeżenie wizerunku jest również częścią nowej strategii sprzedaży Vobis.

Nowe logo marki Vobis ma wpisywać się w najnowsze trendy w budowaniu identyfikacji wizualnej. Główny akcent stylistyczny stanowi teraz wyróżniona czerwono-fioletowym gradientem litera „V”. Kolor czerwony ma symbolizować aktywność i energię, z kolei barwy – ciemnofioletowa to wiedza, wysoka jakość i ambicja, a jasnofioletowa przywołuje na myśl elegancję oraz kreatywność. W nowym logotypie można dostrzec również biel, będącą wyrazem optymizmu, prostoty i klarowności. Widoczną zmianą w logo jest także zastosowanie bezszeryfowej i zaokrąglonej czcionki, która nadaje mu nowoczesny, oryginalny charakter oraz symbolizuje otwartość na dialog z klientem. „Uznaliśmy, że 25. urodziny to idealna okazja, by zaprezentować naszym klientom zmiany wizerunkowe. Nowe logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla nas wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Akcent kolorystyczny i kształt litery „V” to z kolei nawiązanie do jednego z pierwszych logotypów marki, używanego w latach intensywnego rozwoju firmy” – mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis.

Zmianie ulega również layout strony internetowej sklepu Vobis.pl. Ponieważ e-commerce stanowi obecnie ważny aspekt działalności marki, przy jej nowym projekcie postawiono na przejrzystość i maksymalne uproszczenie, aby m.in. ułatwić klientom nawigację po sklepie. „Nowa identyfikacja wizualna pozwoli na ujednolicenie wizerunku w sferze online (sklep internetowy) i offline (sklepy partnerskie). Wpisuje się to we wdrażaną właśnie w Vobis strategię sprzedaży omnichannel. Połączenie kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych trendów na polskim rynku e-commerce, a spójna identyfikacja wizualna jest jego podstawą. Zmiany wizerunkowe klienci będą mogli więc zobaczyć również w sklepach partnerskich, skupionych w sieci Vobis Partner” – mówi Łukasz Dybka z Vobis.

Dopełnieniem zmian jest kampania urodzinowa organizowana przez markę pt. „25 lat z Vobis”. W trakcie jej trwania, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer, organizuje konkurs dla swoich klientów.

Komentarze

Powiązane

18.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
OS3 obsłuży w digitalu markę LOYD
OS3 wygrało postępowanie na obsługę jednej z kluczowych marek polskiego producenta kaw, herbat, napojów czekoladowych i musli – firmy Mokate. 
18.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina
Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu stworzyła nowe platformy komunikacji leków przeciwbólowych Etopiryna i Pyralgina, produkowanych przez Polpharmę. 
18.10.17, 13:10
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wolska w Grandes Kochonos Digital
Katarzyna Wolska zasiliła dział kreacji agencji Grandes Kochonos Digital.
18.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Playtime. Anytime. Golden Tulip zmienia tożsamości marki
Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki, aby stać się wiodącą na świecie siecią ekskluzywnych hoteli. Kluczowa dla nowej strategii marki ma być teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli potrwa dwa lata.
18.10.17, 10:10
reklama & PR » informacje
Kuba Błaszczykowski w nietypowej roli w nowej kampanii  Lay’s autorstwa BBDO Warszawa 
Wystartowała jedna z najważniejszych, jesienna kampania marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”.
17.10.17, 22:10
reklama & PR » informacje
Kemon sponsorem w programie #Supermodelka Plus Size
Na planie programu goszczą produkty włoskiego producenta, a o fryzury uczestniczek i jury programu show dba jeden z jej instruktorów - Klaudiusz Iciek „Claudius”.
17.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
EOS Otwarcie o windykacji. Ruszyła kampania edukacyjna
16 października br. rozpoczęła się kampania edukacyjna „EOS Otwarcie o windykacji”, realizowana przez firmę EOS KSI Polska. Ma ona na celu zainicjowanie dyskusji na temat procesu odzyskiwania należności oraz konfrontację ze stereotypami. 
17.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Clear Communication Group dla Siemens Finance
Agencja Clear Communication Group wdroży kompleksową strategię działań PR dla Siemens Finance, podmiotu specjalizującego się w leasingu.
17.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
Podaj dalej. Kampania Fervex Junior
Na polski rynek powraca Fervex Junior w nowym smaku. A&D Pharma Poland, dystrybutor marki Fervex, wystartował właśnie z kampanią całej marki w głównych stacjach telewizyjnych. 
17.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
WebEye klientem 365PR
We wrześniu br. do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła węgierska firma WebEye. Agencja odpowiada za działania PR na rynku polskim.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 18.11.17

Do zdobycia jednen egzemplarz książki „Ucieczka znad rozlewiska”.

do 17.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Szczęście na widelcu. Powieść w pięciu daniach”.

do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

Kalendarium
Dziś jest 19 października 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL