18.08.17, 18:00

Isobar Commerce. Sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

Agata Szeliga-Staszkiewicz
Fot.: materiały prasowe

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.

Reprezentacja Isobar Poland Group dołączyła do grupy ekspertów zaangażowanych w budowę globalnych rozwiązań e-commerce dla marek operujących na rynkach międzynarodowych. Isobar oferuje usługi ponad 1000 specjalistów działających w 85 lokalizacjach na świecie oraz zintegrowane narzędzia do obsługi i zarządzania procesami biznesowymi. Dla firm działających globalnie jest to efektywne wsparcie w zarządzaniu działaniami marketingowymi oraz procesami sprzedażowymi. Kompleksowa oferta Isobar obejmuje konsulting w zakresie wyboru i opracowania strategii, działania dotyczące wdrożenia wybranej technologii oraz realizację projektów e-commerce.

„Coraz więcej marek obecnych jest równocześnie na wielu rynkach i oczekuje kompleksowego wsparcia w zapewnieniu efektywności oraz spójności prowadzonych działań. Dzięki połączeniu kompetencji naszych specjalistów pracujących w praktycznie każdym obszarze geograficznym oraz własnych rozwiązań informatycznych i tych oferowanych przez największych rynkowych graczy, jak Salesforce, Adobe czy SAP Hybris, możemy zapewnić zintegrowaną obsługę na wszystkich wiodących rynkach” – podkreśla Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.

Uruchomienie Isobar Commerce zbiega się w czasie z mocną rozbudową oferty i kompetencji polskiego oddziału agencji. Ostatnie dwa kwartały to poszerzenie globalnej oferty o 14 nowych produktów skierowanych zarówno do e-sklepów, jak i marek sprzedających przez platformy partnerów, takich jak Amazon, Allegro czy Lazada.

„Ostatnie zmiany w strukturze polskiego zespołu wspierają łatwe skalowanie biznesu i czynny udział w ponadregionalnych projektach sieci Dentsu Aegis Network. Tylko we wrześniu planujemy powołanie dwóch komórek kompetencyjnych specjalizujących się w digitalowym visual merchandisingu i analizie przepływu konsumentów pomiędzy poszczególnymi punktami styku ekosystemów marek”. - dodaje Michał Cortez, eCommerce Director w Isobar Poland Group oraz członek zespołu Isobar Commerce.

Globalny dział obsługi Commerce to kolejna, po International Social Media Management Center, struktura oferująca partnerom biznesowym Isobar Poland Group obsługę na wielu rynkach jednocześnie. Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 18:00
| radio » informacje | internet » informacje
Polskie Radio ze specjalnym serwisem w 40. rocznicę powstania Wolnych Związków Zawodowych
Z okazji 40. rocznicy powstania pierwszych Wolnych Związków Zawodowych, Portal Polskiego Radia przygotował specjalny serwis, w którym znalazły się materiały dźwiękowe i wideo, opinie historyków oraz nagrania i relacje osób, które współtworzyły organizację.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 15:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Bauer testuje nowy magazyn Netfilm
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. 
21.02.18, 10:00
| internet » e-commerce
Sklep-Presto.pl przejęty przez Grupę Morele
Grupa Morele, należąca do portfolio spółek funduszy MCI Capital, zakończyła przejęcie drugiego pod względem wielkości internetowego sklepu sportowego w Polsce Sklep-Presto.pl.
21.02.18, 09:00
| radio » informacje | internet » informacje
Radio Książki już działa. Cykl podcastów Michała Nogasia
Zadebiutował cykl podcastów Michała Nogasia pt. "Radio Książki". To nowe, wspólne przedsięwzięcie "Książek. Magazynu do czytania", "Gazety Wyborczej" oraz serwisu Audioteki. 
20.02.18, 20:00
| internet » informacje
Ponad 300 prawników współpracuje z serwisem TuPrawnik.pl
Na rynku pojawił się start-up TuPrawnik.pl umożliwiający znalezienie odpowiedniego specjalisty poprzez Internet. 
20.02.18, 12:00
| internet » badania rynku
Internauci obserwowali wyprawę na Nanga Parbat w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia br. szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką - wynika zj analizy firmy Gemius.
19.02.18, 23:40
| internet » wywiady | biznes i technologie » informacje
Mariusz Pełechaty: Wykorzystywanie chatbotów zwyczajnie się opłaca
O idei chatbotów, wrocławskim chatbocie, a także o ich marketingowych możliwościach. Rozmowa z Mariuszem Pełechatym, dyrektorem kreatywnym w KODA Bots.
19.02.18, 22:45
| internet » informacje
Pojawił się serwis Noclegi.interia.pl
Noclegi.interia.pl to wspólny projekt Interii i platformy rezerwacyjnej Nocleg.pl, należącej do Szallas.hu.
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL