18.08.17, 18:08

Isobar Commerce. Sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

Agata Szeliga-Staszkiewicz
Fot.: materiały prasowe

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionalne i globalne klientów Isobar Poland Group działającej w ramach struktur Dentsu Aegis Network.

Reprezentacja Isobar Poland Group dołączyła do grupy ekspertów zaangażowanych w budowę globalnych rozwiązań e-commerce dla marek operujących na rynkach międzynarodowych. Isobar oferuje usługi ponad 1000 specjalistów działających w 85 lokalizacjach na świecie oraz zintegrowane narzędzia do obsługi i zarządzania procesami biznesowymi. Dla firm działających globalnie jest to efektywne wsparcie w zarządzaniu działaniami marketingowymi oraz procesami sprzedażowymi. Kompleksowa oferta Isobar obejmuje konsulting w zakresie wyboru i opracowania strategii, działania dotyczące wdrożenia wybranej technologii oraz realizację projektów e-commerce.

„Coraz więcej marek obecnych jest równocześnie na wielu rynkach i oczekuje kompleksowego wsparcia w zapewnieniu efektywności oraz spójności prowadzonych działań. Dzięki połączeniu kompetencji naszych specjalistów pracujących w praktycznie każdym obszarze geograficznym oraz własnych rozwiązań informatycznych i tych oferowanych przez największych rynkowych graczy, jak Salesforce, Adobe czy SAP Hybris, możemy zapewnić zintegrowaną obsługę na wszystkich wiodących rynkach” – podkreśla Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.

Uruchomienie Isobar Commerce zbiega się w czasie z mocną rozbudową oferty i kompetencji polskiego oddziału agencji. Ostatnie dwa kwartały to poszerzenie globalnej oferty o 14 nowych produktów skierowanych zarówno do e-sklepów, jak i marek sprzedających przez platformy partnerów, takich jak Amazon, Allegro czy Lazada.

„Ostatnie zmiany w strukturze polskiego zespołu wspierają łatwe skalowanie biznesu i czynny udział w ponadregionalnych projektach sieci Dentsu Aegis Network. Tylko we wrześniu planujemy powołanie dwóch komórek kompetencyjnych specjalizujących się w digitalowym visual merchandisingu i analizie przepływu konsumentów pomiędzy poszczególnymi punktami styku ekosystemów marek”. - dodaje Michał Cortez, eCommerce Director w Isobar Poland Group oraz członek zespołu Isobar Commerce.

Globalny dział obsługi Commerce to kolejna, po International Social Media Management Center, struktura oferująca partnerom biznesowym Isobar Poland Group obsługę na wielu rynkach jednocześnie. Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.

Komentarze

Powiązane

20.11.17, 08:11
internet » ludzie
Aneta Nowakowska w zespole Multimedialnej Platformy Poradnictwo, Parenting & Fit Edipresse Polska
Do zespołu Multimedialnej Platformy Poradnictwo, Parenting & Fit Edipresse Polska na stanowisku Zastępcy Dyrektor Zarządzającej dołączyła Aneta Nowakowska.
17.11.17, 13:11
internet » artykuły
Pozycjonowanie strony www. Klucz do sukcesu?
Internet jest aktualnie najczęściej wykorzystywanym narzędziem przez różne branże gospodarki. Jego chwilowy brak może spowodować spore opóźnienia w płatnościach bankowych, a także sparaliżować funkcjonowanie firm spedycyjnych. Jak jednak wyróżnić się spośród tysięcy stron www konkurencji?
17.11.17, 11:11
internet » informacje
Gazeta.pl wprowadza jednoodsłonowe fotostory
W serwisach tematycznych grupy Gazeta.pl wprowadzony został nowy sposób wyświetlania fotostory - krótkich artykułów z dużą liczbą zdjęć, dotychczas publikowanych w formie tzw. slajdów. 
17.11.17, 10:11
internet » informacje
Interia z nowym serwisem Esporter.pl
Interia uruchomiła nowy serwis Esporter.pl, funkcjonujący w ramach sektora Gry portalu.
15.11.17, 18:11
internet » informacje
Dwa serwisy dołączyły do sieci Royal Ad
Witryny businesstraveller.pl oraz strefainwestorow.pl dołączyły do portfolio Royal Ad – sieci reklamowej dla segmentu premium. 
13.11.17, 15:11
internet » informacje
Eurosport z Interią tworzą nowy serwis sportowy
Eurosport (Discovery Communications) oraz Grupa Interia zawarły porozumienie, na mocy którego od 13 listopada działanie rozpoczyna serwis eurosport.interia.pl. Strona będzie osadzona na domenie interia.pl i ma stać się jednym z największych portali o tematyce sportowej w Polsce. 
13.11.17, 14:11
internet » e-commerce
Iperfumy.pl by Notino z pierwszym stacjonarnym salonem sprzedaży. Na początek Poznań
Iperfumy.pl by Notino – perfumeria internetowa otwiera pierwszy w Polsce stacjonarny salon sprzedaży. To kolejny etap ekspansji marki i rozwoju sieci ekskluzywnych perfumerii. Sklep zostanie otwarty 16 listopada br. w Galerii Posnania.
11.11.17, 08:11
internet » informacje
Fratria rusza z projektem 2018.pl
Portal 2018.pl to nowy internetowy projekt Fratrii gromadzący w jednym miejscu liczne informacje na temat uroczystości związanych ze stuleciem odzyskania przez Polskę niepodległości. 
10.11.17, 18:11
internet » e-commerce
Na początku Warszawa i Mazowsze. Poczta Polska udostępnia odbiór przesyłek w sklepach Żabka i Freshmarket
Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy i wybranych miejscowości w województwie mazowieckim możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. U
06.11.17, 19:11
internet » ludzie
Małgorzata Ohme redaktor naczelną serwisu kobieta.onet.pl
Z początkiem listopada br. do Grupy Onet-RAS Polska dołączyła Małgorzata Ohme, która objęła stanowisko redaktor naczelnej serwisu kobieta.onet.pl. B
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.