11.09.17, 15:09

Grupa Brand Support z kampanią Mała Wielka Zmiana dla Tikkurila

Kampania „Mała Wielka Zmiana”
Fot.: materiały prasowe

Grupa Brand Support (agencje Brand Support i Shake Hands), zwyciężyła w konkursie marki farb Tikkurila na opracowanie koncepcji kreatywnej projektu „Mała Wielka Zmiana”.

Kampania „Mała Wielka Zmiana” jest jedną z tegorocznych aktywności marketingowych marki Tikkurila. Pod tym hasłem Tikkurila prezentuje szybkie i łatwe sposoby na efektowną metamorfozę domowych wnętrz z wykorzystaniem farb Tikkurila - zamiast całkowitego remontu można wykonać drobniejsze prace, jak malowanie szafek czy glazury, by nadać pomieszczeniu zupełnie nowy wygląd.

Grupa Brand Support (agencje Brand Support i SHAKE HANDS), pracująca dla Tikkurila od 2014 r., wspiera komunikację „Małej Wielkiej Zmiany" poprzez szereg aktywności. Agencje przygotowały koncepcję, scenariusz i wyprodukowały film „Mała Wielka Zmiana" (we współpracy ze studiem produkcyjnym Only Only), który prezentuje przykłady konkretnych metamorfoz wnętrz na przykładzie kuchni, salonu i łazienki. Agencja SHAKE HANDS prowadzi także szereg działań komunikacyjnych wspierających akcję „Mała Wielka Zmiana w social mediach”.

Film „Mała Wielka Zmiana” będzie dystrybuowany na kanale YouTube marki Tikkurila oraz w innych mediach społecznościowych.

„Działania w social mediach, oscylujące wokół idei „Małej Wielkiej Zmiany”, będą mieć formę kampanii kontent marketingowej, której celem będzie inspirowanie do prostych metamorfoz wnętrz z wykorzystaniem wodorozcieńczalnych, szybkoschnących produktów marki Tikkurila. Poza spotem promocyjnym, w kanałach marki ukażą się w postaci cykli tematycznych „Mała Wielka Zmiana”, wideoporady oraz tutoriale, publikowane na blogu Tikkurila. Do współpracy zaproszeni zostali także influencerzy, którzy będą prezentować m.in. na swoich blogach efekty „Małej Wielkiej Zmiany” w ich domach” - zapowiada Szymon Ślipko, CEO / Strategy Director agencji Shake Hands.

Komentarze

Powiązane

21.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Andrzej Kaczmarczyk w Isobar Poland Group
Do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
21.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Wznoszenie Żubra owocuje. Nowy spot już w TV
19 września br. Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.
21.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Maciej Kapuściński awansuje w Result Media
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych. 
21.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Maciej Cłapiński udziałowcem TEN Team
Skład agencji TEN Team powiększył się o nowego udziałowca - Macieja Cłapińskiego. 
20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Ten jeden rok".

do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

Kalendarium
Dziś jest 24 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL