11.09.17, 15:00

Grupa Brand Support z kampanią Mała Wielka Zmiana dla Tikkurila

Kampania „Mała Wielka Zmiana”
Fot.: materiały prasowe

Grupa Brand Support (agencje Brand Support i Shake Hands), zwyciężyła w konkursie marki farb Tikkurila na opracowanie koncepcji kreatywnej projektu „Mała Wielka Zmiana”.

Kampania „Mała Wielka Zmiana” jest jedną z tegorocznych aktywności marketingowych marki Tikkurila. Pod tym hasłem Tikkurila prezentuje szybkie i łatwe sposoby na efektowną metamorfozę domowych wnętrz z wykorzystaniem farb Tikkurila - zamiast całkowitego remontu można wykonać drobniejsze prace, jak malowanie szafek czy glazury, by nadać pomieszczeniu zupełnie nowy wygląd.

Grupa Brand Support (agencje Brand Support i SHAKE HANDS), pracująca dla Tikkurila od 2014 r., wspiera komunikację „Małej Wielkiej Zmiany" poprzez szereg aktywności. Agencje przygotowały koncepcję, scenariusz i wyprodukowały film „Mała Wielka Zmiana" (we współpracy ze studiem produkcyjnym Only Only), który prezentuje przykłady konkretnych metamorfoz wnętrz na przykładzie kuchni, salonu i łazienki. Agencja SHAKE HANDS prowadzi także szereg działań komunikacyjnych wspierających akcję „Mała Wielka Zmiana w social mediach”.

Film „Mała Wielka Zmiana” będzie dystrybuowany na kanale YouTube marki Tikkurila oraz w innych mediach społecznościowych.

„Działania w social mediach, oscylujące wokół idei „Małej Wielkiej Zmiany”, będą mieć formę kampanii kontent marketingowej, której celem będzie inspirowanie do prostych metamorfoz wnętrz z wykorzystaniem wodorozcieńczalnych, szybkoschnących produktów marki Tikkurila. Poza spotem promocyjnym, w kanałach marki ukażą się w postaci cykli tematycznych „Mała Wielka Zmiana”, wideoporady oraz tutoriale, publikowane na blogu Tikkurila. Do współpracy zaproszeni zostali także influencerzy, którzy będą prezentować m.in. na swoich blogach efekty „Małej Wielkiej Zmiany” w ich domach” - zapowiada Szymon Ślipko, CEO / Strategy Director agencji Shake Hands.

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
19.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Producent stolarki okiennej Vetrex dla Shake Hands
Agencja SHAKE HANDS odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
19.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości pół miliarda zł
Polska firma Maspex prowadzi obecnie duże inwestycje prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach Maspeksu – na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. Dotyczą one obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych. 
19.02.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Sawicki w TenderHut
Grupa TenderHut pozyskała nowego specjalistę – Dariusza Sawickiego, eksperta sprzedaży, marketingu i wdrażania nowych technologii.
19.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji
Z początkiem lutego br., ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.
19.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania PR w kampanii marki FUZETEA
Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu firmy Coca-Cola.
18.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
AFORTI sponsorem strategicznym klubu żużlowego GTM Start Gniezno i tytularnym drużyny Juniorów
Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego - AFORTI. Jednocześnie grupa finansowa zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.
18.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zimie na złość. Kampania IKEA z głosem Fisza
31 stycznia br., ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają własne cztery kąty.
18.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group
Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL