10.09.17, 13:09

Victorinox z kampanią reklamową w pociągach PKP Express InterCity Premium

Podróżujący pociągami PKP Express InterCity Premium od września br. mogą oglądać spot promujący produkty Victorinox. Kampania Product Hero FW 2017 potrwa do końca miesiąca i obejmuje zasięgiem nośniki reklamowe w pociągach Pendolino obsługujących do 43 połączeń dziennie. To kolejna kampania marki w pociągach PKP InterCity.

Od początku września br. w wybranych pociągach PKP InterCity kategorii EIC prowadzona jest kampania reklamowa produktów Victorinox. Wykorzystano w niej 30 sekundowy spot prezentujący produkty z trzech dywizji Victorinox: scyzoryk, walizkę oraz zegarek. Kampanią reklamową Victorinox objęto pociągi EIC, które jeżdżą na głównych krajowych trasach m.in. Warszawa – Kraków, Warszawa – Wrocław, Kraków – Kołobrzeg czy Gdańsk – Kraków. Miesięcznie pociągami EIP podróżuje średnio 341 tys. osób, co daje liczbę około 11,1 tys. podróżnych dziennie.

„Dzisiejszy dynamiczny styl życia charakteryzuje się dużą mobilnością i zakłada gotowość na nieoczekiwane zwroty sytuacji. Produkty marki Victorinox oddają ducha tej filozofii, łącząc funkcjonalność, jakość, unikatowy design i innowacyjność. Cieszymy się, że już po raz kolejny możemy towarzyszyć tysiącom podróżującym pociągami PKP InterCity, pokazując nowości z oferty Victorinox, które mamy nadzieję, przypadną im do gustu.” – powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.

W tegorocznej kampanii przygotowano 30 sekundowy spot, przedstawiający scyzoryk Cadet Alox z limitowanej edycji, z ryflowanymi okładkami w kolorze oliwkowym, najnowszą odsłonę flagowego zegarka z kolekcji INOX, inspirowanego ekwipunkiem astronautów, którzy wyruszają na misje w kosmos oraz ultra wytrzymałą walizkę Lexicon z możliwością ładowania telefonu.

Komentarze

Powiązane

21.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Andrzej Kaczmarczyk w Isobar Poland Group
Do Hypermedia - technology hub wchodzącego w skład Isobar Poland Group, dołączył Andrzej Kaczmarczyk, menedżer IT i doradca. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie i wdrożenie modelu operacyjnego Isobar Poland Group w obszarze technologii.
21.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Wznoszenie Żubra owocuje. Nowy spot już w TV
19 września br. Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.
21.09.17, 14:09
reklama & PR » ludzie
Maciej Kapuściński awansuje w Result Media
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych. 
21.09.17, 13:09
reklama & PR » informacje
Maciej Cłapiński udziałowcem TEN Team
Skład agencji TEN Team powiększył się o nowego udziałowca - Macieja Cłapińskiego. 
20.09.17, 20:09
reklama & PR » informacje
Dobrzy ludzie od internetu. Kampania INEA
„Supermiło, że jesteś naszym klientem”, „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy” – to hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA „Dobrzy ludzie od internetu”.
20.09.17, 19:09
reklama & PR » informacje
Think Kong dla NN Investment Partners TFI S.A.
Na mocy umowy agencja Think Kong jest odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz realizację działań content marketingowych i SEO mających na celu promocję produktów inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. 
20.09.17, 18:09
reklama & PR » informacje
AXA Assistance nowym klientem iProspect
Agencja performance marketingowa iProspect, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozpoczęła współpracę z AXA Assistance. 
20.09.17, 17:09
reklama & PR » informacje
Hyperbook i Hyperbook Studio klientami Galaktus PR
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z Hyperbook i Hyperbook Studio . 
20.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
Gellwe ze strategią od H2O Creative
W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
20.09.17, 15:09
reklama & PR » informacje
Odkryj ją na nowo! Kampania marki Gatta
Gatta przygotowała nową kampanię telewizyjną pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie oferty marki szerszej niż tylko rajstopy, stworzonej tak, by różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Ten jeden rok".

do 21.10.17

Do zdobycia jeden egzeplarz książki "Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek".

do 20.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Fortuna i namiętności. Klątwa".

Kalendarium
Dziś jest 24 września 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL