10.09.17, 13:00

Victorinox z kampanią reklamową w pociągach PKP Express InterCity Premium

Podróżujący pociągami PKP Express InterCity Premium od września br. mogą oglądać spot promujący produkty Victorinox. Kampania Product Hero FW 2017 potrwa do końca miesiąca i obejmuje zasięgiem nośniki reklamowe w pociągach Pendolino obsługujących do 43 połączeń dziennie. To kolejna kampania marki w pociągach PKP InterCity.

Od początku września br. w wybranych pociągach PKP InterCity kategorii EIC prowadzona jest kampania reklamowa produktów Victorinox. Wykorzystano w niej 30 sekundowy spot prezentujący produkty z trzech dywizji Victorinox: scyzoryk, walizkę oraz zegarek. Kampanią reklamową Victorinox objęto pociągi EIC, które jeżdżą na głównych krajowych trasach m.in. Warszawa – Kraków, Warszawa – Wrocław, Kraków – Kołobrzeg czy Gdańsk – Kraków. Miesięcznie pociągami EIP podróżuje średnio 341 tys. osób, co daje liczbę około 11,1 tys. podróżnych dziennie.

„Dzisiejszy dynamiczny styl życia charakteryzuje się dużą mobilnością i zakłada gotowość na nieoczekiwane zwroty sytuacji. Produkty marki Victorinox oddają ducha tej filozofii, łącząc funkcjonalność, jakość, unikatowy design i innowacyjność. Cieszymy się, że już po raz kolejny możemy towarzyszyć tysiącom podróżującym pociągami PKP InterCity, pokazując nowości z oferty Victorinox, które mamy nadzieję, przypadną im do gustu.” – powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.

W tegorocznej kampanii przygotowano 30 sekundowy spot, przedstawiający scyzoryk Cadet Alox z limitowanej edycji, z ryflowanymi okładkami w kolorze oliwkowym, najnowszą odsłonę flagowego zegarka z kolekcji INOX, inspirowanego ekwipunkiem astronautów, którzy wyruszają na misje w kosmos oraz ultra wytrzymałą walizkę Lexicon z możliwością ładowania telefonu.

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
19.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Producent stolarki okiennej Vetrex dla Shake Hands
Agencja SHAKE HANDS odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
19.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości pół miliarda zł
Polska firma Maspex prowadzi obecnie duże inwestycje prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach Maspeksu – na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. Dotyczą one obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych. 
19.02.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Sawicki w TenderHut
Grupa TenderHut pozyskała nowego specjalistę – Dariusza Sawickiego, eksperta sprzedaży, marketingu i wdrażania nowych technologii.
19.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji
Z początkiem lutego br., ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.
19.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania PR w kampanii marki FUZETEA
Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu firmy Coca-Cola.
18.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
AFORTI sponsorem strategicznym klubu żużlowego GTM Start Gniezno i tytularnym drużyny Juniorów
Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego - AFORTI. Jednocześnie grupa finansowa zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.
18.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zimie na złość. Kampania IKEA z głosem Fisza
31 stycznia br., ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają własne cztery kąty.
18.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group
Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL