11.09.17, 16:00

Robert Górski poprawia Mickiewicza w kampanii agencji Publicis dla Orange na kartę

Logo Publicis
Fot.: materiały prasowe

W Orange na kartę klienci mogą korzystać z nielimitowanych rozmów za 25 złotych miesięcznie i otrzymać 100 GB za doładowanie Orange Free. Informuje o tym nowa kampania agencji Publicis dla Orange z udziałem Roberta Górskiego, który tym razem wciela się w rolę doradcy Adama Mickiewicza. Działania nagłaśniające ofertę będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

„Nowa kampania wpisuje się w stworzoną przez nas platformę komunikacyjną »Najwyższy czas na Orange na kartę«, w ramach której postaciom z różnych epok z pomocą przychodzi Robert Górski. Tym razem pomaga narodowemu wieszczowi w sytuacji, gdy ten, pisząc epopeję, pakuje się w dramat. Rozwiązaniem podanej z humorem historii okazuje się wyprzedzająca epokę oferta Orange.” – powiedziała Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.

Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot będzie emitowany od 8 września br. na kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. W przypadku radia spoty będzie można usłyszeć na falach rozgłośni RMF FM czy Radia Zet. Kampanię internetową przygotowała agencja VML.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Mateusz Gruca (Senior Copywriter), Karolina Niedzielska (Senior Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner). Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Communication Manager), Szymon Biela (Dyrektor Komunikacji Marketingowej) i Paweł Patkowski (Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Tyrka Studio, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
19.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Producent stolarki okiennej Vetrex dla Shake Hands
Agencja SHAKE HANDS odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
19.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości pół miliarda zł
Polska firma Maspex prowadzi obecnie duże inwestycje prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach Maspeksu – na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. Dotyczą one obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych. 
19.02.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Sawicki w TenderHut
Grupa TenderHut pozyskała nowego specjalistę – Dariusza Sawickiego, eksperta sprzedaży, marketingu i wdrażania nowych technologii.
19.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji
Z początkiem lutego br., ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.
19.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania PR w kampanii marki FUZETEA
Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu firmy Coca-Cola.
18.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
AFORTI sponsorem strategicznym klubu żużlowego GTM Start Gniezno i tytularnym drużyny Juniorów
Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego - AFORTI. Jednocześnie grupa finansowa zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.
18.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zimie na złość. Kampania IKEA z głosem Fisza
31 stycznia br., ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają własne cztery kąty.
18.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group
Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL