12.09.17, 18:09

Czesi z Żateca promują nowe piwo Žatecký Světlý Ležák

Czesi z Żateca promują nowe piwo Žatecký Světlý Ležák
Fot.: materiały prasowe

Marka Žatecký Světlý Ležák rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Najlepszy chmiel. Wyborne piwo.”. W 45-sekundowych spotach odwiedzamy czeskie miasteczko Žatec, od 650 lat słynące z upraw chmielu, który uważany jest za jeden z najlepszych na świecie.

Każdy z dwóch  spotów przenosi nas do społeczności Žateca - małego, czeskiego miasteczka, w którym od pokoleń życie mieszkańców skupia się na uprawie szlachetnego žateckiego chmielu. Bohaterowie z szacunkiem do tradycji, pasją i radością życia, ale jednocześnie z lekkim przymrużeniem oka, prezentują swoją pracę na plantacjach chmielu i jej końcowy efekt - Žatecký Světlý Ležák.

„W naszych spotach chcieliśmy jak najwierniej odtworzyć klimat tego miejsca. Dlatego powstały one w Zatecu i zagrali w nich czescy aktorzy - amatorzy - mówi Anna Jatczak, brand manager marki. - Czesi to pogodni, bardzo przyjaźni ludzie. Naszą ekipę urzekła wspaniała, luźna atmosfera, jaką stworzyli na planie oraz klimat samego Żateca. Mam nadzieję, że poczują to także nasi konsumenci”.

Spoty będą prezentowane w głównych kanałach telewizji ogólnopolskiej i tematycznych. Za ich kreację odpowiada agencja Brainbox, a  produkcję Filmokracja Michał Bisaga. Reżyserem każdej z odsłon jest Damian Kocur, autorem zdjęć - Kacper Fertacz. Natomiast identyfikację wizualną dla marki Żatecky Svetly Leżak, jak również materiały BTL przygotowała agencja Directors, która także, wraz Semper Iratus, opracowała stronę internetową.

Komentarze

Powiązane

21.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
21.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości oraz Fundacji Wolontariat Równości
Od końca października br. obowiązki w zakresie relacji z mediami oraz społecznością LGBT przejmuje Grzegorz Miecznikowski i prowadzona przez niego Agencja S Words.
21.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Rusza kampania reklamowa Morderstwa w Orient Expressie
24 listopada br. do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
21.11.17, 12:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk w Senuto
Do zespołu Senuto (polska platforma do optymalizacji działań SEO) dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer. 
20.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Wyjątkowy Prezent poszukuje w swojej kampanii pracowników
Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży.
20.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
iTaxi klientem PR Calling
Wraz z początkiem listopada br. do klientów agencji PR Calling dołączyła marka iTaxi. 
20.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
EB z kampanią mobilną w Shazam
EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada br.
20.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Grandes Kochonos Digital odpowiedzialna za kolejną edycję #KenwoodChallenge
15 listopada br. wystartowała II edycja aktywacji #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską w roli ambasadorki. Za całość kampanii ponownie odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos Digital.
20.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma
Trwa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm marki Bioderma. 
20.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w załodze Agencji Allegro
Agencja Allegro wzmacnia zespół. Do działu komunikacji dołączyli Tomasz Czuwara – Communications Manager oraz Tomasz Lewandowski – Communications Executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak – Senior Creative i Oleksandr Pogrebniak – Senior Art Director. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

Kalendarium
Dziś jest 22 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL