12.09.17, 11:09

Czujesz się dobrze, czynisz dobrze. Wawel z nową strategią komunikacji

„Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”
Fot.: materiały prasowe

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi właśnie proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów.

Nowa strategia Wawelu – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”
Zgodnie ze swoją nową strategią Wawel chce wprawiać w dobry nastrój i motywować Polaków do czynienia dobra. Koncepcja ta opiera się na trzech kluczowych filarach – pierwszym z nich jest produkcja wyjątkowych, najwyższej jakości słodyczy, opartych na Dobrych Składnikach. Drugim obszarem jest działalność dobroczynna w ramach działalności Fundacji „Wawel z Rodziną” i programu społeczno-konsumenckiego, poprzez który w ubiegłym roku marka przeznaczyła na cele społeczne 1 500 000 zł. Trzecim elementem jest budowanie społeczności wokół idei dobrego samopoczucia i czynienia dobra.

„Misję marki Wawel można streścić w kilku zdaniach: Mamy potrzebę pozytywnego wpływania na świat i w związku z tym dążymy do tworzenia naturalnych i innowacyjnych słodyczy dostępnych na co dzień. Stale doskonalimy nasze produkty dbając o ich jakość i skład według założeń pionierskiego projektu Dobre Składniki. Działamy w sposób zaangażowany społecznie. Dzięki umiejętności tworzenia wyjątkowych słodyczy i działaniom dobroczynnym potrafimy czynić prawdziwe dobro. – wyjaśnia Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu Wawel SA, i dodaje – Chcemy wprowadzić konsumentów w dobry nastrój, który będzie nadawał pozytywny bieg zdarzeniom – od małych, codziennych czynów do tych wielkich”.

Idea kreatywna „Dobre Wiadomości”
Komunikacja subbrandów marki Wawel bazuje na koncepcji „Dobrych Wiadomości”. Wdrażana strategia dotyczy wszystkich produktów marki. Uruchomiona kampania obejmuje trzy spoty, które emitowane będą do końca tego roku w czołowych stacjach telewizyjnych. Za ich reżyserię odpowiada uznany australijski reżyser, Sebastien Guy. Kampania obejmuje również działania digital i public relations oraz radio, prasę i OOH.

Każdy ze spotów odwołuje się do innego medium, wykorzystując jego charakterystyczny język, skojarzenia wizualne i atmosferę. Mieszanka Krakowska – to telewizja, Malaga, Tiki Taki, Kasztanki – radio, Fresh & Fruity – świat cyfrowych przekazów. Prócz fabuły i oczekiwanych skojarzeń wizerunkowych eksponują mocny przekaz racjonalny: słodycze Wawelu wykonane są tylko z dobrych składników, bez zbędnych substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów.

„Komunikacja marki Wawel jest bardzo bliska misji naszej agencji. Dążymy do tego, by reklamy, które tworzymy, były przyjazne w odbiorze, chcemy pracować dla marek z wartościami, tworzyć koncepcje z przesłaniem dla konsumentów, a nie reklamy zwykłej oferty produktowej. Taka jest właśnie idea „Dobrych Wiadomości”. – komentuje Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.

W październiku br. rozpocznie się emisja trzeciego spotu w ramach kampanii. Będzie on dotyczył najpopularniejszych czekoladek w ofercie marki Wawel – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Przed nami również kolejna edycja akcji społeczno-konsumenckiej Wawelu, w którą angażują się największe organizacje pożytku publicznego w Polsce wraz z ich liderami. W tym roku akcja nosi nazwę „Serce Rośnie”.

Za opracowanie strategii komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

Komentarze

Powiązane

21.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
21.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości oraz Fundacji Wolontariat Równości
Od końca października br. obowiązki w zakresie relacji z mediami oraz społecznością LGBT przejmuje Grzegorz Miecznikowski i prowadzona przez niego Agencja S Words.
21.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Rusza kampania reklamowa Morderstwa w Orient Expressie
24 listopada br. do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
21.11.17, 12:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk w Senuto
Do zespołu Senuto (polska platforma do optymalizacji działań SEO) dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer. 
20.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Wyjątkowy Prezent poszukuje w swojej kampanii pracowników
Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży.
20.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
iTaxi klientem PR Calling
Wraz z początkiem listopada br. do klientów agencji PR Calling dołączyła marka iTaxi. 
20.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
EB z kampanią mobilną w Shazam
EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada br.
20.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Grandes Kochonos Digital odpowiedzialna za kolejną edycję #KenwoodChallenge
15 listopada br. wystartowała II edycja aktywacji #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską w roli ambasadorki. Za całość kampanii ponownie odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos Digital.
20.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma
Trwa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm marki Bioderma. 
20.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w załodze Agencji Allegro
Agencja Allegro wzmacnia zespół. Do działu komunikacji dołączyli Tomasz Czuwara – Communications Manager oraz Tomasz Lewandowski – Communications Executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak – Senior Creative i Oleksandr Pogrebniak – Senior Art Director. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

Kalendarium
Dziś jest 22 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL