13.09.17, 13:00

Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Kampania „Milka mnoży delikatność”
Fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.

„Turyści, którzy jedzą Milkę podziwiają góry 7x dłużej”; „Pasażerowie, którzy jedzą Milkę myślą o innych 4 razy częściej”;  „Ojcowie, którzy jedzą Milkę robią 3x fajniejsze warkocze”. To hasła, które towarzyszą najnowszej kampanii czekolady Milka. Tym sposobem, podobnie jak we wcześniejszej komunikacji, Milka podkreśla najważniejszą cechę wyróżniającą jej czekoladę, czyli delikatność.

Kampania rozpoczęła się 4 września br. Spoty reklamowe emitowane są w internecie oraz w kinach. Do kinowej emisji przygotowana została specjalna dedykowana wersja z hasłem „Ci którzy jedzą Milkę, 6x częściej chodzą do kina, niż na film”.

„Kampania Milka mnoży delikatność to kluczowa aktywność wspierającą markę Milka w tym roku. Jesteśmy dumni, że mamy okazję przedstawić naszym konsumentom tak szeroką kontekstową aktywację podkreślającą cechę, która wyróżnia naszą czekoladę, czyli delikatność. W kampanii komunikujemy, że zjedzenie czekolady Milka pomnaża delikatność, która jest przecież w każdym z nas, zachęcając tym samym konsumentów do tego, aby sprawdzili jej działanie na nich samych” - mówi Beata Kucejko-Pełka, Senior Brand Manager Tablets, NCE w Mondelez.

Oprócz wideo kampania obejmuje outdoor, POS oraz komunikację social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach.

Komentarze

Powiązane

20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
GLS Poland Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski
Firma kurierska GLS Poland przedłuża kontrakt i drugi sezon będzie Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski. Marka udzieli wsparcia Reprezentacji Polski przy organizacji wydarzeń, zadba także o strefę kibica.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa ZPR Media wprowadza markę InTarget
Spółka Accorp (Grupa ZPR Media) wprowadza na rynek nową markę InTarget, w ramach której oferować będzie produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. 
19.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Barański i Piotr Pogorzelski w Walk Digital
Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. 
19.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Geny pod kontrolą. Trwa kampania leku LOXON MAX
Wystartowała w telewizji i internecie kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia br. dostępny jest bez recepty. 
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL