13.09.17, 14:09

Crunchipsowy bus zawiezie ekipę na PGA.m Rusza konkurs od Crunchips

Crunchipsowy bus zawiezie ekipę na PGA – rusza konkurs od Crunchips
Fot.: materiały prasowe

W te wakacje, w ramach akcji „Co Ekipa To Impreza”, bus Crunchipsa rozkręcił imprezy w całej Polsce. Teraz marka Crunchips startuje z konkursem, w którym do zdobycia jest wyjazd busem do Poznania na targi PGA – jedną z największych imprez gamingowych w Polsce.

Zakończyła się niestandardowa akcja Crunchips, w ramach której marka dostarczała chipsy na imprezy w całej Polsce, a przy okazji zadbała o dobrą zabawę imprezujących na wakacyjnych domówkach i prywatkach. Specjalny Crunchipsowy bus odwiedził 4 miasta w Polsce: Kraków, Katowice, Wrocław i Trójmiasto, rozdając setki paczek pełnych chipsów.

Koniec lata nie oznacza, że bus Crunchipsa kończy swoją aktywność. Marka rusza z nowym konkursem, w którym do wygrania jest wyjazd na targi PGA – jedną z największych imprez gamingowych w Europie Środkowo-Wschodniej, która jak co roku odbędzie się w Poznaniu. Crunchipsowy bus, razem z youtuberem Tivoltem, zabiera zwycięską ekipę na targi.

Aby wygrać wyjazd na to wydarzenie, a do tego zabrać swoją ekipę znajomych, należy zrobić imprezowe zdjęcie z paczką Crunchips i wstawić je na swojego Instagrama z #CoEkipaToImpreza lub wrzucić je w komentarz pod postem konkursowym na Facebooku Crunchipsa.

Akcja realizowana jest w ramach kampanii „Co Ekipa To Impreza” i została stworzona we współpracy z agencją LiquidThread, która odpowiada też za strategię komunikacji, kreacje i realizację kampanii digital oraz obsługę social media marki Crunchips. 

Komentarze

Powiązane

21.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
21.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości oraz Fundacji Wolontariat Równości
Od końca października br. obowiązki w zakresie relacji z mediami oraz społecznością LGBT przejmuje Grzegorz Miecznikowski i prowadzona przez niego Agencja S Words.
21.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Rusza kampania reklamowa Morderstwa w Orient Expressie
24 listopada br. do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
21.11.17, 12:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk w Senuto
Do zespołu Senuto (polska platforma do optymalizacji działań SEO) dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer. 
20.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Wyjątkowy Prezent poszukuje w swojej kampanii pracowników
Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży.
20.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
iTaxi klientem PR Calling
Wraz z początkiem listopada br. do klientów agencji PR Calling dołączyła marka iTaxi. 
20.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
EB z kampanią mobilną w Shazam
EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada br.
20.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Grandes Kochonos Digital odpowiedzialna za kolejną edycję #KenwoodChallenge
15 listopada br. wystartowała II edycja aktywacji #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską w roli ambasadorki. Za całość kampanii ponownie odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos Digital.
20.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma
Trwa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm marki Bioderma. 
20.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w załodze Agencji Allegro
Agencja Allegro wzmacnia zespół. Do działu komunikacji dołączyli Tomasz Czuwara – Communications Manager oraz Tomasz Lewandowski – Communications Executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak – Senior Creative i Oleksandr Pogrebniak – Senior Art Director. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

Kalendarium
Dziś jest 22 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL