13.09.17, 11:00

Nowa kampania marki Nespresso. W rolach głównych farmerzy stojący za wyjątkową jakością kawy

Nowa kampania marki Nespresso
Fot.: materiały prasowe

Nespresso rozpoczyna światową, zintegrowaną kampanię marki, dzieląc się osobistymi historiami plantatorów. To oni stoją za wyjątkową jakością kawy, z której znana jest marka Nespresso. Wielbiciele kawy będą mogli obejrzeć i poczytać historie, które wydarzyły się dzięki wyborom Nespresso i które nie są dziełem przypadku, ale decyzjami podejmowanymi bez kompromisów.

Sceny nowej kampanii były kręcone w kolumbijskim miasteczku Jardin, przez włoskich reżyserów Davide Mardegan’a i Clemente De Muro (CRIC). Na przykładzie nowo zbudowanego spółdzielczego młyna wodnego pokazuje ona, jak wybory dokonywane przez Nespresso zmieniają na lepsze pracę i życie plantatorów, a jednocześnie poprawiają jakość ziaren kawy. 

„Zdecydowaliśmy się opowiedzieć autentyczne historie farmerów, z którymi współpracujemy, o których dbamy i dzięki którym uzyskujemy wyjątkową jakość naszej kawy. To właśnie kawa od lat jest w sercu działań Nespresso i troska o ludzi, którzy ją uprawiają. W ramach programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™, który realizujemy już od 14 lat, współpracujący z nami plantatorzy uczą się jak uprawiać lepszej jakości ziarno, dzięki czemu podnoszą swoje dochody i żyją w lepszych warunkach. My i oni – Nespresso i farmerzy – jesteśmy sobie wzajemnie potrzebni i o tym właśnie jest nasza najnowsza kampania” – mówi Ewa Kwiatkowska, dyrektor marketingu marki Nespresso w Polsce.

Twarzami kampanii uzasadniającej wybory podejmowane przez Nespresso są trzej farmerzy z Kolumbii – Humberto, Esteban i Luis. Dzięki nim dowiadujemy się, jaki wpływ na ich pracę i życie rodzinne, a także na społeczność miasteczka Jardin, ma program zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality. Kluczową rolę w ich opowieściach odgrywa spółdzielczy młyn wodny, który powstał przy współpracy Nespresso i który jest częścią programu AAA. Dzięki powstaniu młyna plantatorzy oszczędzają w okresie zbiorów do pięciu godzin dziennie, co ma pozytywny wpływ na ich życie. Przeznaczają ten czas na bycie z bliskimi, jak też na pracę dla społeczności. Esteban jest wolontariuszem w ochotniczej straży pożarnej. Humberto dzięki udziałowi w programie AAA może opłacić wymarzone studia swojej córki, której pasją jest biologia i nauka o motylach. A Luis docenia, że młyn wodny pozwala oszczędzać wodę potrzebną do obróbki i mycia ziaren kawy i przyczynił się do oczyszczenia rzeki płynącej przez Jardin – znów można się w niej kąpać.

Tym razem George Clooney, wieloletni ambasador marki Nespresso, nie występuje w spotach reklamowych, ale jest… ich narratorem. Jest on od lat zainteresowany i zaangażowany w inicjatywy pomocy farmerom w krajach, z których Nespresso pozyskuje kawę. Odwiedza plantacje, rozmawia z ich właścicielami, a wiedzę i doświadczenie z tych wizyt przekazuje na spotkaniach Komitetu Doradczego Nespresso ds. Zrównoważonego Rozwoju, którego jest członkiem.

Historie farmerów można obejrzeć na specjalnie stworzonej na potrzeby kampanii platformie. Strona jest także ogromnym źródłem wiedzy na temat sposobów pozyskiwania kawy, jej jakości i rodzajów. Są tam również szczegółowe informacje o założeniach i działaniu programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet, social media oraz direct marketing.

Komentarze

Powiązane

20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
GLS Poland Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski
Firma kurierska GLS Poland przedłuża kontrakt i drugi sezon będzie Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski. Marka udzieli wsparcia Reprezentacji Polski przy organizacji wydarzeń, zadba także o strefę kibica.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa ZPR Media wprowadza markę InTarget
Spółka Accorp (Grupa ZPR Media) wprowadza na rynek nową markę InTarget, w ramach której oferować będzie produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. 
19.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Barański i Piotr Pogorzelski w Walk Digital
Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. 
19.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Geny pod kontrolą. Trwa kampania leku LOXON MAX
Wystartowała w telewizji i internecie kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia br. dostępny jest bez recepty. 
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL