13.09.17, 11:09

Nowa kampania marki Nespresso. W rolach głównych farmerzy stojący za wyjątkową jakością kawy

Nowa kampania marki Nespresso
Fot.: materiały prasowe

Nespresso rozpoczyna światową, zintegrowaną kampanię marki, dzieląc się osobistymi historiami plantatorów. To oni stoją za wyjątkową jakością kawy, z której znana jest marka Nespresso. Wielbiciele kawy będą mogli obejrzeć i poczytać historie, które wydarzyły się dzięki wyborom Nespresso i które nie są dziełem przypadku, ale decyzjami podejmowanymi bez kompromisów.

Sceny nowej kampanii były kręcone w kolumbijskim miasteczku Jardin, przez włoskich reżyserów Davide Mardegan’a i Clemente De Muro (CRIC). Na przykładzie nowo zbudowanego spółdzielczego młyna wodnego pokazuje ona, jak wybory dokonywane przez Nespresso zmieniają na lepsze pracę i życie plantatorów, a jednocześnie poprawiają jakość ziaren kawy. 

„Zdecydowaliśmy się opowiedzieć autentyczne historie farmerów, z którymi współpracujemy, o których dbamy i dzięki którym uzyskujemy wyjątkową jakość naszej kawy. To właśnie kawa od lat jest w sercu działań Nespresso i troska o ludzi, którzy ją uprawiają. W ramach programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™, który realizujemy już od 14 lat, współpracujący z nami plantatorzy uczą się jak uprawiać lepszej jakości ziarno, dzięki czemu podnoszą swoje dochody i żyją w lepszych warunkach. My i oni – Nespresso i farmerzy – jesteśmy sobie wzajemnie potrzebni i o tym właśnie jest nasza najnowsza kampania” – mówi Ewa Kwiatkowska, dyrektor marketingu marki Nespresso w Polsce.

Twarzami kampanii uzasadniającej wybory podejmowane przez Nespresso są trzej farmerzy z Kolumbii – Humberto, Esteban i Luis. Dzięki nim dowiadujemy się, jaki wpływ na ich pracę i życie rodzinne, a także na społeczność miasteczka Jardin, ma program zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality. Kluczową rolę w ich opowieściach odgrywa spółdzielczy młyn wodny, który powstał przy współpracy Nespresso i który jest częścią programu AAA. Dzięki powstaniu młyna plantatorzy oszczędzają w okresie zbiorów do pięciu godzin dziennie, co ma pozytywny wpływ na ich życie. Przeznaczają ten czas na bycie z bliskimi, jak też na pracę dla społeczności. Esteban jest wolontariuszem w ochotniczej straży pożarnej. Humberto dzięki udziałowi w programie AAA może opłacić wymarzone studia swojej córki, której pasją jest biologia i nauka o motylach. A Luis docenia, że młyn wodny pozwala oszczędzać wodę potrzebną do obróbki i mycia ziaren kawy i przyczynił się do oczyszczenia rzeki płynącej przez Jardin – znów można się w niej kąpać.

Tym razem George Clooney, wieloletni ambasador marki Nespresso, nie występuje w spotach reklamowych, ale jest… ich narratorem. Jest on od lat zainteresowany i zaangażowany w inicjatywy pomocy farmerom w krajach, z których Nespresso pozyskuje kawę. Odwiedza plantacje, rozmawia z ich właścicielami, a wiedzę i doświadczenie z tych wizyt przekazuje na spotkaniach Komitetu Doradczego Nespresso ds. Zrównoważonego Rozwoju, którego jest członkiem.

Historie farmerów można obejrzeć na specjalnie stworzonej na potrzeby kampanii platformie. Strona jest także ogromnym źródłem wiedzy na temat sposobów pozyskiwania kawy, jej jakości i rodzajów. Są tam również szczegółowe informacje o założeniach i działaniu programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality™. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, prasę, internet, social media oraz direct marketing.

Komentarze

Powiązane

21.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
21.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości oraz Fundacji Wolontariat Równości
Od końca października br. obowiązki w zakresie relacji z mediami oraz społecznością LGBT przejmuje Grzegorz Miecznikowski i prowadzona przez niego Agencja S Words.
21.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Rusza kampania reklamowa Morderstwa w Orient Expressie
24 listopada br. do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
21.11.17, 12:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk w Senuto
Do zespołu Senuto (polska platforma do optymalizacji działań SEO) dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer. 
20.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Wyjątkowy Prezent poszukuje w swojej kampanii pracowników
Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży.
20.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
iTaxi klientem PR Calling
Wraz z początkiem listopada br. do klientów agencji PR Calling dołączyła marka iTaxi. 
20.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
EB z kampanią mobilną w Shazam
EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada br.
20.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Grandes Kochonos Digital odpowiedzialna za kolejną edycję #KenwoodChallenge
15 listopada br. wystartowała II edycja aktywacji #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską w roli ambasadorki. Za całość kampanii ponownie odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos Digital.
20.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma
Trwa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm marki Bioderma. 
20.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w załodze Agencji Allegro
Agencja Allegro wzmacnia zespół. Do działu komunikacji dołączyli Tomasz Czuwara – Communications Manager oraz Tomasz Lewandowski – Communications Executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak – Senior Creative i Oleksandr Pogrebniak – Senior Art Director. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

Kalendarium
Dziś jest 22 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL