08.10.17, 16:00

CNN International Commercial z nowymi ekspertami ds. reklamy cyfrowej i strategii

Nowi menedżerowie, którzy mają rozbudować możliwości reklamowe platform CNN, przeszli do firmy z Buzzfeed i Box Plus.

Brandon Keenen objął w CNNI nowoutworzone stanowisko Senior Digital Commercial Directora. Zanim dołączył do CNNIC pełnił funkcję Senior Directora w Buzzfeed Europe. Wcześniej pracował również w AOL i Gigya. Keenen ma bogate doświadczenie w pracy w mediach, przez 15 lat zajmował się m.in. sprzedażą, zarządzaniem i rozwojem technologii. W CNNIC Keenen będzie zarządzał globalnym zespołem dyrektorów ds. cyfrowych i współpracował z zespołami CNN ds. reklamy, by tworzyć kampanie dla licznych klientów nadawcy wykorzystujące wszystkie dostępne platformy CNN. Keenen będzie również odpowiedzialny za pozyskanie nowych klientów zainteresowanych cyfrowymi rozwiązaniami oferowanymi przez CNN, i wprowadzenie nowych usług, wykraczających poza tradycyjne modele reklamowe, oraz budowanie strategii wprowadzania nowych marek, które działają w obszarze cyfrowych technologii.

Pippa Scaife również objęła nowoutworzone stanowisko w CNNIC. Jako Commercial Director skupi się na rozwijaniu partnerstw wokół Great Big Story; niezależnej firmy medialnej zajmującej się storytellingiem w formie filmowo-reportażowej. CNN, niedawno zainwestowała w firmę 40 milionów dolarów, które mają zostać przeznaczone na uruchomienie sieci typu always-on w drugiej części 2018 roku. Scaife będzie również odpowiedzialna za budowanie strategii komercyjnej CNNIC dla Bem News – firmy technologiczno-medialnej prowadzonej przez znanego Youtuber Casey’a Neistata. Scaife będzie pracować z Keenenem, dyrektorami ds. cyfrowych CNNIC oraz zespołami ds. sprzedaży, nad nowymi rozwiązaniami dla klientów, które pozwolą opracować takie kampanie jak te dla All Nippon Airways, Genesis, Dubai Tourism i Korean Air. Scaife pracowała wcześniej dla Box Plus, największego muzycznego nadawcy telewizyjnego w Wielkiej Brytanii jako Head of Business Development, zajmowała również stanowiska menedżerskie w SonyPlaystation i Spotify.

Keenen i Scaife będą pracować w londyńskiej siedzibie firmy. Oboje będą raportować bezpośrednio do  Roba Bradley’a, wiceprezesa ds. komercyjnej strategii cyfrowej w CNN International Commercial. Będą też blisko współpracować nad budowaniem kampanii wykorzystujących wszystkie platformy CNN z pozostałymi menedżerami CNNIC: Sunitą Rajan, starszą wiceprezes ds. sprzedaży reklamy w regionie Azji i Pacyfiku, Petrą Malenicką, starszą wiceprezes ds. sprzedaży reklamy w Europie Zachodniej i Amerykach oraz Cathy Ibal, odpowiedzialną za regionalną sprzedaż reklam.

„Włączenie do zespołu nowych osób, to wynik szeroko zakrojonej transformacji CNN International Commercial. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju działalności w obszarze digital, przy jednoczesnym utrzymaniu pozycji lidera na globalnym rynku reklamy telewizyjnej” - powiedział Rani Raad, prezes CNN International Commercial. „Brandon i Pippa, którzy będą blisko współpracować z zespołami ds. sprzedaży nad dostarczeniem klientom kompleksowej oferty łączącej rich data, digital i duży zasięg naszych kanałów telewizyjnych, odegrają ważną rolę w osiągnięciu tego celu. Już widzimy duży wzrost w liczbie kampanii realizowanych na platformach cyfrowych, natomiast trzy czwarte kampanii, które realizujemy w ogóle, łączy działania w telewizji, na platformach cyfrowych i w social media. Mam nadzieję, że ten model będzie się rozwijał wraz z naszą ofertą” - dodał Raad.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 08:00
| telewizja » informacje
Sporo nowości w wiosennej ofercie TVP1 i TVP2
Wiosenne ramówki dwóch najważniejszych anten TVP wypełnione sporą ilością nowości. Nie zabraknie jednak kontynuacji popularnych formatów. 
22.02.18, 13:00
| telewizja » informacje
Wspólna akcja BBC Brit i BlaBlaCar z okazji premiery 25. Sezonu Top Gear
Z okazji premiery nowego sezonu „Top Gear”, BBC Brit wspólnie z BlaBlaCar przygotowują dla polskich widzów sześć samochodowych przejazdów z siedmioma osobami.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 wciąż pierwsza, Wiadomości poza TOP 20
Transmisje z igrzysk olimpijskich, polskie seriale i programy informacyjne – to Polacy w zeszłym tygodniu oglądali najczęściej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 12 do 18 lutego 2019 r.).
20.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Wolf Creek. Ogólnopolska premiera w Stopklatce TV
Stopklatka TV jako pierwsza telewizja w Polsce zaprezentuje serial „Wolf Creek".
20.02.18, 15:06
| telewizja » badania rynku
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018: drużynowe skoki narciarskie z dużą widownią
Skoki narciarskie wciąż są chętnie oglądane przez telewidzów. Zdobycie brązowego medalu przez polskich skoczków na igrzyskach oglądało w Jedynce 4,21 mln widzów, a w Europsorcie 1 – prawie 1,1 mln widzów – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.
20.02.18, 09:00
| telewizja » seriale
Pensjonat nad rozlewiskiem w nowy dzień tygodnia
Serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” powracają na antenę Jedynki 27 lutego br. Premierowe odcinki nowej serii emitowane będą o nowej porze – we wtorki o godz. 21.35.
19.02.18, 20:00
| telewizja » informacje
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX3. Będą chwilowe utrudnienia przy odbiorze kanałów TVP
Telewizja Polska poinformowała o pracach serwisowych, które mogą wpłynąć na odbiór usług i kanałów TVP. 
19.02.18, 18:00
| telewizja » informacje
Dokument Ludzie duchy nagrodzony podczas London International Film Festival
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego. 
18.02.18, 22:07
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha
17 lutego br. , pierwszy złoty medal dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich w PjongCzang zdobył w konkursie indywidualnym na dużej skoczni Kamil Stoch. Jego sukces oglądało ponad 6 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 48 proc.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL