21.09.17, 12:00

4FUN.TV startuje z jesienną ramówką

Ekipa stacji
Fot.: materiały prasowe

22 września br. ruszy jesienna ramówka 4FUN.TV. Tego dnia widzowie zobaczą także nową oprawę, a rano przywita ich głos Damiana Michałowskiego.

Wraz z nową ramówką startuje konkurs Ka$a 4FUN NA WEEKEND. Co tydzień do wygrania będzie 1000 zł na weekendową zabawę marzeń. Mechanizm konkursu jest prosty – wystarczy w oryginalny i przekonujący sposób opisać na co przeznaczy się wygraną. Najciekawsze pomysły będą nagradzane co tydzień, a zwycięzcy ogłaszani w piątkowym paśmie „Najlepsza pora dnia” (15.00-18.00).

Jesienią na antenie zadebiutuje program „HOT&FRESH”, z dawką najnowszych hitów oraz newsami ze świata show-biznesu. Gospodarzem pasma, emitowanego w godzinach 18.00-20.00, będzie Marcin Łukasik. W porannym paśmie „4Fun Budzi Ludzi” telewidzom towarzyszyć będzie głos Damiana Michałowskiego.

Po wakacyjnej przerwie powraca pasmo „Najlepsza pora dnia”, emitowane od poniedziałku do piątku od 15.00 do 18.00. To trzy godziny najlepszej muzyki, newsów, rozmów z widzami oraz konkursów. Prezenterzy 4FUN po raz kolejny wyruszą w Polskę. Na ulicach miast i miasteczek widzowie będą mogli spotkać specjalnych wysłanników 4FUN.TV - siostry ADiHD, Olę Ciupę, Marcina Łukasika oraz Jacka Januszko.

Do użytkowników Facebooka skierowany będzie nowy program LAJF 4FUN. Prezenterzy stacji spotkają się z przedstawicielami polskiej sceny muzycznej, a wywiady transmitowane będą za pomocą Facebook Live. Goście staną w ogniu trudnych pytań oraz podejmą próbę sprostania zaskakującym zadaniom przygotowanym przez prowadzących. Przez cały czas trwania transmisji widzowie będą mieli okazję zadawać swoje pytania oraz podsyłać propozycje wyzwania, z którym gwiazda będzie musiała zmierzyć się na końcu programu. Dodatkowo w social mediach 4FUN pojawią się akustyczne wykonania najpopularniejszych utworów zaproszonych artystów w cyklu 4FUN BEZ PRĄDU.

Wprowadzeniu jesiennej ramówki towarzyszy również nowa oprawa graficzna, spójna dla wszystkich trzech kanałów – 4FUN.TV, 4FUN DANCE i 4FUN GOLD HITS. Nowy, wyrazisty styl opiera się na trzech kolorach, animowanej typografii, połączonej z płaskimi elementami. Oprawa ma mieć swoje odzwierciedlenie nie tylko w kanałach telewizyjnych, ale zostanie również wykorzystana w mobilu oraz Internecie.

W kolejnych tygodniach ruszy również jesienna ramówka kanału 4FUN DANCE. Twarzą stacji nadal pozostaje Ola Ciupa, która również w tym sezonie poprowadzi listę przebojów klubowych – TOP 30 DANCE CHART. Nowością tej jesieni będzie współpraca z finalistkami konkursu Miss Polski.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 08:00
| telewizja » informacje
Sporo nowości w wiosennej ofercie TVP1 i TVP2
Wiosenne ramówki dwóch najważniejszych anten TVP wypełnione sporą ilością nowości. Nie zabraknie jednak kontynuacji popularnych formatów. 
22.02.18, 13:00
| telewizja » informacje
Wspólna akcja BBC Brit i BlaBlaCar z okazji premiery 25. Sezonu Top Gear
Z okazji premiery nowego sezonu „Top Gear”, BBC Brit wspólnie z BlaBlaCar przygotowują dla polskich widzów sześć samochodowych przejazdów z siedmioma osobami.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 wciąż pierwsza, Wiadomości poza TOP 20
Transmisje z igrzysk olimpijskich, polskie seriale i programy informacyjne – to Polacy w zeszłym tygodniu oglądali najczęściej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 12 do 18 lutego 2019 r.).
20.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Wolf Creek. Ogólnopolska premiera w Stopklatce TV
Stopklatka TV jako pierwsza telewizja w Polsce zaprezentuje serial „Wolf Creek".
20.02.18, 15:06
| telewizja » badania rynku
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018: drużynowe skoki narciarskie z dużą widownią
Skoki narciarskie wciąż są chętnie oglądane przez telewidzów. Zdobycie brązowego medalu przez polskich skoczków na igrzyskach oglądało w Jedynce 4,21 mln widzów, a w Europsorcie 1 – prawie 1,1 mln widzów – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.
20.02.18, 09:00
| telewizja » seriale
Pensjonat nad rozlewiskiem w nowy dzień tygodnia
Serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” powracają na antenę Jedynki 27 lutego br. Premierowe odcinki nowej serii emitowane będą o nowej porze – we wtorki o godz. 21.35.
19.02.18, 20:00
| telewizja » informacje
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX3. Będą chwilowe utrudnienia przy odbiorze kanałów TVP
Telewizja Polska poinformowała o pracach serwisowych, które mogą wpłynąć na odbiór usług i kanałów TVP. 
19.02.18, 18:00
| telewizja » informacje
Dokument Ludzie duchy nagrodzony podczas London International Film Festival
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego. 
18.02.18, 22:07
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha
17 lutego br. , pierwszy złoty medal dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich w PjongCzang zdobył w konkursie indywidualnym na dużej skoczni Kamil Stoch. Jego sukces oglądało ponad 6 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 48 proc.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL