28.09.17, 08:00

Bielecka-Gnaś i Rejowska nowymi Dyrektorami ds. digital platform w Edipresse Polska

Logo firmy
Fot.: materiały prasowe

Od 1 października br., Edipresse wprowadza zmiany w obszarze zarządzania produktami online spółki i powołuje nowe stanowisko Dyrektora ds. digital platformy multimedialnej, który odpowiada za rozwój i codzienne zarzadzanie grupą produktów digital.

Izabela Bielecka – Gnaś, dotychczasowa Redaktor naczelna i Dyrektor babyonline.pl obejmie stanowisko Dyrektora ds. digital w multimedialnej platformie poradnikowej&parentingowej&fit. Będzie odpowiedzialna za serwisy internetowe: polki.pl, gotujmy.pl, ilewazy.pl oraz babyonline.pl. Izabela Bielecka-Gnaś raportuje do Agnieszki Smit, Dyrektora zarządzającego w/w platformy, w skład której oprócz wymienionych serwisów internetowych wchodzą magazyny „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Poradnik Domowy”, „Be Active”, „Mamo to ja”, „Twoje Dziecko”, „Będę Mamą” i „Przedszkolak” oraz Grupa Pomocni. Obowiązki Redaktora naczelnego platformy parentignowej przejmie Aleksandra Sokalska, dotychczasowy zastępca Redaktor naczelnej.

Dorota Szostek-Rejowska, dotychczasowa Dyrektor produktu wizaz.pl obejmie stanowisko Dyrektora ds. digital multimedialnej platformy people, glossy, style&beauty i będzie odpowiadać za serwisy internetowe: wizaz.pl, viva.pl, oraz party.pl. Dorota Szostek-Rejowska raportuje do Agnieszki Wicher-Szczesnej - Dyrektora zarządzającego w/w platformy, w skład której oprócz wymienionych serwisów internetowych wchodzą tytuły prasowe: „Party”, „Flesz”, „Viva!” oraz „Uroda Życia”. Beata Zawistowska, obecna Dyrektor produktu internetowego party.pl oraz viva.pl skoncentruje się na pracach nad nową odsłona serwisu viva.pl

Utworzenie nowych stanowisk zdaniem firmy jest konsekwencją zmian struktury organizacyjnej całej firmy związanych z powołaniem do życia multimedialnych platform produktowych, które zostały wprowadzone we wrześniu tego roku.

Z początkiem października Karolina Stępczyńska obejmie w Edipresse nowo utworzone stanowisko Head of Digital Operations. W nowej roli będzie odpowiadać za zespoły i strategię rozwoju Spółki w obszarach: SEO & SEM, video (w tym player i inventory), analitykę i badania oraz nowe produkty reklamowe. Będzie raportować do Macieja Klepackiego, COO Digital, który zarządza centralnymi procesami digital w Edipresse.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 22:00
| prasa » informacje
Pomocnik Historyczny tym razem o Rewolcie 1968
28 lutego br. ukaże się nowy „Pomocnik Historyczny POLITYKI Rewolta 1968” opowiadający o pokoleniowym buncie, kontrkulturze i rewolucji obyczajowej.
21.02.18, 15:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Bauer testuje nowy magazyn Netfilm
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. 
21.02.18, 13:00
| prasa » informacje
Małgorzata Domagalik nową autorką L’OFFICIEL POLSKA
Małgorzata Domagalik od najbliższych numerów będzie publikować w "L’OFFICIEL POLSKA" oraz nowym "L’OFFICIEL HOMMES POLSKA" (Kustra Group) rozmowy z przedstawicielami świata kultury.
21.02.18, 11:00
| prasa » informacje
70 lat magazynu Przyjaciółka. Trzy okładki do wyboru i patronat Małżonki Prezydenta PR
22 lutego br. do kiosków trafi jubileuszowe wydanie „Przyjaciółki”. Czytelnicy będą mieli do wyboru trzy różne okładki z Katarzyną Dowbor, Ewą Wachowicz i Barbarą Kurdej-Szatan. 
16.02.18, 15:00
| prasa » dodatki do gazet
Atlas chmur i pogody z Gazetą Wyborczą
We wtorek i w środę, 20 i 21 lutego br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić dwie części „Atlasu chmur i pogody” - ilustrowanego przewodnika po zjawiskach atmosferycznych.
16.02.18, 12:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Magazyn VOGUE ma wyróżniać się w sieci formą
14 lutego br., jednocześnie z pierwszym drukowanym numerem magazynu „VOGUE”, ruszył serwis Vogue.pl. 
16.02.18, 08:00
| prasa » informacje
Vogue promował debiut w 15 lokalizacjach w Polsce
Na polskim rynku zadebiutował magazyn „Vogue Polska”. Z tej okazji 14 lutego br. na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn.
15.02.18, 21:01
| prasa » informacje
Murator z dodatkiem o smogu mocno promowany w TV
Marcowy numer „Muratora” (od 15 lutego br. na rynku) ukazał się ze specjalnym dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”. To poradnik skierowany do osób, którym zależy na poprawie jakości powietrza w Polsce, i które chcą ogrzewać swoje domy w sposób ekologiczny.
13.02.18, 16:00
| prasa » dodatki do gazet
Numizmat z wizerunkiem Ignacego Jana Paderewskiego z Gazetą Wyborczą
14 lutego br. razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić numizmat z podobizną wybitnego męża stanu Ignacego Jana Paderewskiego. 
13.02.18, 12:00
| prasa » informacje
Vogue Polska debiutuje. 364 stron objętości pierwszego numeru
14 lutego br. to data wejścia na rynek „Vogue Polska”. Pierwszy numer magazynu zbudowany jest wokół projektu artystycznego Juergena Tellera. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL