03.10.17, 08:10

Tydzień w TV: TVN zdecydowanym liderem, TVP INFO wygrywa z TVN24

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

W ubiegłym tygodniu widzowie najwięcej czasu poświęcili na oglądanie stacji TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (od 25 września do 1 października 2017 r.).

W grupie 4+ zwyciężyła stacja TVN (11,1 proc. udziału w rynku). Na drugie spadła Telewizja Polsat (10,81 proc.). Na miejsce trzecie awansowała TVP2, a na czwarte spadła Jedynka (różnica między dwoma kanałami TVP to zaledwie 0,01 p.p. Szóste miejsce zajmuje TVP INFO, która wyprzedziła TVN24 o 0,15 p.p. Świetny wynik zanotowała stacja TTV (aż 2 proc. udziały w rynku).

W grupie komercyjnej wygrała stacja TVN, która uzyskała przewagę nad Polsatem aż o 2,14 p.p. Na trzecim miejscu znajduje się TVP2. Wysokie udziały uzyskały m.in. takie kanały tematyczne jak: TVP ABC, TVN Turbo, TVN Style, Polo TV, Discovery i Polsat Film.

Najchętniej oglądanym programem w grupie 4+ był tradycyjnie serial "M jak miłość" (TVP2). Odcinek wyemitowany 25 września obejrzało niemal 6 mln widzów. Drugie miejsce zajął serial "Barwy szczęścia" (aż 3,6 mln widzów), a trzecie "Rolnik szuka żony" (3,6 mln widzów). W TOP20 wysoką pozycję zajął program "The Voice of Poland. Przesłuchania w ciemno". Ostatni odcinek obejrzało aż 2,6 mln widzów.

W grupie komercyjnej na podium znalazł się serial "M jak miłość", reality show "Kuchenne rewolucje" oraz reality show "MasterChef".

Udział stacji TV w rynku, target 4+ 

  18-09-2017 - 24-09-2017 25-09-2017 - 01-10-2017
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 657 672 10,74% 647 733 11,10%
Polsat 680 583 11,12% 630 629 10,81%
TVP2 524 063 8,56% 515 893 8,84%
TVP1 542 142 8,85% 515 316 8,83%
TV4 257 860 4,21% 266 069 4,56%
TVP INFO  243 080 3,97% 238 697 4,09%
TVN24 239 447 3,91% 230 130 3,94%
TVN7  208 285 3,40% 172 275 2,95%
TV PULS  160 218 2,62% 168 366 2,89%
TTV - Twoja Telewizja 109 511 1,79% 116 741 2,00%
Puls 2 112 117 1,83% 104 728 1,80%
Polsat2 95 429 1,56% 85 578 1,47%
TVP Seriale 91 509 1,49% 82 272 1,41%
TV6 84 313 1,38% 75 069 1,29%
TVP ABC 72 958 1,19% 72 121 1,24%
Polsat News 66 061 1,08% 60 648 1,04%
TVP3 55 152 0,90% 51 780 0,89%
TVP Rozrywka 56 062 0,92% 50 922 0,87%
Fokus TV 52 436 0,86% 46 534 0,80%
Stopklatka 54 855 0,90% 45 252 0,78%

Udział stacji TV w rynku, target 16-49

  18-09-2017 - 24-09-2017 25-09-2017 - 01-10-2017
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 312 517 13,74% 315 270 14,19%
Polsat 275 195 12,10% 267 825 12,05%
TVP2 166 610 7,32% 168 426 7,58%
TVP1 120 913 5,31% 122 712 5,52%
TV4 100 031 4,40% 99 417 4,47%
TV PULS  66 664 2,93% 72 038 3,24%
TVN7  87 126 3,83% 68 693 3,09%
TTV - Twoja Telewizja 54 937 2,41% 57 755 2,60%
TVN24 52 187 2,29% 50 882 2,29%
Puls 2 45 724 2,01% 42 884 1,93%
TVP Seriale 40 182 1,77% 33 973 1,53%
TVP INFO  30 318 1,33% 32 243 1,45%
Polsat2 32 732 1,44% 31 704 1,43%
TV6 31 971 1,41% 30 234 1,36%
TVP ABC 31 852 1,40% 29 176 1,31%
TVN Turbo 22 148 0,97% 25 781 1,16%
TVN Style 27 455 1,21% 24 155 1,09%
Polo TV 22 058 0,97% 20 704 0,93%
Discovery 15 812 0,69% 19 451 0,88%
Polsat Film 16 026 0,70% 19 127 0,86%

Programy z największą widownią, target 4+ 

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2017-09-25 20:50 - 21:34 5 980 923 37,95%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2017-09-26 20:09 - 20:34 3 642 284 24,20%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2017-10-01 21:10 - 21:57 3 561 032 23,74%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2017-09-27 20:46 - 21:34 3 559 289 23,42%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2017-09-26 21:46 - 21:50 3 451 465 24,81%
NA DOBRE I NA ZŁE - KULISY SERIALU   TVP2 2017-09-26 20:43 - 20:46 3 157 800 20,46%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2017-09-25 20:40 - 20:44 3 116 471 19,91%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2017-09-30 20:00 - 21:41 3 054 400 21,73%
FAKTY   TVN 2017-09-25 19:00 - 19:26 2 958 850 23,22%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2017-09-28 20:25 - 21:10 2 785 980 18,72%
DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./  TVP1 2017-10-01 20:15 - 20:58 2 609 612 16,60%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVP1 2017-10-01 20:03 - 20:07 2 597 579 17,05%
THE VOICE OF POLAND PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./  TVP2 2017-09-30 21:12 - 22:05 2 572 013 18,52%
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./   TVP1 2017-09-28 21:23 - 22:10 2 421 303 18,10%
SPORT /SERWIS SPORT./   Polsat 2017-10-01 19:20 - 19:23 2 415 607 17,84%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2017-09-28 21:32 - 22:35 2 398 842 19,13%
WIADOMOŚCI   TVP1 2017-10-01 19:30 - 20:00 2 391 296 16,47%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2017-09-26 19:51 - 20:10 2 372 336 16,81%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2017-09-28 20:56 - 21:25 2 347 050 15,99%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2017-10-01 19:59 - 21:33 2 249 611 14,43%

Programy z największą widownią, target 16-49

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2017-09-25 20:50 - 21:34 1 992 197 32,80%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2017-09-28 21:32 - 22:35 1 303 264 25,46%
MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./  TVN 2017-10-01 19:59 - 21:33 1 231 438 19,93%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2017-09-26 21:46 - 21:50 1 209 098 21,44%
THE VOICE OF POLAND PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./  TVP2 2017-09-30 21:12 - 22:05 1 128 425 20,93%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2017-09-27 20:46 - 21:34 1 114 562 18,47%
ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./  TVP1 2017-10-01 21:10 - 21:57 1 108 505 17,82%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2017-09-28 20:56 - 21:25 1 049 608 18,20%
MAM TALENT! / PROGR./ROZR./  TVN 2017-09-30 20:00 - 21:41 1 028 931 20,14%
FAKTY   TVN 2017-09-29 19:00 - 19:26 1 002 208 25,94%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2017-09-26 19:51 - 20:10 981 049 19,28%
NA DOBRE I NA ZŁE - KULISY SERIALU   TVP2 2017-09-26 20:43 - 20:46 980 155 16,39%
DIAGNOZA /SER.OBYCZ.POL/  TVN 2017-09-26 21:31 - 22:26 973 589 17,75%
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./   TVN 2017-09-26 20:10 - 20:15 957 060 17,95%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2017-09-25 20:09 - 20:34 951 102 16,48%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2017-09-26 20:16 - 20:48 933 827 16,24%
LIGA MISTRZÓW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ PARIS SAINT-GERMAIN - BAYERN MONACHIUM TVP1 2017-09-27 20:40 - 22:39 921 939 16,54%
DRUGA SZANSA /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2017-09-25 21:32 - 22:27 889 804 16,38%
SPORT /SERWIS SPORT./   Polsat 2017-10-01 19:20 - 19:23 886 552 17,62%
KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA    TVP2 2017-09-25 20:40 - 20:44 876 379 14,94%

Dane: NAM

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
15.11.17, 19:11
telewizja » informacje
Kamil Stoch. Moja Historia. Program o skoczku narciarskim w Eurosporcie 1
Podwójny mistrz olimpijski, multimedalista mistrzostw świata, zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni i zdobywca Kryształowej Kuli – sportowe wyczyny Kamila Stocha są znane wszystkimi kibicom skoków narciarskich. Eurosport pokaże codzienne życie skoczka.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 20 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL