05.10.17, 10:10

Kanały tematyczne TVN z rekordowymi wynikami

Kadr z programu "Ciężarówką przez Stany" (TVN Turbo)
Fot.: materiały prasowe

We wrześniu br. kanał TVN Turbo zanotował rekordowe wyniki w historii stacji. Rekordowe udziały zanotował też inne kanały tematyczne - TVN Style, TVN Fabuła, Food Network, Travel Channel oraz TTV.

Od początku września br., większość kanałów tematycznych należących do portfolio Grupy TVN wystartowała z premierową ofertą programową. Już w pierwszym miesiącu TVN Turbo zanotowało najlepsze wyniki w historii stacji. Udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł aż 1,05 proc.  W grupie 4+ udział stacji wyniósł 0,59 proc. Wśród najchętniej oglądanych programów TVN Turbo znalazły się: „Nowy gadżet”, „Wojny samochodowe”, „Megatransporty” oraz dwie nowości- „99 godzin” i „Ciężarówką przez Stany”.

TVN Style, najchętniej oglądany kanał lifestylowy w Polsce, również z sukcesem wprowadził na antenę nową ramówkę. Jego udziały w komercyjnej grupie 16-49 wyniosły 1,12 proc.   Propozycje TVN Style, które cieszyły się największą popularnością we wrześniu to: „W czym do ślubu?”, „Dorota was urządzi” oraz nowość „Mistrzowskie cięcie”.

Wrzesień był rekordowy także dla TTV. Udział stacji w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 2,48 proc. i w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł o 1/4 (a dokładnie o 25,89 proc.). Wyniki wrześniowe w grupie 4+ to 1,84 proc. Na antenie TTV najchętniej oglądane były m.in. „Królowe życia”. Widownia tego programu sięgnęła prawie 600 tys. widzów. Prawie pół miliona osób oglądało jesienną nowość programową - „Dżentelmeni i wieśniacy”. Kolejny program na podium to „Gogglebox przed telewizorem”.

Rekordowe wyniki w minionym miesiącu odnotowały także inne kanały z Grupy TVN. Wyniki TVN Fabuła w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosły o 22,22 proc. w grupie komercyjnej oraz o 10,71 proc. w grupie 4+.

Kanał Food Network ma za sobą najlepszy wrzesień, jeżeli chodzi o wyniki oglądalności w obu grupach (16 – 49) – 0,14 proc. i 0,11 proc. (4+) . Podobnie jak Travel Channel – w grupie  16-49 kanał uzyskał 0,15 proc., a w grupie 4+ – 0,14 proc. Oba kanały w listopadzie wprowadzą na antenę pierwsze autorskie pozycje programowe takie jak „Makłowicz w drodze” czy „Niezwykłe Stany Prokopa”. 

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 20:11
telewizja » seriale
Film Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć zakończy III sezon serialu
III sezon hitu Czwórki zakończy się emisją filmu telewizyjnego – „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć” – który stanowić będzie zwieńczenie dwóch najważniejszych wątków osobistych tej serii produkcji i jednocześnie niezależną całość fabularną. 
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 21 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL