09.10.17, 17:10

Monster Polska rusza z jesienną kampanią wizerunkową

Kampania Monster Polska
Fot.: materiały prasowe

„Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce” – to hasło jesiennej kampanii Monster Polska.

Wystartowała kampania „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce”, która potrwa do końca br. Rozpoczęcie kampanii właśnie teraz nie jest przypadkowe, bowiem jest ona skierowana do młodych ludzi, w wieku od 18 do 26 lat, którzy właśnie rozpoczynają rok szkolny lub akademicki. Pomysł na kampanię nawiązuje do tęsknoty za wakacjami. Monster przypomina młodym, że świat nie ma granic, a oni mogą studiować, uczyć się i pracować gdziekolwiek zamarzą. Monster pamięta o ich międzynarodowym potencjale, dlatego nieustannie poluje na atrakcyjne oferty pracy w 22 krajach, z których młodzi mogą skorzystać.

Kampania prowadzona będzie w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram. Co więcej, komunikaty promocyjne pojawią się również na nośnikach reklamowych w pociągach na linii Kolei Mazowieckich pomiędzy dwoma warszawskimi lotniskami oraz na animacjach na portach lotniczych w Warszawie (na lotnisku Chopina), Krakowie, Gdańsku i Katowicach.

„Kanały, które zostały wybrane do promowania naszych usług, mają zapewnić dotarcie do osób skłonnych do zdobywania doświadczenia zawodowego zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako takie osoby postrzegamy szczególnie młodsze pokolenia pracowników, które chcą się rozwijać, również międzynarodowo” – podsumowuje Joanna Żukowska, Marketing Manager w Monster Polska.

Komentarze

Powiązane

17.10.17, 13:10
reklama & PR » informacje
FullSix Media zaplanuje i kupi media dla matki LOT
LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
17.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Łomża miodowe z nową szatą graficzną
Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. 
17.10.17, 10:10
reklama & PR » ludzie
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint od listopada
Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. 
16.10.17, 21:10
reklama & PR » informacje
Vichy wybiera LoveBrands Relations
LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy.
16.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Kolejna międzynarodowa kampania BBDO Warszawa dla 3M
Firma 3M zrealizowała kolejną kampanię z agencją BBDO Warszawa. Tym razem bohaterem kampanii jest 3M Filtek Ultimate – unikalny nanokompozytowy materiał do wypełnień stosowany w stomatologii.
16.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
2,5 mln nagród w promocji konsumenckiej karty VITAY
Dla użytkowników karty VITAY, na stacjach ORLEN wystartowała nowa promocja konsumencka z pulą ponad 2,5 mln nagród.
16.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
16.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
16.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL