09.10.17, 10:10

Trwa kampania promocyjna serialu Ultraviolet

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Stacja AXN promuje swoją najnowszą produkcję lokalną. Kampania potrwa do listopada br.

Z początkiem października br. rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę serialu „Ultraviolet”. To serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. AXN wykorzystuje w kampanii reklamy outdoorowe. Komunikacja skupia się także na działaniach w Internecie, telewizji, radiu i w prasie.

Kampania outdoorowa to przede wszystkim reklamy typu city light zlokalizowane w dziewięciu miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Szczecinie, Poznaniu, Opolu, Łodzi i Lublinie. Ta część działań promocyjnych będzie trwała przez cały październik.

Działania w Internecie będą prowadzone od 9 października do 2 listopada i obejmą formaty displayowe, formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. Serial „Ultraviolet” będzie promowany m.in. na takich portalach wysokozasięgowych jak onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, a także portalach tematycznych telemagazyn.pl i Filmweb. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach.

Kampania telewizyjna będzie trwała od połowy października do 2 listopada. 30-sekundowe spoty promujące jesienną ramówkę AXN, w tym serial „Ultraviolet”, będą emitowane na kanałach z grupy Polsat i TVN.

Kampania w radiu została zaplanowana na drugą połowę października i będzie opierać się na współpracy ze stacją Chillizet. W czasie trwania kampanii emitowane będą 20-sekundowe spoty promocyjne, a także piosenka promująca serial, autorstwa Wojtka Urbańskiego i Justyny Święs. Z kolei działania promocyjne w prasie skupią się na magazynach telewizyjnych i będą prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer („Tele Tydzień” i „To&Owo”).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny materiałów off-air do kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są Sony Mobile, Opel i Ubisoft, którzy poza obecnością w serialu prowadzą własne działania promocyjne w oparciu o fabułę „Ultravioletu”.

Premiera serialu została zaplanowana na 25 października o godz. 22:00 w AXN.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 15:12
| telewizja » informacje
Film Dotknięcie Anioła laureatem 15. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Monaco
Koprodukcja Telewizji Polskiej „Dotknięcie Anioła” w reż. Marka Tomasza Pawłowskiego wygrała Angel Peace Award - jedną z dwóch głównych nagród 15. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Monaco (4 – 7 grudnia 2017 r.). 
08.12.17, 16:12
| telewizja » informacje
Sylwestrowa imprESKA jednocześnie w Radiu ESKA i ESKA TV
ESKA TV i sieć stacji lokalnych Radio ESKA planują wspólną ramówkę sylwestrową pod hasłem „Sylwestrowa imprESKA”. Od godziny 20.00 do rana ESKA TV nadawać będzie 100 proc. programu – bez bloków reklamowych. 
08.12.17, 14:12
| telewizja » informacje
Więcej animacji dla dzieci. HBO GO z rozbudowaną sekcją KIDS
4 grudnia br. w HBO GO pojawiła się oddzielna, rozbudowana sekcja KIDS z programami dla dzieci. W sekcjach podzielonych według wieku oraz bohaterów bajek znalazł się większy wybór animacji.
08.12.17, 13:12
| telewizja » informacje
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży reklam na 2018 rok
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady handlowe na 2018 r. Zasady są kontynuacją prowadzonej polityki przejrzystych, publikowanych kosztów zakupu, jednak w ofercie znalazło się kilka nowości.
08.12.17, 10:12
| telewizja » badania rynku
4,3 mln widzów Wydarzeń Polsatu
Prawie 4,3 miliona widzów śledziło 6 grudnia br., główne wydanie „Wydarzeń”. W trakcie jego emisji Telewizja Polsat była liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych, a stację wybrał co trzeci widz oglądający w tym czasie telewizję.
08.12.17, 09:12
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów 14. Mikołajkowego Bloku Reklamowego
14. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Telewizja Polsat wyemitowała 6 grudnia br. o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów (dane NAM). 
07.12.17, 13:12
| telewizja » informacje
HBO GO z bardziej intuicyjnym wyglądem
4 grudnia br., HBO GO zyskało nowy, bardziej intuicyjny wygląd. Serwis będzie dostępny również za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4.
07.12.17, 08:12
| telewizja » informacje
TVP wprowadza reformę organizacyjną
9 listopada br. Zarząd TVP S.A. podjął Uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminów Organizacyjnych przedsiębiorstwa Spółki Telewizja Polska, która zgodnie z wymogami statutu została zatwierdzona przez Radę Nadzorczą.
06.12.17, 19:12
| telewizja » informacje
Rozpoczynają się castingi do IV edycji Bake Off – Ale Ciacho!
8, 9, 10 oraz 17 grudnia br. odbędą się castingi do IVj edycji programu „Bake Off - Ale Ciacho!” (TVP2). Chętni do wzięcia udziału w telewizyjnym show mogą zgłaszać się na przesłuchania w Rzeszowie, Olsztynie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.
06.12.17, 17:12
| telewizja » informacje
Dajemy wycisk Twojej telewizji. Mikołajkowe okno otwarte w sieci INEA
„Dajemy wycisk Twojej telewizji” – pod takim hasłem klienci INEA mogą od 6 grudnia br. do 14 stycznia 2018 r. oglądać kanały w specjalnie przygotowanym oknie otwartym. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL