09.10.17, 10:10

Trwa kampania promocyjna serialu Ultraviolet

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Stacja AXN promuje swoją najnowszą produkcję lokalną. Kampania potrwa do listopada br.

Z początkiem października br. rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę serialu „Ultraviolet”. To serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. AXN wykorzystuje w kampanii reklamy outdoorowe. Komunikacja skupia się także na działaniach w Internecie, telewizji, radiu i w prasie.

Kampania outdoorowa to przede wszystkim reklamy typu city light zlokalizowane w dziewięciu miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Szczecinie, Poznaniu, Opolu, Łodzi i Lublinie. Ta część działań promocyjnych będzie trwała przez cały październik.

Działania w Internecie będą prowadzone od 9 października do 2 listopada i obejmą formaty displayowe, formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. Serial „Ultraviolet” będzie promowany m.in. na takich portalach wysokozasięgowych jak onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, a także portalach tematycznych telemagazyn.pl i Filmweb. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach.

Kampania telewizyjna będzie trwała od połowy października do 2 listopada. 30-sekundowe spoty promujące jesienną ramówkę AXN, w tym serial „Ultraviolet”, będą emitowane na kanałach z grupy Polsat i TVN.

Kampania w radiu została zaplanowana na drugą połowę października i będzie opierać się na współpracy ze stacją Chillizet. W czasie trwania kampanii emitowane będą 20-sekundowe spoty promocyjne, a także piosenka promująca serial, autorstwa Wojtka Urbańskiego i Justyny Święs. Z kolei działania promocyjne w prasie skupią się na magazynach telewizyjnych i będą prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer („Tele Tydzień” i „To&Owo”).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny materiałów off-air do kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są Sony Mobile, Opel i Ubisoft, którzy poza obecnością w serialu prowadzą własne działania promocyjne w oparciu o fabułę „Ultravioletu”.

Premiera serialu została zaplanowana na 25 października o godz. 22:00 w AXN.

Komentarze

Powiązane

16.10.17, 08:10
telewizja » informacje
Platforma nc+ nabyła prawa do ligi NBA na kolejny sezon
Platforma nc+ przedłużyła prawa telewizyjne do rozgrywek zawodowej amerykańskiej ligi koszykówki NBA na sezon 2017/2018. 
15.10.17, 20:10
telewizja » seriale
Królestwo zwierząt w TNT
„Królestwo zwierząt” to nowy serial TNT opowiadający historię siedemnastoletniego Joshua, chłopaka który po śmierci matki trafia pod opiekę krewnych w południowej Kalifornii. 
15.10.17, 15:10
telewizja » informacje
Koncert Jubileuszowy Jaka to melodia? na Torwarze
21 października br. na Torwarze w Warszawie zorganizowane zostanie muzyczne widowisko z okazji 20-lecia programu „Jaka to melodia?”. 
14.10.17, 18:10
telewizja » seriale
Babylon Berlin. Najdroższy serial w historii niemieckiej TV w HBO
W sobotę, 14 października br. o godz. 22.25 w odkodowanym HBO odbędzie się premiera dwóch pierwszych odcinków wysokobudżetowej produkcji „Babylon Berlin”. 
14.10.17, 14:10
telewizja » informacje
Marka Ben 10 ma ponad 100 partnerów w regionie EMEA
Cartoon Network nawiązał współpracę z ponad setką partnerów z regionu EMEA. Wśród nich są przedstawiciele branży odzieżowej i wydawniczej, a także producenci zabawek, artykułów domowych i higienicznych. 
13.10.17, 22:10
telewizja » seriale
Z góry przepraszam na antenie TNT
TNT pokaże na swojej antenie nowy serial komediowy „Z góry przepraszam”, który będzie nadawany od 22 października br, o godz. 20:05.
13.10.17, 19:10
telewizja » informacje
Ex na plaży Polska ponownie w MTV Polska
„Ex na plaży Polska” powraca na antenę MTV Polska z nowym sezonem. 
13.10.17, 18:10
telewizja » informacje
Pięć odkodowanych kanałów w Jambox
Pięć odkodowanych kanałów oferuje tej jesieni swoim abonentom telewizja JAMBOX: CANAL+ SPORT i CANAL+ SPORT 2, HBO, DOMO+ i KUCHNIA+.
13.10.17, 16:10
telewizja » seriale
Dom pełen zmian w Polsacie. IKEA sponsorem miniserialu
„Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich, który zagości na antenie Polsatu.
13.10.17, 14:10
telewizja » informacje
Czy jesteś tak mądry jak ja? Premierowa polska produkcja w Da Vinci Learning
W sobotę, 14 października br., kanał Da Vinci Learning wyemituje premierowy odcinek swojego nowego programu „Czy jesteś tak mądry jak ja?”.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL