11.10.17, 11:10

Mariusz Czerkawski ambasadorem III edycji programu Chivas Venture

Mariusz Czerkawski
Fot.: materiały prasowe

W drugiej połowie września br. ruszyła trzecia edycja Chivas Venture, czyli konkursu dla startupów odpowiedzialnych społecznie. W tym roku jej polskim ambasadorem został Mariusz Czerkawski, hokeista. Przez cały okres trwania akcji będzie zachęcał młodych, zdolnych przedsiębiorców do kreowania nowej fali odpowiedzialnego społecznie biznesu i dołączenia do konkursu, w którym będą mogli powalczyć o dofinansowanie w wysokości 1 miliona dolarów.

Najlepszy polski hokeista w historii – Mariusz Czerkawski – znany jest nie tylko dzięki swoim międzynarodowym sukcesom, ale także zaangażowaniu w różnego rodzaju akcje społeczne i charytatywne. W tym roku jego doświadczenie w tej materii ma pozwolić na wsparcie III edycji konkursu Chivas The Venture. Czerkawski został ambasadorem tegorocznej edycji programu, w czasie polskiego finału pojawi się także w charakterze jednego z jurorów Chivas Venture. W poprzednich edycjach akcji ambasadorami byli Michał Żebrowski oraz Mateusz Kusznierewicz.

Startupy, które mają wpływ na społeczeństwo to ciekawa i wciąż świeża idea. Jednak rozwój własnego biznesu i dążenie do osiągnięcia sukcesu to niełatwa droga, która często wymaga dużych nakładów finansowych. Cieszę się, że powstała inicjatywa, która wspiera młodych ludzi w dążeniu do zmiany świata i życia innych na lepsze. Program Chivas The Venture to tworzenie rzeczywistości biznesowej, która nie zaspokaja jedynie chęci osiągnięcia korzyści finansowych. Ci przedsiębiorcy są dużo bardziej świadomi społecznie. Osiąganie sukcesu, a przy tym dbanie o dobro innych - właśnie to przekonało mnie do wzięcia udziału w tej inicjatywie” – mówi Mariusz Czerkawski, ambasador programu Chivas Venture.

Program Chivas Venture skierowany jest do startupów, które widzą potrzeby społeczne i chcą kreować pozytywne zmiany. Młodzi, zdolni przedsiębiorcy mają szansę na wygraną w wysokości 1 miliona dolarów. W programie mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy dopiero stawiający swoje pierwsze biznesowe kroki, jak również ci, którzy są obecni na rynku już kilka lat. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października br. Następnie w grudniu zostaną zweryfikowanie i zaopiniowane przez jury, w którym zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz startupowego środowiska. Wszyscy finaliści będą mieli okazję udziału w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w czasie globalnego finału wiosną 2018 r., w trakcie którego powalczy o udział w dofinansowaniu wynoszącym 1 mln dolarów.

Komentarze

Powiązane

17.10.17, 13:10
reklama & PR » informacje
FullSix Media zaplanuje i kupi media dla matki LOT
LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
17.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Łomża miodowe z nową szatą graficzną
Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. 
17.10.17, 10:10
reklama & PR » ludzie
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint od listopada
Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. 
16.10.17, 21:10
reklama & PR » informacje
Vichy wybiera LoveBrands Relations
LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy.
16.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Kolejna międzynarodowa kampania BBDO Warszawa dla 3M
Firma 3M zrealizowała kolejną kampanię z agencją BBDO Warszawa. Tym razem bohaterem kampanii jest 3M Filtek Ultimate – unikalny nanokompozytowy materiał do wypełnień stosowany w stomatologii.
16.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
2,5 mln nagród w promocji konsumenckiej karty VITAY
Dla użytkowników karty VITAY, na stacjach ORLEN wystartowała nowa promocja konsumencka z pulą ponad 2,5 mln nagród.
16.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
16.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
16.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL