11.10.17, 11:00

Mariusz Czerkawski ambasadorem III edycji programu Chivas Venture

Mariusz Czerkawski
Fot.: materiały prasowe

W drugiej połowie września br. ruszyła trzecia edycja Chivas Venture, czyli konkursu dla startupów odpowiedzialnych społecznie. W tym roku jej polskim ambasadorem został Mariusz Czerkawski, hokeista. Przez cały okres trwania akcji będzie zachęcał młodych, zdolnych przedsiębiorców do kreowania nowej fali odpowiedzialnego społecznie biznesu i dołączenia do konkursu, w którym będą mogli powalczyć o dofinansowanie w wysokości 1 miliona dolarów.

Najlepszy polski hokeista w historii – Mariusz Czerkawski – znany jest nie tylko dzięki swoim międzynarodowym sukcesom, ale także zaangażowaniu w różnego rodzaju akcje społeczne i charytatywne. W tym roku jego doświadczenie w tej materii ma pozwolić na wsparcie III edycji konkursu Chivas The Venture. Czerkawski został ambasadorem tegorocznej edycji programu, w czasie polskiego finału pojawi się także w charakterze jednego z jurorów Chivas Venture. W poprzednich edycjach akcji ambasadorami byli Michał Żebrowski oraz Mateusz Kusznierewicz.

Startupy, które mają wpływ na społeczeństwo to ciekawa i wciąż świeża idea. Jednak rozwój własnego biznesu i dążenie do osiągnięcia sukcesu to niełatwa droga, która często wymaga dużych nakładów finansowych. Cieszę się, że powstała inicjatywa, która wspiera młodych ludzi w dążeniu do zmiany świata i życia innych na lepsze. Program Chivas The Venture to tworzenie rzeczywistości biznesowej, która nie zaspokaja jedynie chęci osiągnięcia korzyści finansowych. Ci przedsiębiorcy są dużo bardziej świadomi społecznie. Osiąganie sukcesu, a przy tym dbanie o dobro innych - właśnie to przekonało mnie do wzięcia udziału w tej inicjatywie” – mówi Mariusz Czerkawski, ambasador programu Chivas Venture.

Program Chivas Venture skierowany jest do startupów, które widzą potrzeby społeczne i chcą kreować pozytywne zmiany. Młodzi, zdolni przedsiębiorcy mają szansę na wygraną w wysokości 1 miliona dolarów. W programie mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy dopiero stawiający swoje pierwsze biznesowe kroki, jak również ci, którzy są obecni na rynku już kilka lat. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października br. Następnie w grudniu zostaną zweryfikowanie i zaopiniowane przez jury, w którym zasiądą autorytety ze świata biznesu oraz startupowego środowiska. Wszyscy finaliści będą mieli okazję udziału w cyklu dedykowanych warsztatów mentorskich. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę w czasie globalnego finału wiosną 2018 r., w trakcie którego powalczy o udział w dofinansowaniu wynoszącym 1 mln dolarów.

Komentarze

Powiązane

17.01.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Najpozytywniejsza praca świata. Międzynarodowa kampania realizowana przez Grupę On Board Think Kong
Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne globalnej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata”, w której odpowiada za kompleksową obsługę projektu. 
17.01.18, 17:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » informacje
Biura Reklamy TVP sprzedaje już reklamy na czas ZIO w Pjongczang
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzone zostały także specjalne zasady dotyczące sponsorowania oraz ogłoszona oferta reklam online.
17.01.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy obsłuży digital marki Rockstar
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg marki Rockstar, na obsługę jej budżetu digital. Rockstar to brand napoju energetycznego z portfolio koncernu PepsiCo.
17.01.18, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Jakub Ćwikliński i Agnieszka Pacewicz awansują w El Padre
Agencja El Padre awansowała dwóch pracowników. Nowo utworzone stanowisko Event Directora objął Jakub Ćwikliński, dotychczasowy Senior Event Manager. Z kolei na stanowisko Senior Event Manager awansowała Agnieszka Pacewicz.
17.01.18, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Edyta Frąckowiak Dyrektor Operacyjną agencji Semahead
Od 1 stycznia br. stanowisko Dyrektora Operacyjnego należącej do Interii agencji Semahead pełni Edyta Frąckowiak.
17.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Beata Grzybek-Zielińska: marketerzy stali się bardziej świadomi w planowaniu i optymalizowaniu modeli komunikacji
Rok 2017 na rynku i w firmie podsumowuje dla portalmedialny.pl Beata Grzybek-Zielińska, Green Parrot, Head of Communication. 
16.01.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Ströer stawia na zintegrowany HUB sprzedażowy
Grupa Ströer integruje swoje działy sprzedaży. Nowa struktura – Ströer Media - ma zapewnić firmie optymalną synergię działań reklamowych realizowanych w kanałach OOH, Digital oraz w warszawskim Metrze. 
16.01.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę. Kampania wspierająca loterię Tatry
Rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży. 
16.01.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Big Picture
Herbapol-Lublin po roku współpracy, zdecydował się przedłużyć umowę o kolejny rok z Big Picture.
16.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Polskie gwiazdy będą sprawdzać AVON. Marta Żmuda Trzebiatowska ambasadorem marki
W 2018 r. marka wprowadza realizację strategii „AVON się sprawdza!”. Do obecnej Ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej, dołącza Marta Żmuda Trzebiatowska.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL