11.10.17, 09:10

W TNT wszystko wygląda lepiej. Wizerunkowa kampania TNT

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Kanał filmowy TNT rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja stawia na różnorodność, łącząc ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy.

Na potrzeby trwającej do końca października kampanii powstały spoty promocyjne, które mają odzwierciedlać hasło kampanii: „W TNT wszystko wygląda lepiej”. 

TNT osiąga na polskim rynku coraz lepsze wyniki. W III kwartale 2017 r. udział w rynku wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wzrósł o 42 proc. w stosunku do zeszłego roku. Cieszy nas, że stacja ma stabilną pozycję wśród kanałów filmowych. Widzowie doceniają nasze własne produkcje serialowe, które mogą oglądać tuż po ich amerykańskiej premierze oraz to, że u nas zawsze znajdą największe hity hollywoodzkich wytwórni filmowych” - komentuje Matthias Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland w Turner Broadcasting.

Spoty wizerunkowe, za których kreację i produkcję odpowiada Turner, będą emitowane w wybranych kanałach nc+ i Cyfrowego Polsatu. Ponadto kampania będzie prowadzona w prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach działań przygotowano także we współpracy z portalem filmowym Filmweb.pl konkurs dla widzów. Zadanie polega na odtworzeniu scen z kultowego filmu lub serialu, a do wygrania będą telewizory i bilety do kina. Dodatkowo, kampania wizerunkowa stacji będzie promowana podczas Warszawskiego Festiwalu Filmowego, którego kanał TNT został oficjalnym partnerem.

W październiku stacja zaplanowała premierę nowego serialu „Królestwo zwierząt” o perypetiach rodziny kryminalistów z południowej Kalifornii. W ofercie stacji pojawi się też serial „Z góry przepraszam”, lekka komedia stworzona przez Andreę Savage („Figurantka”), która zagrała w nim główną rolę. W listopadzie na antenie pojawi się II sezon „Dobrego zachowania”. Serial opowiada historię Letty, która po wyjściu z więzienia postanawia zacząć nowe życie, jednak szybko wplątuje się w skomplikowany romans z płatnym mordercą. W jesiennej ramówce pojawi się także IV sezon „Partnerek”.

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 15:12
| telewizja » informacje
Film Dotknięcie Anioła laureatem 15. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Monaco
Koprodukcja Telewizji Polskiej „Dotknięcie Anioła” w reż. Marka Tomasza Pawłowskiego wygrała Angel Peace Award - jedną z dwóch głównych nagród 15. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Monaco (4 – 7 grudnia 2017 r.). 
08.12.17, 16:12
| telewizja » informacje
Sylwestrowa imprESKA jednocześnie w Radiu ESKA i ESKA TV
ESKA TV i sieć stacji lokalnych Radio ESKA planują wspólną ramówkę sylwestrową pod hasłem „Sylwestrowa imprESKA”. Od godziny 20.00 do rana ESKA TV nadawać będzie 100 proc. programu – bez bloków reklamowych. 
08.12.17, 14:12
| telewizja » informacje
Więcej animacji dla dzieci. HBO GO z rozbudowaną sekcją KIDS
4 grudnia br. w HBO GO pojawiła się oddzielna, rozbudowana sekcja KIDS z programami dla dzieci. W sekcjach podzielonych według wieku oraz bohaterów bajek znalazł się większy wybór animacji.
08.12.17, 13:12
| telewizja » informacje
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży reklam na 2018 rok
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady handlowe na 2018 r. Zasady są kontynuacją prowadzonej polityki przejrzystych, publikowanych kosztów zakupu, jednak w ofercie znalazło się kilka nowości.
08.12.17, 10:12
| telewizja » badania rynku
4,3 mln widzów Wydarzeń Polsatu
Prawie 4,3 miliona widzów śledziło 6 grudnia br., główne wydanie „Wydarzeń”. W trakcie jego emisji Telewizja Polsat była liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych, a stację wybrał co trzeci widz oglądający w tym czasie telewizję.
08.12.17, 09:12
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów 14. Mikołajkowego Bloku Reklamowego
14. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Telewizja Polsat wyemitowała 6 grudnia br. o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów (dane NAM). 
07.12.17, 13:12
| telewizja » informacje
HBO GO z bardziej intuicyjnym wyglądem
4 grudnia br., HBO GO zyskało nowy, bardziej intuicyjny wygląd. Serwis będzie dostępny również za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4.
07.12.17, 08:12
| telewizja » informacje
TVP wprowadza reformę organizacyjną
9 listopada br. Zarząd TVP S.A. podjął Uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminów Organizacyjnych przedsiębiorstwa Spółki Telewizja Polska, która zgodnie z wymogami statutu została zatwierdzona przez Radę Nadzorczą.
06.12.17, 19:12
| telewizja » informacje
Rozpoczynają się castingi do IV edycji Bake Off – Ale Ciacho!
8, 9, 10 oraz 17 grudnia br. odbędą się castingi do IVj edycji programu „Bake Off - Ale Ciacho!” (TVP2). Chętni do wzięcia udziału w telewizyjnym show mogą zgłaszać się na przesłuchania w Rzeszowie, Olsztynie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.
06.12.17, 17:12
| telewizja » informacje
Dajemy wycisk Twojej telewizji. Mikołajkowe okno otwarte w sieci INEA
„Dajemy wycisk Twojej telewizji” – pod takim hasłem klienci INEA mogą od 6 grudnia br. do 14 stycznia 2018 r. oglądać kanały w specjalnie przygotowanym oknie otwartym. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL