11.10.17, 09:10

W TNT wszystko wygląda lepiej. Wizerunkowa kampania TNT

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Kanał filmowy TNT rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja stawia na różnorodność, łącząc ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy.

Na potrzeby trwającej do końca października kampanii powstały spoty promocyjne, które mają odzwierciedlać hasło kampanii: „W TNT wszystko wygląda lepiej”. 

TNT osiąga na polskim rynku coraz lepsze wyniki. W III kwartale 2017 r. udział w rynku wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wzrósł o 42 proc. w stosunku do zeszłego roku. Cieszy nas, że stacja ma stabilną pozycję wśród kanałów filmowych. Widzowie doceniają nasze własne produkcje serialowe, które mogą oglądać tuż po ich amerykańskiej premierze oraz to, że u nas zawsze znajdą największe hity hollywoodzkich wytwórni filmowych” - komentuje Matthias Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland w Turner Broadcasting.

Spoty wizerunkowe, za których kreację i produkcję odpowiada Turner, będą emitowane w wybranych kanałach nc+ i Cyfrowego Polsatu. Ponadto kampania będzie prowadzona w prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach działań przygotowano także we współpracy z portalem filmowym Filmweb.pl konkurs dla widzów. Zadanie polega na odtworzeniu scen z kultowego filmu lub serialu, a do wygrania będą telewizory i bilety do kina. Dodatkowo, kampania wizerunkowa stacji będzie promowana podczas Warszawskiego Festiwalu Filmowego, którego kanał TNT został oficjalnym partnerem.

W październiku stacja zaplanowała premierę nowego serialu „Królestwo zwierząt” o perypetiach rodziny kryminalistów z południowej Kalifornii. W ofercie stacji pojawi się też serial „Z góry przepraszam”, lekka komedia stworzona przez Andreę Savage („Figurantka”), która zagrała w nim główną rolę. W listopadzie na antenie pojawi się II sezon „Dobrego zachowania”. Serial opowiada historię Letty, która po wyjściu z więzienia postanawia zacząć nowe życie, jednak szybko wplątuje się w skomplikowany romans z płatnym mordercą. W jesiennej ramówce pojawi się także IV sezon „Partnerek”.

Komentarze

Powiązane

16.10.17, 08:10
telewizja » informacje
Platforma nc+ nabyła prawa do ligi NBA na kolejny sezon
Platforma nc+ przedłużyła prawa telewizyjne do rozgrywek zawodowej amerykańskiej ligi koszykówki NBA na sezon 2017/2018. 
15.10.17, 20:10
telewizja » seriale
Królestwo zwierząt w TNT
„Królestwo zwierząt” to nowy serial TNT opowiadający historię siedemnastoletniego Joshua, chłopaka który po śmierci matki trafia pod opiekę krewnych w południowej Kalifornii. 
15.10.17, 15:10
telewizja » informacje
Koncert Jubileuszowy Jaka to melodia? na Torwarze
21 października br. na Torwarze w Warszawie zorganizowane zostanie muzyczne widowisko z okazji 20-lecia programu „Jaka to melodia?”. 
14.10.17, 18:10
telewizja » seriale
Babylon Berlin. Najdroższy serial w historii niemieckiej TV w HBO
W sobotę, 14 października br. o godz. 22.25 w odkodowanym HBO odbędzie się premiera dwóch pierwszych odcinków wysokobudżetowej produkcji „Babylon Berlin”. 
14.10.17, 14:10
telewizja » informacje
Marka Ben 10 ma ponad 100 partnerów w regionie EMEA
Cartoon Network nawiązał współpracę z ponad setką partnerów z regionu EMEA. Wśród nich są przedstawiciele branży odzieżowej i wydawniczej, a także producenci zabawek, artykułów domowych i higienicznych. 
13.10.17, 22:10
telewizja » seriale
Z góry przepraszam na antenie TNT
TNT pokaże na swojej antenie nowy serial komediowy „Z góry przepraszam”, który będzie nadawany od 22 października br, o godz. 20:05.
13.10.17, 19:10
telewizja » informacje
Ex na plaży Polska ponownie w MTV Polska
„Ex na plaży Polska” powraca na antenę MTV Polska z nowym sezonem. 
13.10.17, 18:10
telewizja » informacje
Pięć odkodowanych kanałów w Jambox
Pięć odkodowanych kanałów oferuje tej jesieni swoim abonentom telewizja JAMBOX: CANAL+ SPORT i CANAL+ SPORT 2, HBO, DOMO+ i KUCHNIA+.
13.10.17, 16:10
telewizja » seriale
Dom pełen zmian w Polsacie. IKEA sponsorem miniserialu
„Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich, który zagości na antenie Polsatu.
13.10.17, 14:10
telewizja » informacje
Czy jesteś tak mądry jak ja? Premierowa polska produkcja w Da Vinci Learning
W sobotę, 14 października br., kanał Da Vinci Learning wyemituje premierowy odcinek swojego nowego programu „Czy jesteś tak mądry jak ja?”.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL