15.10.17, 08:00

IMAGINE wspiera debiut EnveloBanku w obszarze digital

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

IMAGINE wspiera digitalowo debiut EnveloBanku - cyfrowej marki Banku Pocztowego. Agencja przygotowała dla marki koncepcję i design serwisu informacyjnego, a także wsparcie digital.

Oficjalna premiera marki EnveloBank miała miejsce 4 października br. Agencja IMAGINE zajęła się UX, designem i kreacją graficzną strony internetowej banku oraz produkcją filmów marketingowych i instruktażowych, które możemy znaleźć na stronie.

EnveloBank to nowa marka Banku Pocztowego skierowana do ludzi, którzy najczęściej bankują na telefonie czy tablecie. Celem projektu jest dostarczenie rozwiązania, które ułatwia życie, zgodnie z hasłem przewodnim banku “Finanse w porządku”. 

Agencja IMAGINE w porozumieniu z klientem zaprojektowała serwis, zaczynając od propozycji architektury informacji. Następnym krokiem w realizacji zamówienia była koncepcja całościowa strony. Nowa marka skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, lecz różnych: od wchodzących na rynek pracy, niezależnych singli po młodych rodziców. IMAGINE zaproponowało stworzenie głównej strony serwisu jako kilku historii, każda dopasowana do innej grupy odbiorców. Strony produktowe zostały zaprojektowane z użyciem środków wizualnych, które bardziej oddziałują na wyobraźnię współczesnych młodych.

Agencja IMAGINE w 2015 roku rozpoczęła współpracę z EnveloBankiem, wygrywając przetarg na przygotowanie serwisu informacyjnego. Odpowiedzialna jest za UX design, projekt strony i materiałów towarzyszących (takich jak mailing, dokumenty i regulaminy), filmy marketingowe i instruktażowe oraz landing page dla pilotażu “Friends&Family”.

Komentarze

Powiązane

21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 15:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Bauer testuje nowy magazyn Netfilm
Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. 
21.02.18, 10:00
| internet » e-commerce
Sklep-Presto.pl przejęty przez Grupę Morele
Grupa Morele, należąca do portfolio spółek funduszy MCI Capital, zakończyła przejęcie drugiego pod względem wielkości internetowego sklepu sportowego w Polsce Sklep-Presto.pl.
21.02.18, 09:00
| radio » informacje | internet » informacje
Radio Książki już działa. Cykl podcastów Michała Nogasia
Zadebiutował cykl podcastów Michała Nogasia pt. "Radio Książki". To nowe, wspólne przedsięwzięcie "Książek. Magazynu do czytania", "Gazety Wyborczej" oraz serwisu Audioteki. 
20.02.18, 20:00
| internet » informacje
Ponad 300 prawników współpracuje z serwisem TuPrawnik.pl
Na rynku pojawił się start-up TuPrawnik.pl umożliwiający znalezienie odpowiedniego specjalisty poprzez Internet. 
20.02.18, 12:00
| internet » badania rynku
Internauci obserwowali wyprawę na Nanga Parbat w serwisach sportowych
27 i 28 stycznia br. szczególne zainteresowanie internautów wzbudziły wydarzenia towarzyszące wyprawie na Nanga Parbat z udziałem polskiego wspinacza. Wpłynęło to na wzrost odwiedzalności serwisów sportowych. Wydłużył się również czas spędzony na stronach WWW związanych z tą tematyką - wynika zj analizy firmy Gemius.
19.02.18, 23:40
| internet » wywiady | biznes i technologie » informacje
Mariusz Pełechaty: Wykorzystywanie chatbotów zwyczajnie się opłaca
O idei chatbotów, wrocławskim chatbocie, a także o ich marketingowych możliwościach. Rozmowa z Mariuszem Pełechatym, dyrektorem kreatywnym w KODA Bots.
19.02.18, 22:45
| internet » informacje
Pojawił się serwis Noclegi.interia.pl
Noclegi.interia.pl to wspólny projekt Interii i platformy rezerwacyjnej Nocleg.pl, należącej do Szallas.hu.
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL